Rozdział 4 - Twierdza (cz.5) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Znajdź sposób na otwarcie drzwi
Pognaj do sąsiedniego pokoju zabijając paradujących tu zdechlaków, użyj przycisku (54) ale jeszcze nie wracaj. Idź dalej na balon odkrywając z lewej strony ostatni sekret z bronią (55). Teraz zawróć dochodząc po krótkiej podróży do lokacji z niemieckimi żołnierzami.
Zapisując na konto krwawą masakrę, rozejrzyj się po izbie. Schody prowadzą na dół ale oprócz tego są jeszcze dwa dojścia do dalszych pokoi. Wybierz to na wprost miejsca skąd przybyłeś, wertując w izbie sypialnianej list (56).
Sturlaj się po wspomnianych schodach. Czeka Cię seria pojedynków zarówno ze szkopami jak i nieumarłymi. Po pokonaniu tych kilku pomieszczeń pozbawionych sekretów, znajdziesz się w dość kłopotliwym miejscu (57). Nasz bohater słusznie przewiduje, że można się tu troszkę pogubić ale nie z poradnikiem rzecz jasna.
Jako, że tajemnic też tu nie ma (nie licząc już mało tajemniczych trupów) skręć najpierw w lewo. Na kolejnym rozwidleniu w prawo, a potem idź prosto. Znajdziesz się praktycznie w finalnej komnacie, choć po Zimmermanie dalej ani śladu. Pooglądaj sobie pomieszczenie z bestią leżącą na ołtarzu, spuszczając wzrok na ostatni już list (58). Podejdź także do mobilnego tanku, dowiadując się o potrzebie zlokalizowania specjalnego kryształu (59).
Kompas zaprowadzi Cię do potrzebnej wajchy (60), która z kolei otworzy kraty w pokoiku z gramofonem na stole (61). Posłuchaj co nagrał na nim asystent szaleńca zabierając też poszukiwany kryształ.
Jak pewnie podejrzewasz, akcja powołania do życiu chodzącego czołgu, obudzi też bestie z ołtarza. Możesz sobie ułatwić z nią wymianę poglądów ale wymagać do będzie szybkości. Przede wszystkim aby wejść do tanku, musisz włożyć do niego trzymany dysk, następnie aktywować jakieś głupoty na pulpicie (62) przy którym leży martwy Niemiec i oczywiście wrócić z powrotem do maszyny. Jeśli Ci się uda zrobić to błyskawicznie, wejdziesz w skórę starożytnego obrońcy zanim gigant zdoła wyrządzić Ci krzywdę (63). Wprawdzie nie jest to konieczne, gdyż konwencjonalną bronią też go pokonasz, ale miło byłoby mieć w końcu mieć przewagę nad tym przeciwnikiem od samego początku.
Użyj Mechanicznego Strażnika, by wydostać się z twierdzy
W nowej formie możesz strzelać wybuchowymi pociskami oraz szatkować wrogów szybkostrzelnym karabinem (przyciski myszy). Spacją przełączasz widok, a shiftem zwyczajowo biegniesz. Rozwal wskazane przejście (64) i wyjdź na długi most. To będzie prawdziwa przyjemność oganiać się od Niemców oraz wszędobylskich pająków (65). Poziom zakończy się przed kratami na końcu drogi.