Rozdział 1 - Okopy (cz.3) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Wejdź na dach bunkra
Krótka wędrówka korytarzem zaowocuje niesamowitym spotkaniem. Oto bowiem wizytując najbliższe pomieszczenie, zostaniesz otoczony przez rzeszę chodzących trupów. Broń się dzielnie oczyszczając przeklęty pokój (23). Wejdź po małych schodach kierując się do następnej izby opanowanej przez hordy nieumarłych. Wcześniej tylko otwórz sobie drzwi przełącznikiem (24).
Oprócz koncentrowania się walce, poszukaj po prawej materiału wybuchowego, jeśli oczywiście uznasz to za potrzebne. Na końcu komnaty jest przejście, którego broni Niemiec z pistoletem maszynowym (25).
Załatw go np. z dystansu i zejdź schodami na dół, do kolejnego pomieszczenia. Wytnij obrońców, posłuchaj jak chcesz gramofonu z okienka, ale raczej na pewno zwróć uwagę na zaplecze w sąsiedztwie wygaśniętego piecyka (26). W sekretnym miejscu podniesiesz bowiem przydany pancerz.
Dalsza eksploracja bunkra zatrzyma się na jeszcze jednym powolnym ale i silnym przeciwniku z maszynowym wyposażeniem (27). W bronionym przez niego pokoju przeczytaj szósty list, a następnie otworzysz drzwi wychodząc na dach (28).
Pokonaj czarodzieja
Zgadza się, na frontach I Wojny Światowej pojawił się nowy przeciwnik, korzystający z mniej konwencjonalnych metod ataku. Sytuacja wygląda tak, że nie ma sensu ostrzeliwać ciągle teleportującego się oponenta. Tylko bowiem zabijając przywołane przez niego stwory, wpłyniemy na jego widoczne u góry ekranu zdrowie.
Zanim jednak weźmiesz się za destrukcję, zainteresuj się ruinami, jakie dostrzeżesz zaraz po wyjściu po schodach na dach. W centralnej części znajduje się wejście (29), które zaprowadzi nas do piątej tajemnicy z drugim artefaktem , (30), listem oraz trupem siedzącym na krześle. Strzel w niego jeśli chcesz, by usłyszeć "głos".
Opuszczając kompleks idź jeszcze w prawo, do zabitego deskami pomieszczenia (31). Rozwal je by zaliczyć na konto ostatnie już tajemne miejsce oraz ósmą notkę niemieckiego żołnierza.
Później skoncentruj się już tylko na czarodzieju, czy raczej na jego poplecznikach (32). Poza zombi, przyjdzie Ci zmierzyć się jeszcze z kilkoma powolniakami z pistoletami maszynowymi, a na końcu z jednostkami latającymi (łatwe do ubicia).