Etap 12 (A Warm Welcome) | Główne etapy - Sekrety w LEGO The Hobbit poradnik LEGO The Hobbit
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Etap 12 (A Warm Welcome)
Minizestaw 1/10
Wymagania: laska Sarumana, wędka (np. Bilbo)
Opis pozyskania: Pozostań w miejscu, w którym rozpoczął się dwunasty etap gry i przełącz się na Sarumana. Użyj laski znajdującej się na wyposażeniu tego czarodzieja do zniszczenia prawego mithrilowego dźwigu. Przytrzymaj następnie klawisz/przycisk budowy i zaczekaj aż skonstruowane tu zostanie molo. Na koniec wybierz postać z wędką i zalicz mini-grę wędkarską.
Minizestaw 2/10
Wymagania: łuk (np. Kili lub dowolny elf)
Opis pozyskania: Pozostań w miejscu, w którym rozpoczął się dwunasty etap gry i wybierz postać z łukiem. Wyceluj z łuku w pokazaną na powyższym obrazku tarczę, która zlokalizowana jest na lewo od wejścia do zbrojowni. Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu łódki. Przeskocz na nią i następnie doskocz do nowej stabilnej półki. Zbadaj tę okolicę celem pozyskania minizestawu.
Minizestawy 3-4/10
Wymagania: laska (dowolny czarodziej)
Opis pozyskania: Na dolnym poziomie zbrojowni znajdują się cztery manekiny treningowe i musisz je wszystkie zniszczyć. Dwa pierwsze manekiny odnajdziesz po lewej stronie (użyj na nich dowolnej broni).
Dwa pozostałe manekiny są w prawej części zbrojowni, wewnątrz ogromnej klatki. W celu odblokowania sobie dostępu do tej klatki musisz użyć czarodziejskiej laski i wycelować w jej niebieską część. Pozbycie się wszystkich manekinów spowoduje otrzymanie minizestawu.
W prawej klatce znajduje się również czwarty minizestaw i wystarczy do niego podejść żeby automatycznie go zabrać.
Unikalny skarb 1/4
Wymagania: laska Sarumana
Opis pozyskania: Po uzyskaniu dostępu do prawej klatki znajdującej się na niższym poziomie zbrojowni musisz przełączyć się na Sarumana i użyć jego laski (Saruman's Staff) do zniszczenia tutejszych srebrnych mithrilowych obiektów. Pozwoli ci to zabrać unikalny sekret.
Nagroda: Laska (Sir Moustaff) - przedmiot ten ma identyczne zastosowanie do standardowej laski
Schemat 1/1
Wymagania: umiejętność dalekich skoków (dowolny elf)
Opis pozyskania: Po dotarciu do górnego poziomu zbrojowni ustaw się w pokazanym na powyższym obrazku miejscu i przełącz się na dowolnego elfa. Musisz tu podskoczyć i złapać się liny.
Wyjdź po linie na górę i złap się niewielkiej krawędzi. Przesuń się w lewo, zatrzymując się w pokazanym na obrazku miejscu, czyli dokładnie na wprost od schematu. Dopiero teraz wespnij się i doskocz do wspomnianego sekretu.
Nagroda: Schemat mithrilowego ostrza (Mithril Booty Blade)
Minizestaw 5/10
Wymagania: -
Opis pozyskania: Musisz po dotarciu do pierwszej części doków (pościg za prosiakiem, który skradł lekarstwo) zacząć dokładnie niszczyć wszystkie interaktywne obiekty z okolicy. Do zniszczenia jest tu między innymi pięć klatek, w których przetrzymywane są kraby. Uwolnienie wszystkich pięciu krabów nagrodzone zostanie minizestawem.
Unikalny skarb 2/4
Wymagania: cep (np. Dori)
Opis pozyskania: Zbadaj lewą część doków (obszar niedaleko zbrojowni) i zainteresuj się zaczepem, który należy wyrwać z pomocą cepa. Możesz już podnieśc unikalny skarb.
Nagroda: Ostrze (Singing Fish Blade) - standardowa broń biała wzbogacona wydawanymi dźwiękami
Minizestaw 6/10
Wymagania: laska (dowolny czarodziej)
Opis pozyskania: Zbadaj centralną część doków (obszar niedaleko pierwszej z trzech zagród) i zlokalizuj niebieski element otoczenia. Musisz tu użyć czarodziejskiej laski.
Unikalny skarb 3/4
Wymagania: umiejętność podkładania ognia (np. Sam)
Opis pozyskania: Zbadaj centralną część doków i zlokalizuj miejsce, w którym można podłożyć ogień. Po wykonaniu tej czynności zaczekaj na pojawienie się unikalnego sekretu.
Nagroda: Nakrycie głowy (Duck Cap) - wydawanie zabawnych dźwięków
Minizestaw 7/10
Wymagania: -
Opis pozyskania: Po odblokowaniu sobie dostępu do środkowej zagrody (jest to wymóg do posunięcia misji do przodu) wejdź do niej, dzięki czemu podniesiesz niewidoczny minizestaw.
Unikalny skarb 4/4
Wymagania: łuk (np. Kili lub dowolny elf), umiejętność dalekich skoków (dowolny elf)
Opis pozyskania: Musisz po zaliczeniu pierwszej bitwy z Bolgiem i podległymi mu goblinami zbadać okolicę. Zainteresuj się mianowicie pokazanym na powyższym obrazku ptakiem. Użyj łuku na tym ptaku żeby go przepędzić. Nie załatwi to niestety ostatecznie problemu, tak więc w trakcie dalszej przeprawy przez tę część doków musisz cały czas pamiętać o ptaku. Kolejne powiązane z nim akcje opisane zostały poniżej.
Po raz kolejny użyj łuku po przejściu po pierwszej linie i dotarciu na niewielki balkonik. Tak samo jak wcześniej wyceluj w ptaka.
Na ostatni atak z wykorzystaniem łuku zdecyduj się po dotarciu na jeden z niewielkich fragmentów dachu. Tym razem ptak upuści przenoszony unikalny sekret, pozwalając ci na jego zabranie.
Nagroda: Wędka (Loot Rod) - wyławianie surowców w trakcie zaliczania mini-gier wędkarskich
Minizestaw 8/10
Wymagania: -
Opis pozyskania: Musisz po zaliczeniu pierwszej bitwy z Bolgiem i podległymi mu goblinami zbadać okolicę. Zainteresuj się włazem, dzięki któremu dotrzesz na niedostępny w żaden inny sposób balkonik ze skarbem.
Minizestaw 9/10
Wymagania: umiejętność chodzenia po ścianach (np. goblin)
Opis pozyskania: W trakcie pościgu za Bolgiem zatrzymaj się po znalezieniu się w pokazanej na obrazku części doków. Przełącz się tu na goblina i złap się interaktywnej ściany, dzięki której dotrzesz do skrytki z minizestawem.
Minizestaw 10/10
Wymagania: proca (np. Ori)
Opis pozyskania: Po stoczeniu drugiego pojedynku z Bolgiem pozostań na dużej platformie, na której miała miejsce ta potyczka. Wybierz postać z procą i zacznij trafiać w tarczę znajdującą się na widocznej w oddali łodzi. Po kilku udanych trafieniach wspomniana łódka zatonie, a Ty otrzymasz minizestaw.
Mistrz złodziei (Master Burglar)
W celu zdobycia statusu Mistrza złodziei (Master Burglar) musisz zgromadzić co najmniej 60000 ćwieków. Nie jest to wygórowany limit. Jeśli w trybie fabularnym mimo wszystko nie udało ci się zgromadzić wymaganej liczby monet to zdecyduj się na tryb wolnej gry (Free Play), tym bardziej, że przy wielu sekretach (m.in. w zbrojowni) odnajdziesz niebieskie i fioletowe monety. Oprócz tego postaraj się dobrze zaliczyć mini-grę budowniczą i unikaj strat serduszek z paska zdrowia w trakcie walk z goblinami.