Odnajdywanie mithrilowych klocków (46-60) | Śródziemie - Mithrilowe klocki LEGO poradnik LEGO The Hobbit
Ostatnia aktualizacja: 15 września 2016
Odnajdywanie mithrilowych klocków (46-60)
Klocek 46
Lokalizacja: Dol Guldur
Opis: Mithrilowy klocek jest w odrębnej lokacji twierdzy, do której prowadzi niewielka brama. Czeka Cię tu spotkanie z duchem przebywającym na dużej prostokątnej "arenie". Unikaj przede wszystkim bezpośredniego kontaktu z duchem, bo błyskawicznie stracisz wtedy wszystkie serduszka z paska zdrowia. Zrozumienie tej zagadki nie jest do końca oczywiste - duch przemieszcza się zawsze w lewo i w prawo w przeciwnym kierunku do sterowanego bohatera. Przykładowo, wciśnięcie klawisza odpowiedzialnego za ruch w prawo sprawi, że duch zacznie iść w lewo. Musisz wykorzystać tę zależność i "nakierować" ducha na trzy różne ogniska znajdujące się na arenie. Sporym ułatwieniem jest to, że gra pozwala na bieg bohaterem stojąc przy ścianie. Po kilku próbach powinno ci się udać doprowadzić ducha we wszystkie wskazane miejsca.
Klocek 47
Lokalizacja: Dol Guldur
Opis: Mithrilowy klocek jest domyślnie niedostępny, wymuszając konieczność rozwiązania nowej zagadki. Zacznij od przełączenia się na Saurona, a to dlatego, że będzie ci potrzebne ostrze Morgul znajdujące się na wyposażeniu tej postaci. Plan zakłada zniszczenie ośmiu obiektów z tej okolicy, które objęte są działaniem sił ciemności (czarny dym). Musisz się przy tym śpieszyć, bo po zniszczeniu pierwszego obiektu wystartuje licznik upływu czasu. W szczególności pilnuj się docierając do obiektów znajdujących się na wąskich półkach, bo podczas chwytania się krawędzi i przechodzenia po drewnianych belkach łatwo jest spaść na niższy poziom. Jeżeli zmieściłeś się w limicie czasowym to będziesz mógł zabrać klocek.
Klocek 48
Lokalizacja: Dol Guldur
Opis: W celu dotarcia do zawieszonego nad twierdzą mithrilowego klocka musisz przełączyć się na goblina i skorzystać z interaktywnej ściany. Nie powinieneś mieć z tym żadnych kłopotów.
Klocek 49
Lokalizacja: Erebor
Opis: Mithrilowy klocek jest niedaleko ogromnego posągu. Rozpocznij u jego podnóża, wybierając postać z cepem (np. Doriego) i chwytając się interaktywnego zaczepu. Doprowadź do wysunięcia się platform i od razu z nich skorzystaj, przedostając się do pierwszego interaktywnego włazu (przejdź przez niego hobbitem lub krasnoludem).
Po dotarciu do wyższej części ogromnej statuy ustaw się przy krawędzi, podskocz i złap się w locie drugiego interaktywnego zaczepu. Pozostało ci już tylko rozbujać się i złapać lewitujący sekret.
Klocek 50
Lokalizacja: Erebor
Opis: Rozpocznij u podnóża wieży, przy której znajduje się znacznik wskazujący położenie mithrilowego klocka. Na początek pozbądź się kilku ustawionych na sobie bałwanów, dzięki czemu doprowadzisz do odblokowania drabiny. Skorzystaj z tej drabiny i przełącz się na dowolną postać z procą (np. na Oriego). Musisz obejść dokładnie wieżę i w dwóch miejscach trafić kilka razy w interaktywne tarcze. Doprowadzi to do wysunięcia się z wieży nowych niewielkich platform.
Zlokalizuj teraz podskakujące klocki, które domyślnie są niedostępne. Przełącz się na Bilbo, załóż pierścień (The Ring) będący na wyposażeniu tej postaci i przytrzymaj klawisz/przycisk budowy. Zaczekaj aż skonstruowana zostanie tu nowa drabina i wyjdź po niej na górę.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie