Fallout 4: Zwinność - Perki poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2024
Zwinność
Zwinność określa twoja precyzję ruchów, mobilność i refleks. Wpływa też na liczbę punktów akcji w V.A.T.S. oraz zdolność skradania się.
Rewolwerowiec
| Poziom 1: Pistolety nieautomatyczne zadają o 20% więcej obrażeń (Wymagania: Zwinność 1); Poziom 2: Pistolety nieautomatyczne zadają teraz o 40% więcej obrażeń i mają zwiększony zasięg (Wymagania: Poziom 7, Zwinność 1); Poziom 3: Pistolety nieautomatyczne zadają teraz o 60% więcej obrażeń i mają jeszcze większy zasięg (Wymagania: Poziom 15, Zwinność 1); Poziom 4: Pistolety nieautomatyczne zadają teraz o 80% więcej obrażeń, a atakując nimi, możesz rozbrajać przeciwników (Wymagania: Poziom 27, Zwinność 1); Poziom 5: Pistolety nieautomatyczne zadają podwójną ilość obrażeń. Ataki przy ich użyciu o wiele częściej rozbrajają przeciwników i mogą nawet okaleczać ich kończyny (Wymagania: Poziom 42, Zwinność 1) |
Komandos
| Poziom 1: Twoja broń automatyczna zadaje o 20% więcej obrażeń (Wymagania: Zwinność 2); Poziom 2: Twoja broń automatyczna zadaje o 40% więcej obrażeń i zapewnia zwiększoną celność strzałów z biodra (Wymagania: Poziom 11, Zwinność 2); Poziom 3: Twoja broń automatyczna zadaje o 60% więcej obrażeń. Celność podczas strzelania z biodra wzrasta jeszcze bardziej (Wymagania: Poziom 21, Zwinność 2); Poziom 4: Twoja broń automatyczna zadaje o 80% więcej obrażeń i może pozbawiać przeciwników równowagi (Wymagania: Poziom 35, Zwinność 2); Poziom 5: Twoja broń automatyczna zadaje podwójne obrażenia i częściej pozbawia wroga równowagi (Wymagania: Poziom 49, Zwinność 2). |
Skradanie się
| Poziom 1: Kiedy się skradasz, o 20% trudniej cię wykryć (Wymagania: Zwinność 3); Poziom 2: Wykrycie cię, gdy się skradasz, jest teraz o 30% trudniejsze i nie aktywujesz już podłogowych pułapek (Wymagania: Poziom 5, Zwinność 3); Poziom 3: Wykrycie cię, gdy się skradasz, jest teraz o 40% trudniejsze i nie aktywujesz już min (Wymagania: Poziom 12, Zwinność 3); Poziom 4: Wykrycie cię, gdy się skradasz, jest teraz o 50% trudniejsze, a bieganie nie wpływa już na skuteczność twojego skradania się (Wymagania: Poziom 23, Zwinność 3); Poziom 5: Przejście w tryb skradania sprawia, że oddaleni wrogowie tracą twój trop (Wymagania: Poziom 38, Zwinność 3). |
Piaskowy Dziadek
| Poziom 1: Potrafisz natychmiastowo zabijać śpiące osoby. Wyciszona broń zadaje o 15% więcej obrażeń w przypadku ataku z ukrycia (Wymagania: Zwinność 4); Poziom 2: Wyciszona broń zadaje teraz o 30% więcej obrażeń w przypadku ataku z ukrycia (Wymagania: Poziom 17, Zwinność 4); Poziom 3: Wyciszona broń zadaje teraz o 75% więcej obrażeń w przypadku ataku z ukrycia (Wymagania: Poziom 30, Zwinność 4). |
Człowiek Czynu
| Poziom 1: Twoje punkty akcji regenerują się o 25% szybciej (Wymagania: Zwinność 5); Poziom 2: Twoje punkty akcji regenerują się o 50% szybciej (Wymagania: Poziom 18, Zwinność 5). |
Ruchomy Cel
| Poziom 1: Gdy biegniesz sprintem, zdobywasz +25 do odporności na obrażenia i energię (Wymagania: Zwinność 6); Poziom 2: Gdy biegniesz sprintem, zdobywasz +50 do odporności na obrażenia i energię (Wymagania: Poziom 24, Zwinność 6); Poziom 3: Sprint zużywa o 50% mniej punktów akcji (Wymagania: Poziom 44, Zwinność 6). |
Ninja
| Poziom 1: Pozwala na zadanie 2,5x większych obrażeń przy atakach zasięgowych z ukrycia, a gdy atakujesz w ten sposób wręcz, wzrastają one 4x (Wymagania: Zwinność 7); Poziom 2: Zadajesz teraz 3x większe obrażenia przy atakach zasięgowych z ukrycia, a gdy atakujesz w ten sposób wręcz, wzrastają one 5x (Wymagania: Poziom 16, Zwinność 7); Poziom 3: Zadajesz teraz 3,5x większe obrażenia przy atakach zasięgowych z ukrycia, a gdy atakujesz w ten sposób wręcz, wzrastają one 10x (Wymagania: Poziom 33, Zwinność 7). |
Zwinne Rączki
| Poziom 1: Możesz przeładowywać broń szybciej (Wymagania: Zwinność 8); Poziom 2: Przeładowanie broni palnej nie kosztuje w V.A.T.S. punktów akcji (Wymagania: Poziom 28, Zwinność 8). |
Natarcie
| Poziom 1: Zasięg broni białej jest w V.A.T.S. znacząco zwiększony (Wymagania: Zwinność 9); Poziom 2: Zasięg broni białej ulega dalszemu zwiększeniu. Im większy dystans natarcia, tym większe obrażenia (Wymagania: Poziom 29, Zwinność 9). |
Gnat-fu
| Poziom 1: Zadajesz +25% obrażeń drugiemu i kolejnym celom w V.A.T.S. (Wymagania: Zwinność 10); Poziom 2: Zadajesz +50% obrażeń trzeciemu i kolejnym celom w V.A.T.S. (Wymagania: Poziom 26, Zwinność 10); Poziom 3: W V.A.T.S. natychmiast zadajesz obrażenia krytyczne czwartemu i kolejnym celom (Wymagania: Poziom 50, Zwinność 10). |