Reha | Kontrakty w King's Bounty Nowe Światy poradnik King's Bounty: Nowe Światy
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Reha
Zdrajca plemienia
Wioska Szybkich znajduje się najbliżej lokacji startowej, więc prawdopodbnie prędko ją odwiedzisz, poznając brutalne metody szkolenia tutejszych wojowników. Wódź Harrus, którego chatkę otacza tajemnicza zielona mgiełka, ma jednak też zadanie dla naszej bohaterki. Jeden z podopiecznych butnego jaszczuroczłeka uciekł do konkurencyjnego plemienia, co jest niewybaczalnym aktem nieposłuszeństwa. Kara może być tylko jedna - śmierć.
Szybkie zadanie dla Amelii
| Marakasz poszedł tam, gdzie dają dużo jeść i spać
|
Zbuntowanym jaszczurem jest Marakasz, który obżera się u wejściu do osady Mocnych. To na północnym wschodzie Rehy. Rozpoznasz go po posturze tirexa, których zresztą pokaźną ilością powinien zarządzać. Oprócz fantastycznych dinozaurów, obcy bohater u mnie postawił też na innych siłaczy z jego rasy, czyli brontory i chosze (wypluwające m.in. irytujące, małe goboty). To naprawdę twarde jednostki, podobnie jak ich opiekun z niesamowitym współczynnikiem obronności. Całe szczęście, że jest tępy jak but i nie potrafi czarować.