Etap 10 (Flies and Spiders) | Główne etapy - Sekrety w LEGO The Hobbit poradnik LEGO The Hobbit
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Etap 10 (Flies and Spiders)
Minizestaw 1/10
Wymagania: umiejętność leczenia zwierząt (np. Radagast)
Opis pozyskania: Pozostań w miejscu, w którym rozpoczął się dziesiąty etap gry i wybierz Radagasta. Musisz wyleczyć krabopodobne stworzenie odnalezione po prawej stronie i zostaniesz za to nagrodzony minizestawem.
Minizestaw 2/10
Wymagania: łuk (np. Kili lub dowolny elf), proca (np. Ori), laska (dowolny czarodziej)
Opis pozyskania: Musisz przepędzić w sumie pięć różnych sów napotkanych w trakcie przeprawy przez Mroczną Puszczę i za każdym razem należy użyć łuku. Pierwszą sowę zauważysz na jednym z drzew niedaleko miejsca rozpoczęcia dziesiątego etapu gry. Pewnym utrudnieniem jest to, że kolejne sowy odnajduje się w dalszej części misji, tak więc musisz niestety pamiętać o nich w trakcie przemarszu przez puszczę. Miejsca odnajdywania sów podane zostały poniżej.
Na drugą sowę wpadniesz już po kilku chwilach, a konkretnie po przejściu po powalonym ogromnym drzewie.
Trzecią sowę odnajdziesz niedługo po podpaleniu barykady (jest to wymagane do odblokowania dalszej części głównej ścieżki). Jest ona w obszarze, w którym spycha się do wody duży blok.
Czwarta sowa przebywa w lokacji znajdującej się na prawo od dwóch platform obracanych dzięki wykorzystywaniu procy.
Do ostatniej piątej sowy możesz dotrzeć niedługo po przedostaniu się na drugą obrotową platformę. Musisz mianowicie przed wybraniem ścieżki prowadzącej do wyjścia doskoczyć na lewą półkę i zniszczyć niebieską barykadę dowolną czarodziejską laską. Wszystkie te czynności dokładniej omówione zostały w opisie pozyskania pierwszego unikalnego skarbu.
Minizestaw 3/10
Wymagania: łopata (np. Fili)
Opis pozyskania: W trakcie przeprawy przez pierwszą część puszczy (jeszcze przed podpaleniem barykady) rozglądaj się za miejscem, w którym można użyć łopaty. Skorzystanie z tego przedmiotu pozwoli ci wejść w posiadanie pokrętła.
Z pokrętłem podejdź do pobliskiego mechanizmu i wejdź z nim w interakcję. Akcja ta przyczyni się do pojawienia się łodzi przy brzegu i musisz BARDZO OSTROŻNIE na nią wejść (łatwo tu wpaść do wody). Popłyń łodzią w głąb ekranu, a po chwili zlokalizujesz minizestaw.
Unikalny skarb 1/4
Wymagania: proca (np. Ori), laska (dowolny czarodziej)
Opis pozyskania: W trakcie przeprawy przez pierwszą część puszczy zatrzymaj się w lokacji z dwoma platformami, którymi obraca się dzięki wykorzystywaniu procy. Dotrzyj na drugą obrotową platformę i następnie przeskocz na pokazaną na powyższym obrazku lewą skalną półkę. W miejscu tym musisz użyć czarodziejskiej laski do poniszczenia niebieskich obiektów blokujących przejście.
Zdecyduj się na kolejny skok i wyląduj na półce z trzema grzybami. Do rozwiązania jest tu prosta zagadka polegająca na naskakiwaniu na grzyby i tym samym doprowadzaniu do zmiany ich koloru (jeden kontakt z grzybem to jedna zmiana). Rozwiązanie pokazane zostało na powyższym obrazku - lewy grzyb musi zmienić swój kolor na zielony, środkowy na niebieski i prawy na czerwony. Zaczekaj aż z ziemi wysunie się ogromny grzyb i zabierz unikalny skarb.
Nagroda: Fiolka (Mirkwood Phial) - dezorientowanie innych postaci i rozświetlanie okolicy
Uwaga - W lokacji tej przebywa też ostatnia piąta sowa powiązana z drugim minizestawem!
Minizestaw 4/10
Wymagania: łuk (np. Kili lub dowolny elf)
Opis pozyskania: W trakcie przeprawy przez pierwszą jaskinię pająków (tą, w której do uratowania jest pięciu sojuszników) musisz atakować wybrane pająki z wykorzystaniem łuku. Pierwszy z nich znajduje się niedaleko miejsca startu. Kolejne cztery pająki znajdują się w dalszej części jaskini, tak więc niestety musisz o nich pamiętać w trakcie docierania do przetrzymywanych bohaterów. Miejsca odnajdywania pająków podane zostały poniżej.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie