Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO The Hobbit - poradnik do gry

LEGO The Hobbit - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 14 (The Necromancer) - Wnętrze twierdzy | Opis przejścia LEGO The Hobbit poradnik LEGO The Hobbit

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Etap 14 (The Necromancer): Wnętrze twierdzy

Mechanizm odpowiedzialny za wysunięcie schodów - Etap 14 (The Necromancer) - Wnętrze twierdzy | Opis przejścia LEGO The Hobbit - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Mechanizm odpowiedzialny za wysunięcie schodów

Rozpocznij oczywiście od poniszczenia obiektów z okolicy. Pozwoli ci to odnaleźć topór (Dwarf Axe), który przyda ci się już za kilka chwil (broń tę może zabrać dowolny z bohaterów). Po lewej stronie odnajdziesz ponadto statuę zapisu (Save Statue), choć oczywiście nie musisz jej aktywować. Zbadaj dokładniej lewą część opisywanej lokacji i po jej zdemolowaniu przytrzymaj klawisz/przycisk budowy. Zaczekaj na skonstruowanie obrotowego mechanizmu i wejdź z nim w interakcję celem rozsunięcia schodów prowadzących na górny lewy balkonik.

Miejsce włożenia pokrętła do slotu - Etap 14 (The Necromancer) - Wnętrze twierdzy | Opis przejścia LEGO The Hobbit - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Miejsce włożenia pokrętła do slotu

Wyjdź po schodach na lewy balkon. Zajmij się tu zniszczeniem klatki ze szkieletem i zbadaj pozostałości po niej żeby pozyskać pokrętło. Podejdź z pokrętłem do pobliskiego mechanizmu, wsadź je do slotu i od razu z niego skorzystaj. Akcja ta doprowadzi do rozsunięcia pierwszej z dwóch krat "broniących" wyjścia z tej lokacji.

Do półki z drugim pokrętłem dotrzesz chwytając się bocznej krawędzi - Etap 14 (The Necromancer) - Wnętrze twierdzy | Opis przejścia LEGO The Hobbit - LEGO The Hobbit - poradnik do gry
Do półki z drugim pokrętłem dotrzesz chwytając się bocznej krawędzi

Zeskocz na dół i zbadaj prawą część sali. Musisz w tym miejscu użyć pozyskanego niedawno topora (Dwarf Axe) do rozbicia popękanej płyty. Przytrzymaj teraz klawisz/przycisk budowy i wskocz na zbudowaną przez siebie półkę. Możesz już doskoczyć do prawego balkoniku i następnie do krawędzi na ścianie. Przesuń się w lewo i przeskocz na półkę z nowym pokrętłem, z którym należy wejść w interakcję. Nie licz na to, że od razu uda ci się opuścić tę lokację, bo wkrótce zjawi się tu Azog wraz ze swoimi podwładnymi.