Rozdział 4 - Twierdza (cz.1) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Rozdział 4 - Twierdza
- listy : 10
- tajemne miejsca : 13
- artefakty : 4
- sala wyzwań : Dawid i Goliat
Wydostań się ze składu trującego gazu
W dość nieciekawym miejscu się znalazłeś. Wokół aż roi się od beczek z trującym gazem, z którym zapewne zaraz i tak będziesz miał do czynienia. Jeśli tak się stanie i zielona chmura wypełni pomieszczenie, zamknij drzwi przełącznikiem (1), by po chwili je otworzyć. W drugim pokoju zapoznaj się z listem obok piecyka oraz podnieś klucze ze stołu (2) do frontowych drzwi.
Zadanie główne: przedostań się do twierdzy, by znaleźć Zimmermana
Długa droga przed Tobą jak widzisz na sekwencji filmowej. Zanim jednak zapuścisz się w bój z Niemcami, wskocz na skrzynki nieopodal budynku, z którego wyszedłeś (3). Na dachu aktywujesz pierwsze tajemne miejsce.
Ścieżka wzdłuż rzeki wypełniona jest niemieckimi żołnierzami, więc z pewnością przyda się podniesiony w składzie z gazem karabin snajperski. Poza regularnymi kandydatami do "dzwona", spotkasz też typków z pistoletami maszynowymi, snajperów na wzgórzu po prawej, a także latające płaszczki z piekła rodem. Wystrzegaj się też Szwaba wyposażonego w rakietnicę, a zlokalizowanego hen u góry na charakterystycznej przeprawie (4).
Koniec końców zameldujesz się mostku, który poprowadzi Cię w lewo. Rozpraw się z obroną obozowiska, po czym wypatruj między drzewami (5) dróżki z sekretną jaskinią na końcu. Nie jest to daleko, a taki pancerz na pewno wart jest tego chwilowego zboczenia z trasy.
W obrębie obozu wejdź do zakopanego w połowie bunkra i sięgnij po garść materiałów wybuchowych (6). Dynamitem zlikwiduj deski nie pozwalające zajrzeć głębiej do interesującej nas groty (7). W niej czeka Cię potyczka z żywymi trupami, jeszcze jedne bum drewnianej zapory i korytarz wypełniony nieumarłymi ciągnący się do wyjścia na most.
Ten zaś oblegany jest przez szkopów, z pancernym na czele i kilkoma maszynowymi na dokładkę. Na jego końcu znajdują się drzwi do zbrojowni (8), które niestety pozostają niewzruszone na nasze próby dostania się do środka. Potrzebny jest klucz.
Znajdź klucz do zamkniętej zbrojowni
W rzeczywistości jest to quest poboczny, gdyż poziom można z powodzeniem ukończyć bez jego zaliczenia, ale czego się nie robi dla zabawy, prawda?
W miniętej, rozwalonej wieży skorzystaj z drabiny aby zejść na dół. Pobij Niemców, a następnie pchnij drzwi (9) prowadzące do zrujnowanego kompleksu z płonącą basztą. Teren jest chroniony przez liczne niemieckie siły, jednakże zwróć uwagę na wspaniały cekaem (10). Pokonaj defensorów zaliczając tajemne miejsce w drodze po klucze (11).