Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (101-105) | Śródziemie - Zadania poboczne poradnik LEGO The Hobbit
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (101-105)
Zadanie 101 - The Lost Fireflies
Lokalizacja: Esgaroth
Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o zdobycie słoika z robaczkami świętojańskimi (Firefly Jar). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w jedenastym głównym etapie gry (Barrels Out of Bond). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.
Nagroda: mithrilowy klocek LEGO
Zadanie 102 - Timber Traversal
Lokalizacja: Esgaroth
Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o pomoc w przepchnięciu dużej skrzyni z drewnem. Zacznij od wybrania postaci z młotem, np. Dwalina. Na sam początek musisz użyć młota do ustawienia w odpowiednich miejscach dwóch białych bloków. Ich właściwe położenie pokazane zostało na powyższym obrazku. Wspomniany obrazek pokazuje również ścieżkę przepychania skrzyni z drewnem, dzięki czemu dotrze ona pomyślnie do celu i nie wpadnie nigdzie do wody (jeśli tak się stanie to będziesz musiał spróbować raz jeszcze).
Nagroda: mithrilowy klocek LEGO
Zadanie 103 - Heavy Lifting
Lokalizacja: Esgaroth
Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o zdobycie rękawic kamiennego olbrzyma (Stone-giant Gloves). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w szóstym głównym etapie gry (Over Hill and Under Hill). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.
Nagroda: mithrilowy klocek LEGO
Zadanie 104 - The Speeder
Lokalizacja: Mroczna Puszcza
Opis: Elf poprosi Cię o pomoc w pozbyciu się tytułowej ogromnego pająka. Wejdź do jaskini i zeskocz na jej niższy poziom żeby rozpocząć bitwę. Zbliż się do ogromnego pająka starając się przy tym unikać jego ataków dystansowych (spowolnią one niepotrzebnie Twoją postać i odbiorą jej jedno lub kilka serduszek). Po wyprowadzeniu pierwszego ataku przystąp do prostej mini-gry, w której należy rytmicznie wciskać pokazywane na ekranie klawisze/przyciski.
Poprawne zaliczenie mini-gry sprawi, że ogromny pająk straci jedno serduszko z paska zdrowia i oddali się na chwilę z pola walk. Skup się w rezultacie na wyeliminowaniu dziesięciu standardowych pająków, wyczekując momentu ponownego jego pojawienia się. W dalszej części bitwy na przemian musisz osłabiać bossa i likwidować mniejsze pająki.
Nagroda: mithrilowy klocek LEGO
Zadanie 105 - The Memory Arena
Lokalizacja: Mroczna Puszcza
Opis: Goblin zachęci Cię do wzięcia udziału w kilku potyczkach na tytułowej arenie i żeby do nich przystąpić musisz wejść do jaskini. Do rozegrania są w sumie trzy pojedynki i odbywają się one na takich samych zasadach jak starcia z bossami z poprzednich pobocznych misji:
- W pierwszym pojedynku do pokonania jest Matka Azoga. Omówienie walki z tym bossem znajduje się w opisie przejścia misji 82 (The Mother of all Evil).
- W drugim pojedynku do pokonania są dwa ogromne pająki. Omówienie walk z tymi bossami znajduje się w opisach przejścia misji 68 (The Spider Queen) i 104 (The Speeder). Uwaga - Pająki atakuj na przemian, dzięki czemu szybciej się z nimi uporasz.
- W trzecim pojedynku do pokonania jest gigantyczny goblin. Omówienie walki z tym bossem znajduje się w opisie przejścia misji 72 (Goblin-in-Law).
Nagroda: mithrilowy klocek LEGO