Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Wyłącz pole magicznej energii
Nie chodzi wszakże o tą obok ale o inną, którą dostrzeżesz zaraz po skierowaniu się smokiem na dół tunelu (15). Zabijając gęsto rozsianych w okolicy wampirzych wojowników, dobij do konstrukcji z generatorem prądu na wierzchu (16). Potraktuj go naturalnie soczystym podmuchem.
![]() | ![]() |
Dalej czeka Cię stosunkowo długa droga wypełniona walkami z wrogiem (17). Będziesz mijał mosty wypełnione wampirami, zarówno te naturalne jak i zbudowane ku chwale królestwa oraz mierzył się z zastępami smoków. Ostatecznie zawitasz w wypełnionej niebieskim światłem grocie (18) z podobnym co ostatnio zadaniem.
![]() | ![]() |
Wyłącz barykadę energetyczną
Wejdź do fortecy i wyłącz pole energetyczne
W pierwszej fazie kompletowania misji, musisz wzbić się w powietrze i nakierować się na docelową fortecę. Upewnij się wokół nie ma już żadnego demonicznego i wampirzego poskudztwa, po czym wysiądź we wskazanym punkcie (19).
![]() | ![]() |
Zanim wejdziesz do fortecy zajrzyj za prawy róg budowli (20) zabierając sekretny miotacz ognia. Ostatecznie znajdziesz się w korytarzu wypełnionym po brzegi wampirami (21), który kończy się dwoma generatorami (22). Niech ten magiczny prąd przestanie płynąć - uznał Simon Bukner sięgając po swoją ulubioną pukawkę.
![]() | ![]() |
Zniszcz maszynę
Wróć do smoka nakierowując go później na niebieską jaskinię z latającymi agresorami (23). Dolecisz do konstrukcji przypominającą gigantyczna turbinę, choć nie musisz ją burzyć, co zresztą jest niewykonalne, tylko odszukaj następną prądnicę (24).
![]() | ![]() |
Sugeruje zrobić to dość szybko, chyba, że chcesz jeszcze na dokładkę wybić krwiopijców poukrywanych w różnych zakamarkach pieczary. Jeśli jesteś zresztą tak ambitny, możesz polecieć nawet dalej, w ślepy zaułek z murem po bokach gdzie dokonasz dodatkowej anihilacji, tak dla zabawy.
Wróć do wyłączonej zapory elektrycznej
Tak czy siak obróć się na pięcie i słuchając pokornie kompasu, wróć do nieistniejącej już zapory. Droga wiedzie przez fortecę, czyli przez znany już tunel teraz wypełniony jednak zupełnie nowymi wrogami (25). W końcu zbliżysz się do kolejnego wyzwania (26).
![]() | ![]() |