Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO The Hobbit - poradnik do gry

LEGO The Hobbit - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne poradnik LEGO The Hobbit

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40)

Zadanie 21 - A Room Without a View

Lokalizacja: Wichrowy Czub

Opis: Elf poprosi Cię o zbudowanie katapulty. Ustaw się w odpowiednim miejscu i wydaj surowce - 10 sztabek żelaza (Iron), 50 desek (Wood), 10 skór (Leather), 20 sznurów (Rope) i 20 kamieni (Stone). Zalicz następnie mini-grę budowniczą. Mała ciekawostka - Od momentu ukończenia zadania możesz co pewien czas używać katapulty (obrotowy mechanizm) i trafiać pociskiem w sowę. Za każdym razem nagradzane to będzie darmowymi surowcami.

Nagrody: ćwieki za ukończenie mini-gry budowniczej, mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 22 - Bridge Over Water Trouble

Uwaga - Zadanie to jest wyjątkowe, albowiem jego zaliczenie jest wymagane do dotarcia do miejsca rozpoczęcia czwartego głównego etapu (więcej informacji na stronie Śródziemie: Dotarcie do Siedzib Trolli). Nie szukaj go więc ponownie już po zaliczeniu głównej fabuły.

Lokalizacja: Wichrowy Czub

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o zbudowanie mostu. Ustaw się w odpowiednim miejscu i wydaj surowce - 25 kamieni (Stone), 15 sznurów (Rope) i 25 desek (Wood). Zalicz następnie mini-grę budowniczą.

Nagrody: ćwieki za ukończenie mini-gry budowniczej, mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 23 - Cart Departed

Zaprzęg odnajdziesz niedaleko Wichrowego Czuba i mostu prowadzącego do Siedzib Trolli - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Zaprzęg odnajdziesz niedaleko Wichrowego Czuba i mostu prowadzącego do Siedzib Trolli

Lokalizacja: Bree

Opis: Hobbit poprosi Cię o odnalezienie skradzionego zaprzęgu i musisz w tym celu udać się na wschód. Po drodze bądź gotowy do wyeliminowania kilku grup goblinów. Zbadaj obszar, na którym pojawiają się czerwone okręgi na mapie (okolice Wichrowego Czuba), dzięki czemu zlokalizujesz zaprzęg. Zajmij miejsce na pokładzie (klawisz zmiany postaci) i powróć do Bree.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 24 - Orc Expedition

Gotowy strój orka - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Gotowy strój orka

Lokalizacja: Wichrowy Czub

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa na samym szczycie Wichrowego Czuba, na który prowadzi tylko jedna ścieżka. Od przyjaźnie nastawionego orka dowiesz się, że potrzebny jest jeszcze jeden potwór do ekspedycji i oznacza to konieczność założenia odpowiedniego stroju. Musisz w tym celu odwiedzić punkt modyfikacji postaci (Character Customiser) znajdujący się w Esgaroth i lokację tę zaznaczono na mapie świata dołączonej do tego rozdziału (czarny punkt "Modyfikacje" we wschodniej części mapy). Po dotarciu do sklepu wejdź do środka i przystąp do zakupów. Musisz mianowicie zakupić nakrycie głowy orka (Orc Hat - 1500 ćwieków) oraz główną część stroju orka (Orc Body - 2000 ćwieków). Wybierz zmodyfikowaną postać i powróć nią do zleceniodawcy tej misji.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 25 - Breaking Camp

Lokalizacja: Wichrowy Czub

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o pozbycie się grupy orków rezydujących na samym szczycie Wichrowego Czuba. Wybierz jedyną ścieżkę prowadzącą w to miejsce i przystąp do atakowania orków. Musisz wyeliminować w sumie 15 potworów.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 26 - Carpenter's Quandary

Lokalizacja: Wichrowy Czub

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o odeskortowanie go do zlokalizowanej na zachód stąd wioski Bree. Po drodze zostaniecie zaatakowani przez trzy grupy goblinów, z którymi musisz się rozprawić. Zadanie dobiegnie końca w momencie dotarcia do Bree.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 27 - Wandering Wargs

Kolejne potwory najlepiej atakować po kolei - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Kolejne potwory najlepiej atakować po kolei

Lokalizacja: High Fells

Opis: Zleceniodawca tego zadania poprosi Cię o pomoc w pokonaniu grupy wargów. Wyrusz w stronę pobliskiej góry i bądź gotowy do przystąpienia do walk z wargami. Musisz pozbyć się w sumie sześciu przerośniętych wilków.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 28 - A Cosy Cave

Wejście do jaskini jest dość dobrze ukryte - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Wejście do jaskini jest dość dobrze ukryte

Lokalizacja: Siedziby Trolli

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa w niewielkiej jaskini. Krasnolud poprosi Cię o rozpalenie kilku ognisk, które okażą się pomocne w pozbyciu się przebywających w tej okolicy orków. Wybierz postać potrafiącą wzniecać ogień (np. Sama) i zacznij podchodzić do kolejnych interaktywnych płyt. Musisz rozpalić w sumie pięć ognisk.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 29 - Mining for Riches

Do miejsca rozpoczęcia zadania najlepiej jest dopłynąć łódką - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Do miejsca rozpoczęcia zadania najlepiej jest dopłynąć łódką

Lokalizacja: Siedziby Trolli

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa w miejscu, do którego najlepiej jest dopłynąć łódką. Krasnolud poprosi Cię o zdobycie kilofa archeologa (Archaeologist's Pick). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w piątym głównym etapie gry (The Troll Hoard). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 30 - Murky Waters

Lokalizacja: Rivendell

Opis: Elf poprosi Cię o zdobycie fiolki z Mrocznej Puszczy (Mirkwood Phial). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w dziesiątym głównym etapie gry (Flies and Spiders). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 31 - Culinary Curiosity

Lokalizacja: Rivendell

Opis: Elf poprosi Cię o zdobycie chipsów (Po-tay-to). Jest to jeden z unikalnych skarbów pozyskiwanych w trzynastym głównym etapie gry (Looking for Proof). Po wejściu w posiadanie wspomnianego artefaktu powróć do zleceniodawcy questu i przekaż mu go.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 32 - Fishy Business

Przykładowa beczka z rybami - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Przykładowa beczka z rybami

Lokalizacja: Rivendell

Opis: Elf poprosi Cię o dostarczenie 25 ryb (Fish) potrzebnych do przygotowania potrawy. Jeżeli dysponujesz taką liczbą surowców to możesz podejść do dużej misy. W przeciwnym wypadku wyrusz na poszukiwania - rozglądaj się mianowicie w pobliżu wody (np. w Bree czy Esgaroth) za skrzyniami i beczkami wypełnionymi rybami.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 33 - Cavern of Illusion

Do miejsca pobytu elfa musisz dopłynąć łódką - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Do miejsca pobytu elfa musisz dopłynąć łódką

Lokalizacja: Rivendell

Opis: Elf poprosi Cię o przyprowadzenie przyjaciela przebywającego w pobliskiej jaskini. Wyrusz na południe, podążając ścieżką wyznaczaną przez złote ćwieki. Po dotarciu do molo wskocz do łodzi (klawisz zamiany postaci) i dopłyń nią do niewielkiej jaskini. Wyjdź z łodzi, podejdź do odnalezionego elfa i zaczekaj aż dołączy do Twojego bohatera. Powróć do łodzi, zaczekaj aż elf również do niej wskoczy i wyrusz do miejsca rozpoczęcia opisywanego zadania. Zadanie dobiegnie końca w momencie gdy odnaleziony elf powróci do zleceniodawcy tej misji (może to trochę potrwać).

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 34 - Patch Job

Lokalizacja: Rivendell

Opis: Krasnolud przebywa w pobliżu wodospadu i poprosi Cię o dostarczenie 25 kamieni (Stone) potrzebnych do umocnienia zapory. Jeżeli dysponujesz taką liczbą surowców to możesz podejść do dużej misy. W przeciwnym wypadku wyrusz na poszukiwania. Kamienie to na całe szczęście jeden z najczęściej występujących surowców, tak więc powinieneś dysponować obecnie bardzo dużą ich liczbą.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 35 - Forging a Forge

Lokalizacja: Rivendell - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry

Lokalizacja: Rivendell

Opis: Siedziba elfickiego kowala znajduje się w pozornie niedostępnym miejscu, a to dlatego, że jest to ogromna konstrukcja otoczona wodą. Nie sugeruj się zbytnio ścieżką wskazywaną przez złote ćwieki, bo pokazuje ona nieprawidłową drogę. Rozpocznij na północny-zachód od białego pytajnika. Ustaw się mianowicie przy wodzie, w miejscu pokazanym na powyższym obrazku.

Doskakuj do kolejnych lin - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Doskakuj do kolejnych lin

Przełącz się na dowolnego elfa i przeskocz na pierwszą linę rozwieszoną nad wodą. Musisz teraz doskakiwać do kolejnych lin - najpierw poziomych i następnie ukośnych.

Platforma, na której przebywa elficki kowal - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Platforma, na której przebywa elficki kowal

Jeżeli poprawnie wykonałeś wszystkie czynności to dotrzesz na dużą górną platformę. Odszukaj tu zleceniodawcę misji. Elf poprosi Cię o zbudowanie dla niego nowej kuźni. Ustaw się w odpowiednim miejscu i wydaj surowce - 20 sztabek miedzi (Copper), 30 sztabek żelaza (Iron), 10 sztabek złota (Gold), 20 desek (Wood) i 40 kamieni (Stone). Zalicz następnie mini-grę budowniczą. Uwaga - Jeżeli nie dysponujesz dostateczną liczbą sztabek to odwiedź np. jedną z wielu kopalni lub jaskiń znajdujących się w świecie gry.

Nagrody: ćwieki za ukończenie mini-gry budowniczej, mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 36 - Stone-not-so-giants

Gotowy strój kamiennego olbrzyma - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Gotowy strój kamiennego olbrzyma

Lokalizacja: Szlak górski

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa w pobliżu pokonanego kamiennego olbrzyma. Dowiesz się od niego, że nie wierzy on w istnienie mniejszych kamiennych istot i oznacza to konieczność założenia odpowiedniego stroju. Musisz w tym celu odwiedzić punkt modyfikacji postaci (Character Customiser) znajdujący się w Esgaroth i lokację tę zaznaczono na mapie świata dołączonej do tego rozdziału (czarny punkt "Modyfikacje" we wschodniej części mapy). Po dotarciu do sklepu wejdź do środka i przystąp do zakupów. Musisz mianowicie zakupić nakrycie głowy kamiennego olbrzyma (Stone-giant Hat - 1500 ćwieków) oraz główną część stroju kamiennego olbrzyma (Stone-giant Body - 2000 ćwieków). Wybierz zmodyfikowaną postać i powróć nią do zleceniodawcy tej misji.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 37 - Goblin in Training

Uważaj po drodze na ogień - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Uważaj po drodze na ogień

Lokalizacja: High Fells

Opis: Zleceniodawca tego zadania zaproponuje ci wzięcie udziału w wyścigu z czasem. Przełącz się na goblina i dopiero wtedy podejdź do pierwszej bramki kontrolnej żeby rozpocząć zawody. W trakcie wspinaczki przypilnuj się w miejscu, w którym pojawiają się płomienie. Postaraj się nie wejść z nimi w kontakt, bo stracisz cenny czas i możesz dodatkowo spaść na dół. Zmieszczenie się w limicie czasu (będzie się on odnawiał przy każdej bramce) spowoduje zaliczenie zadania.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 38 - A Light in Dark Places

Wejście do jaskini - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Wejście do jaskini

Lokalizacja: High Fells

Opis: Zleceniodawca tego zadania przebywa wewnątrz jaskini, do której prowadzi duża brama. Po wejściu do jaskini przełącz się na dowolnego czarodzieja i zacznij oświetlać okolicę żeby dotrzeć do poszukiwanej osoby. Postać ta poprosi Cię o wyprowadzenie jej z jaskini, tak więc wyrusz dość liniową ścieżką w stronę wyjścia. W trakcie przemarszu co chwila się zatrzymuj, albowiem jeśli zbytnio się oddalisz to przestraszona eskortowana osoba przestanie za Tobą podążać. Zadanie to dobiegnie końca w momencie opuszczenia jaskini.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 39 - The Goblin's Gauntlet

Regularnie zatrzymuj się i odczekaj na zniknięcie płomieni - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Regularnie zatrzymuj się i odczekaj na zniknięcie płomieni

Lokalizacja: High Fells

Opis: Zleceniodawca tego zadania zaproponuje ci wzięcie udziału w wyścigu z czasem. Jest on bardzo podobny do tego z misji 37, przy czym jest oczywiście dłuższy i bardziej wymagający. Przełącz się na goblina i rozpocznij zawody. W trakcie przeprawy musisz zatrzymywać się w tych miejscach, w których pojawiają się płomienie i odczekiwać aż znikną. Nie próbuj też pokonywać zbyt dużego dystansu za jednym razem, bo możesz nie zdążyć dotrzeć do kolejnej bramki i w wyniku kontaktu z ogniem spadniesz na dół. Nie musisz się na szczęście przesadnie śpieszyć, bo każdy punkt kontrolny przyznaje sporo sekund do limitu czasu. Wyścig dobiegnie końca po osiągnięciu linii mety.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO

Zadanie 40 - For Orcs' Eyes Only

Gotowy strój orka - Białe pytajniki - opisy przejścia zadań (21-40) | Śródziemie - Zadania poboczne - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Gotowy strój orka

Lokalizacja: High Fells

Opis: Od trolla dowiesz się, że wpuszcza do jaskini jedynie orki i oznacza to konieczność założenia odpowiedniego stroju. Musisz w tym celu odwiedzić punkt modyfikacji postaci (Character Customiser) znajdujący się w Esgaroth i lokację tę zaznaczono na mapie świata dołączonej do tego rozdziału (czarny punkt "Modyfikacje" we wschodniej części mapy). Po dotarciu do sklepu wejdź do środka i przystąp do zakupów. Musisz mianowicie zakupić nakrycie głowy orka (Orc Hat - 1500 ćwieków) oraz główną część stroju orka (Orc Body - 2000 ćwieków). Wybierz zmodyfikowaną postać i powróć nią do zleceniodawcy tej misji.

Nagroda: mithrilowy klocek LEGO, nowa lokacja: dyskoteka w jaskini