Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Wyłącz pole magicznej energii
Nie chodzi wszakże o tą obok ale o inną, którą dostrzeżesz zaraz po skierowaniu się smokiem na dół tunelu (15). Zabijając gęsto rozsianych w okolicy wampirzych wojowników, dobij do konstrukcji z generatorem prądu na wierzchu (16). Potraktuj go naturalnie soczystym podmuchem.
Dalej czeka Cię stosunkowo długa droga wypełniona walkami z wrogiem (17). Będziesz mijał mosty wypełnione wampirami, zarówno te naturalne jak i zbudowane ku chwale królestwa oraz mierzył się z zastępami smoków. Ostatecznie zawitasz w wypełnionej niebieskim światłem grocie (18) z podobnym co ostatnio zadaniem.
Wyłącz barykadę energetyczną
Wejdź do fortecy i wyłącz pole energetyczne
W pierwszej fazie kompletowania misji, musisz wzbić się w powietrze i nakierować się na docelową fortecę. Upewnij się wokół nie ma już żadnego demonicznego i wampirzego poskudztwa, po czym wysiądź we wskazanym punkcie (19).
Zanim wejdziesz do fortecy zajrzyj za prawy róg budowli (20) zabierając sekretny miotacz ognia. Ostatecznie znajdziesz się w korytarzu wypełnionym po brzegi wampirami (21), który kończy się dwoma generatorami (22). Niech ten magiczny prąd przestanie płynąć - uznał Simon Bukner sięgając po swoją ulubioną pukawkę.
Zniszcz maszynę
Wróć do smoka nakierowując go później na niebieską jaskinię z latającymi agresorami (23). Dolecisz do konstrukcji przypominającą gigantyczna turbinę, choć nie musisz ją burzyć, co zresztą jest niewykonalne, tylko odszukaj następną prądnicę (24).
Sugeruje zrobić to dość szybko, chyba, że chcesz jeszcze na dokładkę wybić krwiopijców poukrywanych w różnych zakamarkach pieczary. Jeśli jesteś zresztą tak ambitny, możesz polecieć nawet dalej, w ślepy zaułek z murem po bokach gdzie dokonasz dodatkowej anihilacji, tak dla zabawy.
Wróć do wyłączonej zapory elektrycznej
Tak czy siak obróć się na pięcie i słuchając pokornie kompasu, wróć do nieistniejącej już zapory. Droga wiedzie przez fortecę, czyli przez znany już tunel teraz wypełniony jednak zupełnie nowymi wrogami (25). W końcu zbliżysz się do kolejnego wyzwania (26).