Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Znajdź coś na tyle potężnego, by otworzyć drzwi
Do zrealizowania mamy jednak jeszcze poprzednie zadanie. Wejdź więc teraz do wspomnianego pokoju na prosto. Aktywuj przycisk (31) otwierający drewniane wrota po prawej na skrzyżowaniu, z których nie omieszkaj zaraz skorzystać.
Licząc kolejne niemieckie trupy, zamelduj się w pobliżu dział zabijając całą ich ochronę. Ostatnim przeciwnikiem okaże się dobry znajomy upiór, w którego właduj tyle naboi, by wreszcie zniknął. Przy jednym z dział zabierz nową wybuchową zabawkę (32), potrzebną jak pewnie pamiętasz do zamurowanych drzwi w budynku.
Wprawdzie powinniśmy do nich teraz wrócić, ale zahacz jeszcze o izbę z widocznymi z daleka otwartymi drzwiami (33). W środku przyjrzyj się ciekawej notatce zostawionej na stole po prawej (34). Zejdź tajemnie na dół.
Poznasz Zimmermanna, który z początku przedstawi się jako swój asystent. Kiedy zostaniesz już sam z łzawiącymi oczami, podnieś trzeci na tym poziomie artefakt (35). Wróć przed docelowe przejście obracając je w perzynę zdobytym ładunkiem (36).
Po opuszczeniu budynku kilku nieumarłych spróbuje swoich sił, by powstrzymać naszego bohatera w osiągnięciu wzgórza. Jeśli mało Ci furii, wejdź schodami na dach (37) uważając na spadającą beczkę. Kieruj się na widoczną z oddali wieżę (38), za którą w sekrecie ukryto artefakt .
Goniąc za Zimmermanem dotrzesz do następnej budowli ulokowanej między skałami. Przed wejściem walczy tu jeden Niemiec z bandą zombi ale w naszym podopiecznym niestety nie zobaczy przyjaciela. Zabij więc wszystko co żywe i nieżywe (pojawia się również upiór), przechodząc do małej komnaty z przełącznikiem (39). Wyłączy on zasilanie generujące u góry śmiercionośną blokadę.
Po znalezieniu się w ruinach, musisz poradzić sobie z niemieckimi żołnierzami, którzy oblegają tu dosłownie każdy kąt. Sukcesywnie zdobywaj teren zatrzymując się zgodnie z zaprezentowaną ilustracją (40). Wejdź na lewy dach po czym idź aż zjawi się troll. Jako, że Ty byłeś taki cwany i znalazłeś się na wyżej, gigant niewiele będzie mógł zdziałać. Zabij go z premedytacją wpadając potem na rozległą arenę.
Zlecisz do olbrzymiej komnaty zajmowanej przez bestię (41) zdecydowanie skłonną bardziej do bicia, aniżeli do nawiązywania nici porozumienia, co pragnie zasugerować nasz heros. W walce z mini bossem możesz skorzystać z kilku podwyższeń, na które prowadzą schodki, choć wielkolud bardzo prężnie sobie z nimi poradzi, łamiąc je jak układankę z kart. Przede wszystkim więc strzelaj, a sam zauważysz, że pasek gruboskórnego zacznie szybko topnieć.
Po wygranej bitwie zleć na dół do powstałego otworu (42).