Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Men of War - poradnik do gry

Men of War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 The Flying Dutchman (cz.2) | Kampania radziecka poradnik Men of War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kiedy większa drużyna czerwonoarmistów dotrze już do opanowanego niedawno okopu zasuwajcie dalej na prawo, w okolicę jakieś szopy, przy której pali się światło.

Powystrzelaj najpierw Szwabów przy szopie, a potem, kryjąc się za dostępnymi osłonami, czyli np - Misja 9 The Flying Dutchman (cz.2) - Kampania radziecka - Men of War - poradnik do gry

Powystrzelaj najpierw Szwabów przy szopie, a potem, kryjąc się za dostępnymi osłonami, czyli np. skałkami i tymi potężnymi, żelaznymi rurami, zrób porządek z Niemcami w okolicy magazynu, zza którego widać już rufę okrętu podwodnego cumującego w doku. Fryce ściągną pewnie jakieś czołgi i transportery - spal je wszystkie rakietami z panzerschrecka i granatami ppanc. Jeśli samobieżne działko masz jeszcze na chodzie również zrób z niego dobry użytek podciągając nieco bliżej. Przebijaj się swoimi komandosami w kierunku wspomnianego wcześniej magazynu, zostawiając jednak z tyłu kilku (np. trzech) ludzi. Jeden z nich będzie bowiem musiał znaleźć spawarkę (find the welding machine) , a następnie przeciągnąć ją w pobliże u-boota (pozostaje wówczas bezbronny więc należy mu zapewnić osłonę pozostałych chłopaków). Spawarkę znajdziesz w okolicy szopy i stojącego przy niej stolika.

To taki dwukołowy wózek - Misja 9 The Flying Dutchman (cz.2) - Kampania radziecka - Men of War - poradnik do gry

To taki dwukołowy wózek. Złap za niego jednym z ludzi, tak jak się zajmuje pozycję np. za ckmem, a następnie każ facetowi pchać w stronę magazynu i cumującej za nim łodzi podwodnej.

Pozostali żołnierze likwidują w tym czasie wartowników strzegących u-boota (eliminate the submarine guards) - Misja 9 The Flying Dutchman (cz.2) - Kampania radziecka - Men of War - poradnik do gry

Pozostali żołnierze likwidują w tym czasie wartowników strzegących u-boota (eliminate the submarine guards) . Kiedy to zrobią musisz wtoczyć spawarkę na pokład łodzi i rozpocząć rozcinanie zaspawanego włazu prowadzącego do wnętrza okrętu, by się do niego dostać (get inside the submarine) . Po prostu kliknij LPM ó właz (kursor zamienia się wówczas w symbol "kłódki") mając wybranego żołnierza ze spawarką. Majstrowanie przy włazie to jednak nie jest takie hop-siup i chwilę potrwa. W tym czasie pozostali towarzysze powinni więc zorganizować obronę wokół u-boota bo Niemiaszki na pewno spróbują go odbić. Na pokładzie okrętu zamontowana jest armata 88mm (na lewo od kiosku), zaś na samym kiosku - 20mm działko plot. Zajmij przy nich pozycje kilkoma ludźmi i strzelaj z nich dopóki nie skończy się amunicja. Pozostali ubezpieczają okręt z dwóch stron, chowając się za dostępnymi osłonami.

Kiedy właz w końcu puści (wystraszona załoga okrętu nie stanowi zagrożenia) pozostanie już tylko otworzyć śluzę doku (open the gate to the dock) - Misja 9 The Flying Dutchman (cz.2) - Kampania radziecka - Men of War - poradnik do gry

Kiedy właz w końcu puści (wystraszona załoga okrętu nie stanowi zagrożenia) pozostanie już tylko otworzyć śluzę doku (open the gate to the dock) . By najpierw wystrzelić przez nią torpedę w kierunku uzbrojonej niemieckiej barki, która - tak się jakoś złożyło - podpłynęła i zablokowała drogę, a potem wypłynąć w otwarte morze (człowiek radziecki oderwany wprost od pługa poza pilotowaniem samolotów potrafi również sterować łodziami podwodnymi - w gruncie rzeczy to dla niego "mały pikuś"). Oczywiście wajcha otwierająca śluzę (wskazywana na ekranie czerwoną strzałką i kółkiem) nie znajduje się w pobliżu (to byłoby zbyt łatwe), lecz na stacji transformatorowej kawałek dalej. Wyślij w to miejsce jednego z ludzi, którzy akurat nie uczestniczą w odpieraniu kontratakujących Szkopów i przestaw dźwignię klikając ją po prostu LPM (kursor ponownie zmienia się w ikonę "kłódki"). Włączy się wówczas przerywnik filmowy, na którym u-boot zatapia barkę tarasującą drogę i wychodzi w morze, a później dane ci będzie podziwiać zakończenie radzieckiej kampanii.

1 - Misja 9 The Flying Dutchman (cz.2) - Kampania radziecka - Men of War - poradnik do gry