Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry

King's Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Reha (1) | Zadania w King's Bounty Nowe Światy poradnik King's Bounty: Nowe Światy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Reha

Wiadomość od Shionisa

Niedaleko portowej lokacji, tuż przed wejściem do Plemienia Szybkich zatrzymał się pewien jaszczuroczłek. Bez wahania chce wręczyć Amelii jakieś papiery, które naturalnie przyjmij. Okazuje się, że są to raporty z obserwacji bagiennej rasy, a rozmówca jest opłacanym szpiegiem.

Szpicel DeGosha - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Szpicel DeGosha
Dziennik zawiera sporo informacji - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Dziennik zawiera sporo informacji

Materiały kosztują 10000 złotych monet i są zaadresowane do marszałka DeGosha. Jeśli nie pamiętasz kto dawał Ci zlecenie na uwolnienia księcia Delaware, to przypominam, ze musisz udać się do Verony. Na drugim skrzyżowaniu obok pubu z zielonym dachem, stoi człowiek. To właśnie emerytowany dowódca króla Helmuta.

Były marszałek ani myśli ruszyć się spod tawerny - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Były marszałek ani myśli ruszyć się spod tawerny
Z Verony do Elonu - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Z Verony do Elonu

DeGosh będzie zaskoczony, że jego agent z Rehy dalej działa i co więcej, zapisuje swoje spostrzeżenia. Tego typu sprawy już go jednak nie interesują, więc odsyła Amelię do Elonu, gdzie bardzo cenią sobie wiedzę na temat jaszczuroludzi. Odbiorcą dziennika jest profesor Dambior z przyportowej sali wykładowej. Zanim wręczysz mu dokumenty, przewertuj je z poziomu inwentarza, by samemu się nieco dokształcić. Przy odbieraniu nagrody przypomnij, że robiłeś tu magistra (misja Mistrzyni magii), za co zyskasz dodatkową gratyfikację.

Czerwona gałąź

Trudno w to uwierzyć ale pośród mieszkańców tutejszych bagien znajdują się też tacy, którzy są nastawieni do świata pokojowi, a nawet są wegetarianami. Taką właśnie ideologię przyjęło Plemię Nieszczęsnych z zachodu krainy. Niestety ze względu na wyznawane wartości inne frakcje terroryzują biedaków, posuwając się nawet do kradzieży ich nienarodzonych dzieci. Tego typu niecnych czynów dopuściło się ostatnio zgromadzenie Szybkich.

Dom pacyficznego jaszczuroczłeka - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Dom pacyficznego jaszczuroczłeka
Odwiedzając Harrusa - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Odwiedzając Harrusa

Wódź Huber ma dość i prosi Amelie, aby ta przekazała czerwoną gałązkę konkurencyjnemu przywódcy. Jest to znak, że w imię sprawiedliwości wyzywają ich do walki. Zakrwawiony patyk bardzo dobrze obejrzyj w inwentarzu, spróbuj nawet go ugryźć, co Cię bardzo zdenerwuje (+3 szału).

Gałąź należy przekazać Harrusowi z Plemienia Szybkich, którzy zadomowili się niedaleko portowego nabrzeża. Nadpobudliwy przywódca uzna jednak, że to Ty jesteś wysłannikiem Nieszczęsnych, i to w militarnym znaczeniu tego słowa.

Wojska przeciwnika płoną żywcem - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Wojska przeciwnika płoną żywcem

Bohaterski jaszczuroczłek jest dość wszechstronnym wojownikiem i potrafi zarówno dziabnąć, jak i wypowiedzieć składnie kilka zaklęć. Jego armia powinna być dość regularna, złożona z jednostek pokroju gorgulów i hajterantów. Ciekawostką jest fakt, że naczelny Szybkich dysponował u mnie również zgrają blisko 3000 diabelskich ryb.

O zwycięstwie poinformuj Hubera.

Tajemnice świątyni

Kompletnie bezkrwawa misja, co jest dość zaskakujące, biorąc pod uwagę fakt, iż jej start zaplanowany został w siedzibie Plemienia Mocnych (północny wschód). Ta bezwzględna frakcja prowadzi bardzo dokładną selekcję swoich wojowników, skazując najsłabszych na zwyczajne pożarcie.

Przywódcy Krudisa ciekawi jak to jest, że cherlaki z plemienia Szybkich w tak niedługim czasie zdobywają swoje umiejętności bojowe. Tajemnica skrywa się w Świątyni Śpiącego Węża gdzie zostajesz wysłany na przeszpiegi. Miejsce kultu odnajdziesz tuż przy brzegu, przy którym pojawiasz się kiedy przypływasz do Rehy.

Kierujący mocarzami urzęduje w tej oto chatce - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Kierujący mocarzami urzęduje w tej oto chatce
Wejście do Świątyni Śpiącego Węża - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Wejście do Świątyni Śpiącego Węża

Za murami pogadaj z kapłanem Asurem (dla mnie to kobieta...). Razem dojdziecie do przekonania, że ciekawskiego wodza można trochę przechytrzyć i nieźle się jeszcze przy tym zabawić. Dostaniesz więc wiadro pomyj, które ma stwarzać pozoru magicznego napoju. Swoją droga jeśli ich skosztujesz, tak się wściekniesz na swoją głupotę, że odejdzie Ci jeden punkt intelektu, ale zyskasz za to +5 szału.

Naczynie przekaż Krudisowi, który momentalnie sprawdzi jego zawartość na najbliższym strażników. Wrażenia z finału pozostawiam Tobie.

Pamięć K'Sara

Świątynia Śpiącego Węża ze wschodu jako jedyna wyciągnie do Ciebie pomocną dłoń w krucjacie przeciwko K'Tahu, jaszczuroczłeka, który powrócił na kontynent by rządzić i dzielić. Rada Genomu, czyli organ do tej pory przewodzący jaszczuroludźmi podobno została pożarta przez potwora. Mimo wszystko, jednemu z jej członków udało się dostać do tutejszej placówki ale jest ciężko ranny. Po szczegóły historii zwróć się do Asura.

Wierzenia jaszczuroludzi różnią się od przyjętych dogmatów - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Wierzenia jaszczuroludzi różnią się od przyjętych dogmatów
Jaskinia otwiera się tylko na widok pierścienia Asura - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Jaskinia otwiera się tylko na widok pierścienia Asura

Żeby przywrócić pamięć K'Sara, potrzebna jest wyjątkowa trawa rosnąca w jaskini na południu krainy. Dostaniesz nawet specjalny symbol węża (wydłub sobie runę magii), dzięki któremu odblokujesz wejście do pieczary. Darń przywołująca konsumentowi wspomnienia przodków, strzeżona jest jednak przez oddziały nieprzyjacielskiego herosa. Tak jak prosił Asur ulituj się nad nim i wyzwól mieczem od szaleństwa.

Walka z amatorem pachnących kwiatków nie będzie łatwa. Dobrze atakuje i potrafi się zastawić ale za to kompletnie nie radzi sobie z magią. Inna sprawa, że najpewniej dysponuje też masywnymi jednostkami pokroju chosz, które choć nieruchome, niezwykle ciężko wyplenić. W mojej grze było ich około 300. Atak z dystansu jest tu tylko półśrodkiem, bowiem jaszczurze glisty pozostawione same sobie, rodzą przecież denerwujące goboty.

Walka z obrońcami cudownej roślinki - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Walka z obrońcami cudownej roślinki
Trofeum - Reha (1) | Zadania w Kings Bounty Nowe Światy - Kings Bounty: Nowe Światy - poradnik do gry
Trofeum

Kiedy obcy bohater rozłoży się już mostku, zerwij trochę trawy i zanieś ją do świątyni, do Asura. Wcześniej sam powąchaj jej woni, co sprawi, ze nasza bohaterka wpadnie w trans i zacznie sobie przypominać intrygujące wydarzenia z przeszłości. K'Sar po stosownej terapii opowie Ci okropieństwa jakie wydarzyły się w grocie Mahpelli, kiedy wkroczył do niej K'Tahu i jednocześnie zaoferuje swoje wsparcie (misja Śpiewający sztylet).