Misja 4 Disaster in Tunisia (cz.3) | Kampania Aliantów poradnik Men of War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dojedziesz do następnych zabudowań. Z dżipa wolno jadącego zapylonymi uliczkami cały czas prowadź ogień do pojawiających się tu i ówdzie Szwabów (pokazują się m.in. na balkonach budynków).
Dotrzesz w okolicę jeszcze jednej blokady - gruzowiska. Trzeba będzie podłożyć pod gruzowisko ładunki wybuchowe i utorować sobie dalszą drogę (plant explosives near the pass and clear the road) wysadzając je w powietrze. Kiedy chłopaki wyskoczą z dżipa porzucając go na ulicy natychmiast wróć jednym z nich do samochodu i zajmij nim miejsce za karabinami maszynowymi. Drugi żołnierz pobiegnie w lewo, pod skrzynie leżące za budynkiem i zacznie w nich grzebać, przygotowując do użycia materiały wybuchowe. Nad tym szejkiem nie będziesz miał przez dłuższą chwilę żadnej kontroli, a co jakiś (raczej dłuższy) czas rzuci on na ziemię obok siebie pojedynczy ładunek (pierwszy już za chwilę). Takich lasek dynamitu będą w sumie trzy wiązki - każdą musisz przenieść kolejnym podwładnym na koniec ulicy wskazywany na ekranie czerwoną strzałką i rzucić pod gruzowisko, w miejsce oznaczone czerwonym kółkiem. Oczywiście przewidziano dodatkowe atrakcje - na ulicy oraz w oknach i na balkonach przylegających do niej budynków będą się pojawiać w pewnych krótkich odstępach czasu całe hordy Szkopów. Piorunem koś ich wszystkich jak Boryna świeże zboże ogniem sprzężonych kaemów zamontowanych na dżipie (czasem możesz sobie postrzelać w trybie kontroli bezpośredniej, szczególnie w sytuacji, gdy widzisz, iż pozostałym podkomendnym grozi bezpośrednie niebezpieczeństwo). Ostatni z twoich żołnierzy powinien ruszyć w głąb ulicy i ukryć się za workami z piaskiem vis a vis głównego budynku, pod którym najczęściej pojawiają się Niemiaszki. Osłoni on stamtąd kolegę, który zacznie przenosić pod gruzowisko na końcu uliczki kolejne wiązki dynamitu.
Gdy pierwszy raz zbliżasz się tym człowiekiem do gruzowiska zastrzel nim najpierw dwóch gachów przyczajonych na balkonie czy dachu pobliskiego budynku. Następnie szybciutko podbiegnij pod gruzowisko, włącz okno ekwipunku i dwa razy kliknij LPM obrazek dynamitu, powodując, że żołnierz weźmie go do ręki. Wówczas pozostaw ładunek dokładnie w miejscu otoczonym czerwonym kółeczkiem wciskając klawisz D (domyślnie), a zaraz potem LPM. W ten sposób przenieś tutaj i pozostaw jeszcze dwie wiązki dynamitu. Pod koniec podróżowania tam i z powrotem (oczywiście nie biegaj ulicą gdy wkoło pełno Szwabów!) uważaj - Niemiaszki będą wyskakiwać także spomiędzy budynków po lewej! Jeśli musisz podleczyć ludzi rób to między kolejnymi atakami Fryców i staraj się nie bandażować wszystkich chłopaków jednocześnie - któryś musi mieć cały czas oko na ulicę. Kolesia przenoszącego dynamit proponuję kurować głównie w pobliżu skrzynek, w których buszuje jeden z towarzyszy. Adolfami w oknach tego głównego budynku specjalnie się nie przejmuj - wielkiej krzywdy zrobić ci nie mogą, w przeciwieństwie do tych na balkonach: ich zdejmuj od razu gdy zobaczysz. Twoim podkomendnym zacznie pewnie kończyć się amunicja w pistoletach maszynowych - zabieraj ją niemieckim truposzom w przerwach pomiędzy kolejnymi szwabskimi atakami (gdy słyszysz dobiegające z głośników pokrzykiwania Niemców natychmiast wracaj za worki z piaskiem). Po przeniesieniu trzeciej wiązki dynamitu prędko odbiegnij na bezpieczny dystans, poczekaj na eksplozję, która usunie gruzowisko i wróć już wszystkimi czterema żołnierzami do dżipa. Opuści on wówczas planszę i misja zakończy się sukcesem.