Bolo | Kontrakty w King's Bounty Nowe Światy poradnik King's Bounty: Nowe Światy
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Bolo
Zemsta Bezzębnego Egerda
Lokalizacja celu: Zardzewiała Kotwica
Na wyspie Bolo niedaleko podróżnika bujającego się w drakarze jest pewna chatka. Mieszka w niej na pierwszy rzut oka starzec, który szybko okazuje się jednak maltretowanym przez lata barbarzyńcą. Jego cierpienia minęły ale oprawca pozostał bezkarny. Bezzębny Egerd ofiaruje Amelii wszystko co ma, by sprawiedliwości stało się zadość.
Łupina Egerda
| Ząb za ząb?
|
Do zgładzenia jest szaman orków, niejaki Zag-Zag, który pięć lat niewolił nieszczęśnika. Miejsce jego bytowania nie jest znane, więc pewnie przyda Ci się informacja, że podczas mojej wędrówki odnalazłem go na wyspie Zardzewiałej Kotwicy. Czarownik z podręczna armią człapał sobie przed wejściem do skarbca swoich pobratymców (północny wschód). Prawdopodobnie tak samo powinno wyglądać u Ciebie.
Zag-Zag na pewno okaże się silniejszy niż typowe grupki spotykane na wyspie, tak więc z należytą dozą ostrożności podejdź do tego starcia. Co ważne, szamanowi bardziej jest do magika aniżeli do wojownika. Gdyby interesowała Cię wspomniana kryjówka orków, dostęp do niej uzyskasz wypełniając misję Najemnicy dla Sohaty'ego.
Zniszcz starodawnego robota
Lokalizacja celu: Bolo (katakumby)
Krasnoludy z niezwykłą pasją badają na wyspie pradawne katakumby, chcąc jak najwięcej dowiedzieć się na temat starożytnej cywilizacji Degronów. Niestety ekspedycja raz po raz napotyka na opór wartowniczego droida R14-Gromozeka, który jest najpotężniejszym strażnikiem tajemnic dawnej nacji. O tym wszystkim opowie Ci krasnolud Lin Thorvald stojący nieopodal wejścia do labiryntu.
Od tego krasnoluda można dostać zlecenie i kupić ciekawe rzeczy
| Naładowany złością R14
|
Zniszczenie wskazanego robota jest niejako połączona z zadaniem Amulet Oświecenia, więc parafując zlecenie, upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu. Przez katakumby (oświeć sobie korytarze) przewija się kilka grupek robotów bojowych, zarówno naprawczych jak i typowo obronnych. Jedni drugich uzupełniają bowiem stykamy się tu z jednostkami działającymi na dystans jak i w zwarciu. Identyczny skład na wyposażeniu ma R14-Gromozeka.
Zwróć uwagę drogi graczu, że na mechaniczne twory nie działają zaklęcia wpływające na umysł (no bo jak?). Cechuje je ponadto wytrzymałość na uderzenia fizyczne, a już w szczególności na trucizny. Większe szanse powodzenia mają za to ataki magiczne.