Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Przejdź peronem kolejowym
Jak każą tak trzeba zrobić. Musisz się wrócić. Na placu przed wejściem na most rozpanoszyli się nieumarli, a potem, idąc cały czas prosto, na Twoich oczach na balkon wdrapie się bestia (19). Schody prowadzące na peron są po obu stronach, więc wybierz sobie jakie chcesz.
Śpiesząc się na pociąg, będziesz musiał zostawić w pokonanym polu wiele wampirów oraz upiora. Nie skręcaj jednak do wagonu tylko jeśli drogie Ci bonusy, wybierz zaułek z czerwoną poświatą po drugiej strony korytarza. Zbliż się do krawędzi dostrzegając na dole sekretne rampy (20, 21), które zresztą rozstawione są po całej komnacie. Nas jednak interesują te dwie najbliższe, położone naprzeciw siebie.
Napięcie, czy cokolwiek to jest płynące od jednej do drugiej, nie jest szkodliwe, więc spokojnie wyceluj i skocz. Pamiętaj, że tajemne miejsca zostanie Ci zaliczone dopiero kiedy program o tym oficjalnie zakomunikuje.
Zamelduj się w pociągu uruchamiać go przyciskiem (22). Kurs zakończy się katastrofą kolejową. Nasz bohater na szczęście jest cały, choć wkurzony. Swoją złość wyładuje wychodząc na zewnątrz.
Wydostań się z jaskini
Po kilku pierwszy krokach ofensywę przypuszczą pająki oraz nie pojawiający się dotąd, bardzo niscy wojownicy wyposażeni w oślepiające miotacze ognia. Tych drugich można efektownie pokonać trafiając w kanister z paliwem.
W tunelu czeka Cię kolejne starcie z liliputami (23), a po wejściu do oświetlonej magmą groty, z jeszcze jedną grupką pajęczaków. Ten sam zestaw agresorów wypatruje Simona aż pojawi się on na kamiennym moście (24). Przeprawa zaprowadzi Cię do jaskini ze strażnikiem w postaci wielgachnej bestii.
Pozbądź się Niemców i skieruj się do sanktuarium
Kolejna pieczara to de facto obozowisko Niemców i to w dodatku cieszących się dobrym zdrowiem, czyli spodziewaj się gradu strzał na przywitanie. Uważaj zwłaszcza na żołnierza siedzącego na podwyższeniu ładującego z rakietnicy (25). Przy jednej z kolumn przeczytaj list (26), po czym zwróć się w stronę sanktuarium. Z dwóch pozostałych tuneli możesz co najwyżej zebrać garść amunicji.
Skalny korytarz to przedsmak (27) tego co czeka Cię po spotkaniu z główną defensywą świątyni. Kiedy już bowiem wejdziesz na teren z klatkami po bokach, spłynie na Ciebie może nieumarłych oraz teleportujących się demonów (28). Przygotuj się solidnie do tej bitwy i wiedz, że nie będzie ostatnią. To samo czeka Cię dalej, w przedsionku kolejnej sali z klatkami i w jej obrębie.
Walcz z wampirami i czarodziejem
Na koniem zmierzysz się z magicznym obrońcą, do którego prowadzi mały korytarzyk (29). To stary znajomy czarnoksiężnik stale znikający i pojawiający się w innym miejscu. Będzie on przywoływał zdechlaków ale raczej skoncentruj się na jego osobie (30), szatkując mięso armatnie w adrenalinowej potrzebie.