Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO The Hobbit - poradnik do gry

LEGO The Hobbit - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne poradnik LEGO The Hobbit

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80)

Zadanie 61 - Poor Orc's Lost Warg

Musisz wskoczyć na odnalezionego warga - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Musisz wskoczyć na odnalezionego warga

Lokalizacja: Siedziby Trolli

Opis: Ork poprosi Cię o odnalezienie należącego do niego warga, który mu zaginął. Wyrusz w tym celu na północ i skorzystaj z opuszczonego mostu zwodzonego. Warga odnajdziesz na górnej ścieżce i musisz do niego podejść i wskoczyć mu na grzbiet. Na sam koniec doprowadź przerośniętego wilka do zleceniodawcy tego zadania.

Uwaga - Jeżeli most zwodzony jest nadal podniesiony to zeskocz na dół i wybierz drogę okrężną do miejsca pobytu warga. Sposób opuszczenia mostu przedstawiony został w opisie zadania numer 60.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 62 - Everyone Loves Gorillas

Gotowy strój goryla - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Gotowy strój goryla

Lokalizacja: Przełęcz Caradhras

Opis: Przy próbie wejścia w interakcję z drzemiącym trollem okaże się, że śni on o gorylu i oznacza to konieczność założenia odpowiedniego stroju. Musisz w tym celu odwiedzić punkt modyfikacji postaci (Character Customiser) znajdujący się w Esgaroth i lokację tę zaznaczono na mapie świata dołączonej do tego rozdziału (czarny punkt "Modyfikacje" we wschodniej części mapy). Po dotarciu do sklepu wejdź do środka i przystąp do zakupów. Musisz mianowicie zakupić nakrycie głowy goryla (Gorilla Hat - 1500 ćwieków) oraz główną część stroju gorilla (Gorilla Body - 2000 ćwieków). Wybierz zmodyfikowaną postać i powróć nią do zleceniodawcy tej misji.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 63 - Combat Quota

Wejście na arenę - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Wejście na arenę

Lokalizacja: Moria

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa na arenie, do której prowadzi dość duża brama. Krasnolud poprosi Cię o wsparcie w pozbyciu się dużej grupy orków i tuż po zakończeniu rozmowy rozpocznie się bitwa. Do pokonania jest w sumie trzydzieści orków, tak więc zadbaj o wybranie postaci dobrze radząc sobie w bezpośrednich walkach.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 64 - Pine Fresh

Lokalizacja: Las sosnowy

Opis: Elf poprosi Cię o zdobycie "bomby sosnowej" (Pine Cone Bomb). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w ósmym głównym etapie gry (Out of the Frying Pan...). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 65 - Horse and Carrot

Lokalizacja: Mroczna Puszcza

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o dostarczenie 50 marchewek (Carrot) potrzebnych do nakarmienia koni. Jeżeli dysponujesz taką liczbą surowców to możesz podejść do dużej misy. W przeciwnym wypadku wyrusz na poszukiwania - rozglądaj się za skrzynkami z marchewkami odnajdywanymi między innymi w Hobbitonie.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 66 - Treehouse Trouble

Lokalizacja: Mroczna Puszcza

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o zbudowanie domku na drzewie. Ustaw się w odpowiednim miejscu i wydaj surowce - 10 sztabek żelaza (Iron), 50 desek (Wood), 10 skór (Leather), 20 sznurów (Rope) i 10 bochenków chleba (Bread). Zalicz następnie mini-grę budowniczą.

Nagrody: ćwieki za ukończenie mini-gry budowniczej, mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 67 - Arachnid Aggravation

Eliminuj pająki po kolei - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Eliminuj pająki po kolei

Lokalizacja: Mroczna Puszcza

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa na polanie, do której prowadzi dość duża brama. Krasnolud poprosi Cię o pomoc w pozbyciu się znienawidzonych pająków. Do wyeliminowania jest mianowicie 10 dużych pająków i wygranie bitwy zakończy tę misję.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 68 - The Spider Queen

Wciskaj rytmicznie pokazywane na ekranie klawisze - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Wciskaj rytmicznie pokazywane na ekranie klawisze

Lokalizacja: Mroczna Puszcza

Opis: Krasnolud poprosi Cię o pomoc w pozbyciu się tytułowej Królowej Pająków. Wejdź do jaskini i zeskocz na jej niższy poziom żeby rozpocząć bitwę. Zbliż się do Królowej Pająków starając się przy tym unikać jej ataków dystansowych (spowolnią one niepotrzebnie Twoją postać i odbiorą jej jedno lub kilka serduszek). Po wyprowadzeniu pierwszego ataku przystąp do prostej mini-gry, w której należy rytmicznie wciskać pokazywane na ekranie klawisze/przyciski.

Królowa nie wznowi pojedynku do momentu zlikwidowania słabszych pająków - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Królowa nie wznowi pojedynku do momentu zlikwidowania słabszych pająków

Poprawne zaliczenie mini-gry sprawi, że Królowa Pająków straci jedno serduszko z paska zdrowia i oddali się na chwilę z pola walk. Skup się w rezultacie na wyeliminowaniu dziesięciu standardowych pająków, wyczekując momentu ponownego jej pojawienia się. W dalszej części bitwy na przemian musisz osłabiać Królową i likwidować mniejsze pająki.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 69 - More Bunny than Sense

Królik zacznie za Tobą podążać dopiero gdy wciśniesz pokazany na ekranie klawisz - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Królik zacznie za Tobą podążać dopiero gdy wciśniesz pokazany na ekranie klawisz

Lokalizacja: Dom Radagasta

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o odnalezienie i przyprowadzenie pięciu zbiegłych królików z Rhosgobel. Za każdym razem musisz podążać zgodnie ze wskazaniami mapy (czerwone okręgi). Po zlokalizowaniu danego królika podejdź do niego i wciśnij wskazany klawisz/przycisk, tak by zaczął podążać za bohaterem. Musisz następnie powrócić z gryzoniem do punktu startu. Przyprowadzenie do zleceniodawcy misji wszystkich pięciu królików zakończy tę misję.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 70 - Bats Entertainment

Wejście do miejsca pobytu zleceniodawcy misji - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Wejście do miejsca pobytu zleceniodawcy misji

Lokalizacja: Dol Guldur

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa w jednym z budynków twierdzy Dol Guldur i prowadzi do niego duża brama. Elf poprosi Cię o pomoc w pozbyciu się wrogo nastawionych nietoperzy. W sumie musisz wyeliminować trzydzieści skrzydlatych potworów, tak więc wybierz postać dobrze radzącą sobie w walce wręcz.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 71 - Wizard Walls

Lokalizacja: Dol Guldur

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa w jednym z budynków twierdzy Dol Guldur i prowadzi do niego duża brama. Osoba ta poprosi Cię o zbudowanie ogromnego tarana. Ustaw się w odpowiednim miejscu i wydaj surowce - 20 sztabek żelaza (Iron), 50 desek (Wood), 10 sznurów (Rope) i 20 kamieni (Wood). Zalicz następnie mini-grę budowniczą. Uwaga - Jeśli chcesz to już po zaliczeniu misji możesz uderzyć w tarana młotem i odblokować w ten sposób dostęp do pomieszczenia z nowymi surowcami (mini-gra górnicza).

Nagrody: ćwieki za ukończenie mini-gry budowniczej, mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 72 - Goblin-in-Law

Lokalizacja: Las sosnowy - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry

Lokalizacja: Las sosnowy

Opis: Elf poprosi Cię o pomoc w pozbyciu się nowego wielkiego goblina. Wejdź do jaskini, dzięki czemu rozpocznie się bitwa ze wspomnianym gigantycznym goblinem oraz mniejszymi potworami. Zacznij biegać po okolicy, unikając bezpośredniego kontaktu z bossem i pozbywając się przeszkadzających ci słabszych goblinów. Ustawiaj się przy przeszkodach takich jak ta pokazana na powyższym obrazku i odczekuj aż wielki goblin wykona jedną z szarż. Przy odrobinie szczęścia zostanie on ogłuszony. Musisz wtedy szybko połączyć dwóch bohaterów i wykonać akcję zespołową (Buddy-Up). Powtórz te czynności trzy razy żeby pozbawić wielkiego goblina całego paska zdrowia.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 73 - Crown in the Dumps

Lokalizacja: Las sosnowy

Opis: Goblin poprosi Cię o zdobycie korony króla goblinów (Crystal Goblin Crownat). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w siódmym głównym etapie gry (Goblin-town). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 74 - The Price of Insubordination

Lokalizacja: Las sosnowy

Opis: Nowy "król goblinów" poprosi Cię o pomoc w pozbyciu kilku grup zwykłych goblinów, które nie traktują go jako władcy. Do wyeliminowanie jest zaledwie siedem potworów, tak więc nie powinieneś mieć żadnych problemów.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 75 - The Goblin Drop

Podążaj trasą wyznaczaną przez żółte ćwieki - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Podążaj trasą wyznaczaną przez żółte ćwieki

Lokalizacja: Szlak górski

Opis: Dotarcie do zleceniodawcy tego zadania nie jest łatwe, bo przebywa on w trudno dostępnym miejscu. Rozpocznij na szlaku górskim na północny-zachód od białego pytajnika. Musisz zdecydować się tu na wspinaczkę po pokonanym kamiennym olbrzymie, kierując się przy tym na południe.

Po dotarciu do końcowej części kamiennego olbrzyma zacznij ostrożnie zeskakiwać na niżej położone platformy - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry

Po dotarciu do końcowej części kamiennego olbrzyma zacznij ostrożnie zeskakiwać na niżej położone platformy. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na powyższym obrazku półki. Musisz tu przełączyć się na postać z cepem (np. na Doriego) i złapać się górnego złotego zaczepu.

Gotowy strój goblina - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Gotowy strój goblina

Możesz już wejść do jaskini, w której przebywa zleceniodawca misji. Od goblina dowiesz się, że czeka na kolegę i oznacza to konieczność założenia odpowiedniego stroju. Musisz w tym celu odwiedzić punkt modyfikacji postaci (Character Customiser) znajdujący się w Esgaroth i lokację tę zaznaczono na mapie świata dołączonej do tego rozdziału (czarny punkt "Modyfikacje" we wschodniej części mapy). Po dotarciu do sklepu wejdź do środka i przystąp do zakupów. Musisz mianowicie zakupić nakrycie głowy goblina (Goblin Hat - 1500 ćwieków) oraz główną część stroju enta (Goblin Body - 2000 ćwieków). Wybierz zmodyfikowaną postać i powróć na górski szlak.

Możesz złapać się zaczepu grając jako Dori i doskoczyć do niego goblinem - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Możesz złapać się zaczepu grając jako Dori i doskoczyć do niego "goblinem"

Ponowne dotarcie do goblina nie jest niestety łatwą sprawą, albowiem musisz raz jeszcze odbyć całą drogę. Po przedostaniu się na opisaną wcześniej półkę wybierz cep z listy unikalnych skarbów lub przełącz się na Doriego i po złapaniu się złotego zaczepu doskocz do tego sojusznika postacią w przebraniu goblina.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 76 - Gruesome Conclusion

Wciskanie klawiszy w idealnych momentach oznacza otrzymywanie większej liczby ćwieków - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Wciskanie klawiszy w idealnych momentach oznacza otrzymywanie większej liczby ćwieków

Lokalizacja: Las sosnowy

Opis: Elf poprosi Cię o pomoc w pozbyciu się nowego potężnego potwora. Wejdź do jaskini i podejdź do goblina z kryształową koroną, z którym miałeś już do czynienia w misjach 73 i 74. Na początek czeka Cię tu... mini-gra taneczna. W trakcie zaliczania tej mini-gry staraj się wciskać pokazywane na ekranie klawisze/przyciski w idealnych momentach, tj. gdy tańcząca postać podświetli się na ułamek sekundy. Po zakończeniu mini-gry rozpocznie się standardowa bitwa. Z racji tego, że wezmą w niej udział jedynie zwykłe gobliny jej wygranie będzie bardzo łatwe.

Nagroda: ćwieki za ukończenie mini-gry tanecznej, mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 77 - Peacock's Prize

Gotowy strój pawia - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Gotowy strój pawia

Lokalizacja: Mroczna Puszcza

Opis: Od elfa dowiesz się, że szuka pawia i oznacza to konieczność założenia odpowiedniego stroju. Musisz w tym celu odwiedzić punkt modyfikacji postaci (Character Customiser) znajdujący się w Esgaroth i lokację tę zaznaczono na mapie świata dołączonej do tego rozdziału (czarny punkt "Modyfikacje" we wschodniej części mapy). Po dotarciu do sklepu wejdź do środka i przystąp do zakupów. Musisz mianowicie zakupić nakrycie głowy pawia (Peacock Hat - 1500 ćwieków) oraz główną część stroju pawia (Peacock Body - 2000 ćwieków). Wybierz zmodyfikowaną postać i powróć nią do zleceniodawcy tej misji.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 78 - Bad to Verse

Lokalizacja: Samotna Skała

Opis: Goblin poprosi Cie o odnalezienie swoich kolegów potrzebnych do zaśpiewania piosenki. Za każdym razem musisz docierać do obszaru oznaczonego na mapie czerwonymi okręgami. Po zlokalizowaniu goblina wciśnij odpowiedni klawisz/przycisk żeby zaczął za Tobą podążać i powróć do zleceniodawcy misji. Przyprowadź w ten sposób dwa gobliny.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 79 - Armless Fun

Lokalizacja: Dol Guldur

Opis: Ork poprosi Cię o odeskortowanie go do miejsca pobytu pobratymców. W trakcie przeprawy musisz liczyć się z koniecznością pokonania kilku grup pająków (warto je atakować po kolei i korzystać z postaci dobrze radzącej sobie w walce wręcz). Oprócz tego na sam koniec zadania trzeba będzie rozprawić się z goblinami.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 80 - The Ghost of the Dwarf King

Duch musi docierać do kolejnych ognisk - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (61-80) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Duch musi docierać do kolejnych ognisk

Lokalizacja: Dol Guldur

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o uporanie się z duchem Króla Krasnoludów. Wybierz bramę prowadzącą do dużego labiryntu i przystąp do działania, unikając bezpośredniego kontaktu z królem. Rozwiązanie tej zagadki nie jest do końca oczywiste - król przemieszcza się zawsze w przeciwnym kierunku do sterowanego bohatera. Przykładowo, wciśnięcie klawisza odpowiedzialnego za ruch w prawo sprawi, że król zacznie iść w lewo. Musisz wykorzystać tę zależność w taki sposób żeby "nakierować" króla na trzy różne ogniska znajdujące się w labiryncie. Sporym ułatwieniem jest to, że gra pozwala na bieg bohaterem stojąc przy ścianie, dzięki czemu nie musisz idealnie poruszać się po labiryncie. Po kilku próbach powinno ci się udać doprowadzić ducha we wszystkie wskazane miejsca.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO