Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Wyłącz zagniatarkę lodowymi pociskami Ręki Cienia
Ta bezczelna kradzież zwabi nowe zastępy żywych trupów, jak i trolla (11). Kierując się do wyjścia nie wychodź jeszcze, tylko przejdź się na prawo w zaułek (12). Znajdziesz tam w tajemnicy ukrytą notatkę.
Triumfalny pochód do zgniatarki upłynie pod znakiem starć z zombi, a nawet z dawno nie oglądanymi psiakami. Opędzając się od zdechlaków, przestaw wreszcie swoją rączkę na trzeci tryb posyłając kilka lodowych pocisków w jasny punkt mechanizmu (13). Jeśli nie masz adrenaliny, pokrój kilku truposzy. Odeprzyj szarże wampirów z odblokowanej komnaty (14) wchodząc do środka.
Pokonaj Skele Thora
Twój zmechanizowany przeciwnik (15) obdarzony paskiem energii, potrafi skutecznie faszerować bohatera serią z karabinu maszynowego. Niejako pomagają mu w tym nadbiegające z dalszej części kompleksu wampiry, tutaj spełniające rolę raczej dostarczycieli adrenaliny.
Generalnie zalecam ukrywanie się za kolumnami kiedy zostajesz zmuszony do przeładowania broni albo szukania zdrowotnego wytchnienia. Nie zwlekaj jednak zbyt często z atakiem, gdyż taka postawa może obrócić się przeciw Tobie.
Po skończonej walce rozejrzyj się po zniszczonych peryferiach stacji kolejowej. Na wysokości dołu wypełnionego lawą, jest most (16) - zniszczony co prawda, ale skrywający sekretny artefakt i list. Decydując się na te dobra, wystarczy spaść z krawędzi na wąską platformę na dole. W pokoiku oprócz wspomnianych bonusów znajdziesz też włącznik, którym wysuniesz drabinę z powrotem na górę (17).
Potem idź głównym korytarzem z eleganckim dywanem, pokonaj pająki oraz karły z miotaczem ognia i dojdź do skrzyżowania (18). W komnacie po prawej wysłuchasz co nieco o genezie ludzkości, natomiast mknąc prosto lub w lewo dowiesz się o potrzebie pokonania strażnika.
Zdobądź klucz, by przejść do drugiej części podziemia
Wartownikiem trzymającym klucz jest gigant, który zaatakuje razem z towarzyszącymi mu wampirami. To jednak nic, bowiem prawdziwa walka o drugą część podziemia dopiero przed nami. Najpierw jednak podnieś upuszczony przez bestię klucz (19).
W przytulnej sali pazurki pokażą nieumarli oraz kilka demonów z teleportującymi właściwościami (20). To nie będzie łatwa potyczka. Zanim zainteresujesz się laserową barierą, przypatrz się płonącemu gruzowisku skąd wylatują ogniste płaszczki (21). Sekretny teren za nim jest dodatkowo chroniony ale wart zachodu, gdyż zawiera bardzo cenny duet - artefakt i list. Przechodząc obok ognia, najprawdopodobniej trochę się poparzysz, więc zrób to raczej migiem.
Stań przed barierą i włóż klucz w zamek (22).
Walcz z bestiami
Po wyjściu na dziedziniec poczekaj aż działalność lasera sprowadzi Ci na barki dwie bestie z młotem i stado latających droidów (23). Broń się dzielnie, a kiedy zostaniesz już sam, idź na prawo od wejścia do małej izby z tajemnicą (24).
Główny cel podróży jak zawsze pokazuje Ci kompas, skieruj się więc do wskazanej budowli.