Debir (2) | Zadania w King's Bounty Nowe Światy poradnik King's Bounty: Nowe Światy
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Czerwona Naciągaczka i marsz orków
Ta misja to istota dodatku Nowe Światy. Poznajemy w niej historię Czerwonej Naciągaczki, która jest jedną z niewielu orkowych niewiast, której udało się przekonać męską część hordy do służenia pod jej rozkazami. O problemie dowiesz się z ust szamana Urlyha, który koczuje w pobliskim porcie wypatrując pomocy.
Z rozmowy z zielonoskórym wysłannikiem nie dowiesz się zbyt wiele nt. tajemniczego marszu, wiec trzeba będzie odwiedzić krainę orków i poznać historię u samego źródła. W tym celu potrzebujesz popłynąć na wyspę Dersu, do której dostęp uzyskasz dopiero w późniejszej fazie rozgrywki. Kiedy już znajdziesz się na miejscu, przycumuj do pobliskiego brzegu i skieruj się w lewo do lokalnej wioski. W tutejszym domu mądrości znajdziesz starą Boburę.
Orkowy gość
| Domek emanujący mądrością
|
Sędziwa orczyca wyjawi, że Czerwona Naciągaczka pragnie obudzić starożytnego boga pokoju - Agro, którego interesuje jedynie cisza i spokój. Szkopuł w tym, że Agro robi to w dość niekonwencjonalny sposób, czyli zabijając każdego kto jego zdaniem lgnie się do wojny. Wystarczy nawet miecz schowany w pochwie. Losy świata są zagrożone i tylko Amelia może pomóc.
Aby odnaleźć Naciągaczkę, Bobura sugeruje zwrócić się głupiego orka Habiblu, którego wysłała na przeszpiegi. Znajdziesz go w Veronie w pubie "Pod Wilkim Dzikiem" (dosłownie o rzut beretem od tutejszego portu). W tawernie zapytaj do barmana o orka, który za moment zostanie... przytargany. Powitaj Habiblu hasłem "martwi orkowie nie potrzebują kijoka", a opowie on Amelii jak widział Naciągaczkę kierującą się do Wielkiego Kanału. To podziemna kraina na śnieżnej wyspie Tekron, gdzie oczywiście musisz się teraz udać.
W tym pubie zabawia się nasz informator
| Przejście do kanałów znajduje się na obrzeżach osady
|
Wejście do kanałów zlokalizujesz po zachodniej stronie wysepki. Aby dowiedzieć się czegoś więcej o tytułowym marszu, będziesz potrzebował zaliczyć zadanie "Okręt podwodny" (opis oczywiście w poradniku). Po zdobyciu wymaganej łodzi płyń w prawo aż zauważysz na brzegu olbrzyma Mandragorę. Zapytaj się go czy aby nie widział tu jakichś orków. Myśliwy potwierdzi, że zielonoskórzy w większej liczbie schodzili do tutejszej Otchłani i zawarli pewien pakt z demonami. Od dawna ich tu jednak nie ma. Wychodzi więc na to, że trzeba udać się do ojczyzny piekielnych bestii, którą w Teanie jest wyspa Sheterra.
Olbrzym pilnujące zejścia do Otchłani dużo widzi
| Śnieg zamieniliśmy na lawę
|
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie