Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Znajdź sposób, by pozbyć się krzaków
Na dole zauważysz zarośnięte przejście (17). Granat jak się okazuje, ma marną siłę przebicia, więc rzuć w chaszcze jedną ze swoich lamp gazowych (18) albo podnieś jakąś walającą się po okolicy. Wyjdź na świeże powietrze.
Smak siarki unosi się wokół, a wszystkiemu winny... smok, który przyleciał i momentalnie odleciał. Oj, zmienia nam się ten front I wojny światowej oferując coraz to bardziej niespodziewane zdarzenia.
Przedostań się do okopów
Póki co musimy dostać się do okopów. Walcz z niemieckimi żołnierzami na otwartym terenie, albo jak chcesz od razu wskocz do rowu (19) biegnąc przed siebie. Tak czy inaczej konfrontacji i tak nie unikniesz. Będąc już w szwabskich umocnieniach, zwróć się w lewą stronę, gdyż prawa zaprowadzi Cię w ślepy zaułek (z dodatkową amunicją).
Idź cały czas jak prowadzi rów. Na najbliższym skrzyżowaniu pędź przed siebie, zbierając po drodze przynajmniej jedną maskę przeciwgazową (20). Na kolejnym rozdrożu skręć w lewo (21), co zaowocuje rozpyleniem gazu przez Niemców. Odeprzyj zmasowany atak przeciwników dochodząc do barykady po prawej (22).
Wysadź barykadę
Szkopów ciągle przybywa, i to z różnych stron, więc staraj się mieć oczy dookoła głowy. Przeszkodę rozwalisz zwykłym strzałem w beczki (23). Potem maska nie będzie Ci już potrzebna, gdyż pokonasz labirynt wychodząc na powierzchnię. Chwilę później będziesz świadkiem niezwykłej sytuacji.
Oto Niemcy biją się z nadciągającymi z dołu nieumarłymi. Nie przeszkadzaj im zbytnio, tak by powyrzynali się trochę między sobą, ostatecznie np. rzucając gromadce granat pod nogi. Resztę ewentualnych niedobitków człapiących w Twoim kierunku, rozwal za pomocą rozłożonego tu cekaemu (24).
Po podniesieniu rąk w geście triumfu, idź dalej, a zostaniesz poinformowany o nowym zadaniu.
Przedostań się do dział i zabij ich obsadę
Będziesz szedł skalną ścieżką. Od czasu do czasu wędrówkę postarają się przerwać wrogowie, tacy jak Niemcy na wstępie, czy znane Ci już ogniste płaszczki chwilę potem (25). Po pokonaniu zasieków nawiedzą Cię ponadto nieumarli, natomiast dochodząc do rumowiska (poznasz je po eksplozji), ponownie staniesz w szranki ze szkopami z hordą przeklętych psów na dokładkę. Oczyść teren albo i nie, zamykając się przełącznikiem w grocie (26).
W wydrążonej skale znowu zatańczysz ze zdechlakami i to nawet dwa razy. W ciemnym pomieszczeniu oświetlonym tylko niebieskimi kryształami, przeczytaj piąty list (27). Wyjdź na zewnątrz, gdzie czeka troll z ogromnym młotem (28).
Pokonaj wielkoluda, po czym skieruj się naprzód. Niedługo zobaczysz jak z góry odpadnie kawałek wysokiego mostu, a w rejonie katastrofy spotkasz Niemców ostrzeliwujących Cię zza murku. Sforsuj go skokiem wizytując mały dziedziniec. Dokończ masakrę i skręć w stronę studni (29), jako że taplając się na jej dnie, zaliczysz tajemne miejsce. Dalej kieruj się do kompleksu wykonując uprzednio sus nad ogniskiem (30).
Pokonaj obronę i wejdź po schodach. Możesz iść prosto i w lewo skręcając zaraz do góry. Wybierz tę drugą opcję, aby po chwili wrócić z kolejną misją.