Malden - Sektor 2 - wprowadzenie poradnik Fallout 4 Ostatnia aktualizacja: 6 lutego 2017 331331 Następna Mapy sektorów Malden - Sektor 2 Przekaźnik Zimonja Poprzednia Mapy sektorów Sanktuarium - Sektor 1 Staw Walden Lokacje na mapie1 – Skylanes, lot 1981 - W lokacji tej znajduje się wrak ogromnego samolotu pasażerskiego. Możesz tu pomóc jednemu z Minutemanów w zabezpieczeniu okolicy oraz zbadać różne części wraku w poszukiwaniu skarbów. W kokpicie znajdziesz czarną skrzynkę samolotu. Pod kokpitem znajdziesz pojemnik z cenną zawartością zamknięty na mistrzowski zamek. 2 – Cmentarz w Wildwood - Możesz splądrować wybrane grobowce. Uważaj jednak na bandytę, który może Cię zaatakować z zaskoczenia. 3 – Cuchnące wysypisko - Cała ta lokacja jest wypełniona kretoszczurami i po tym jak dotrzesz tu po raz pierwszy będą one walczyły z osadnikiem. Możesz pomóc tej osobie, albowiem jeśli ona przeżyje to otrzymasz 50 kapsli.Sprawdź małe tunele żeby spotkać kolejne kretoszczury i dotrzeć do skrytki z cennymi przedmiotami (amunicja, bronie, surowce itp.). 4 – Przesmyk w zapadlisku - Znajduje się tu prąd wodny, który porwie cię do ukrytej jaskini, wewnątrz której znajdziesz sporo ghuli oraz magazyn przetrwania (pływanie 25% szybciej). Wyjście z jaskini znajduje się w budynku po przeciwnej stronie drogi, zaryglowanym od wewnątrz. Lokacji pilnuje Szpon śmierci. 5 – Laboratorium Med-Teku - Lokacja zamieszkana przez ghule. Jest częścią jednego z zadań. 6 – Gimnazjum w Malden - Tylko część ruin na zewnątrz jest dostępna. Znajdziesz tam drzwi prowadzące do piwnicy, gdzie znajduje się Krypta 75 zamieszkała przez najeźdźców. Otrzymasz tam zadanie - o takiej samej nazwie - polegające na jej zwiedzeniu. 7 – Stacja Malden Center - Stacja jest okupowana przez słabe roboty Instytucji. Możesz w niej znaleźć (koło wagonu metra) wyrzutnię Fat Man. Aby zwiedzić całą lokację użyj windy koło wagonów. 8 – Siedziba główna Slocum Joe - Na piętrze znajduje się oddzielna lokacja - biuro. Wewnątrz najeźdźcy próbują otworzyć sejf. Zrób to za nich, a zdobędziesz recepturę na Grzmotokęsy Slocum. 9 – Szpital Medford Memorial - Lokacja zamieszkana przez Super Mutanty w dużej ilości. Znajdziesz jednak wewnątrz rdzeń fuzyjny oraz karabin na szpryce. Klucz do dalszej części lokacji znajduje się na biurku na tyłach budynku, w pomarańczowej skrzynce. 10 – Przekaźnik Zimonja - Poza dużą grupą wrogów (oraz jeden unikalny w zbroi wspomaganej) nie znajdziesz tu zbyt wiele. Jednakże - na warsztacie znajdziesz magazyn Niesamowicie Niesłychane Opowieści (+5% obrażeń w nocy z dowolnej broni). 11 – Przymierze - Mała wioska, z medyczką i handlarką. By wejść do środka musisz zdać test u Swansona przed bramą. Wewnątrz znajdziesz tylko jedno zadanie - Błądzić jest rzeczą ludzką. 12 – Hangar dla łodzi Taffington - Mały dom pełen insektów. Na piętrze znajdziesz sejf. W hangarze znajduje się pułapka. Po pozbyciu się potworów możesz zbudować tu osadę. 13 – Most Tucker Memorial - Na moście nie znajdziesz nic ciekawego, jest to jedynie punkt ułatwiający poruszanie się po mapie. 14 – Osiedle West Everett - Lokacja jest trudna do wyczyszczenia.. Znajduje się tu grupa Super Mutantów, a jeden z nich jest dużo silniejszy od reszty i posiada wyrzutnię rakiet. Wpierw udaj się na małe wzgórze na południowy wschód, by znaleźć zbroję wspomaganą. 15 – Turbina Poseidon Energy nr 18-F - To mała lokacja, nie posiadająca nawet własnego ekranu ładowania przy przejściu. Gdy wyjdziesz stamtąd zostaniesz zaatakowany przez dwa silne potwory. 16 – Stocznia Irish Pride Industries - W lokacji znajdziesz dużo błotnkaków, różnych rodzajów. 17 – Wieża przekaźnikowa 0MC-810 - Aktywacja wieży wygeneruje dwa nowe sygnały, które prowadząc do dwóch nowych lokacji. 18 – County Crossing - Osada, która może być twoja, po wykonaniu losowego zadania dla mieszkańca lub zapłacie 500 kapsli. Na wschodzie, pomiędzy dwoma duży mi konstrukcjami znajdziesz miotacz ognia. 19 – Ośrodek szkoleniowy Gwardii Narodowej - Lokacja powiązana z zadaniem Zaginiony patrol. Znajdziesz tu pancerz wspomagany ukryty w mniejszym budynku. Na wschodzie, na drodze znajduje się rozbity konwój, a wewnątrz naczepy drugi pancerz wspomagany. 20 – Żłobek Greentop - Otrzymasz tu losowe zadanie. Jego wykonanie pozwoli ci zdobyć dostęp do traktowania tej wioski jako twojej osady. 21 – Posterunek Nasłuchowy Bravo - W piwnicy znajdziesz jedynie Yao Guai. Wejście jest silnie bronione przez działka i Protektrona. 22 – Odlewnia Saugus - Miejsce jest zajęte przez wrogi gang. Powiązane jest z zadaniem Prosto z płomieni. Znajdziesz tam figurkę Materiały wybuchowe oraz magazyn Wymarzony dom. 23 – Kierat - Mała lokacja, gdzie znajdziesz zadanie odblokowujące dostęp do osady. Znajdziesz tu także zadanie poboczne - odnalezienie części zabawek dla Arlena Glassa. 24 – Breakheart Banks - Wyczyszczenie tej lokacji jest częścią zadania od Wiseman w Kieracie. Jest zamieszkała przez Super Mutanty. 25 – Magazyn Mass Fusion - Opuszczony magazyn z kilkoma ghulami wewnątrz. Znajdziesz tu rdzeń fuzyjny. 26 – Bunkier zwiadowczy Theta - Lokacja powiązana z końcówka zadania Zaginiony Patrol. Od wschodniej strony pilnują przejścia Super Mutanty. 27 – Ciemny Staw - Kilku bandytów ma obóz po zachodniej stronie. Poza tym nic ciekawego tu nie znajdziesz. 28 – Galeria General Atomics - Po rozmowie z dyrektorem, którego znajdziesz na wieży (zadanie poboczne od robota witającego gości), będziesz mógł handlować z pozostałymi robotami. 29 – Jezioro Quannapowitt - Znajdziesz tu tylko kilka potworów wodnych... 30 – Wieża radiowa 3SM-U81 - Poprzez aktywację wieży bedziesz w stanie namierzyć cztery sygnały prowadzące do nowych lokacji. 31 – Lynn Woods - Na szczycie wieży znajduje się przełącznik, który spowoduje przybycie najeźdźców i szponu śmierci i rozpoczęcie walki między nimi. Znajdziesz tam również klucz przy trupie, który otwiera skrzynię w jednym z domków. 32 – Mleczarnia Parsons - Kolejny opuszczony budynek. Wewnątrz znajdziesz sejf. 33 – Stanowy Szpital Psychiatryczny Parsons Legenda Fallout 4 - Sektor 2: Malden Lokacje na mapie Powyższa prezentuje drugi sektor mapy świata, a więc jej północną część. Na mapie zaznaczone zostały wszystkie możliwe do odkrycia lokacje. Każda z nich ma swój opis, przy czym ważniejsze miejscówki dokładniej omówione zostały na odrębnych stronach. Malden jest to obszar, który bierze swoją nazwę od skupiska budynków zlokalizowanych w centrum mapy. Było to niegdyś miasteczko, z którego ostało się jedynie kilka budynków. Każdy z nich zamieszkiwany jest przez różne frakcje. Okoliczne obszary są dzikie i niedostępne, lecz możesz to zmienić zakładając obozy w wielu miejscach w okolicy. Lokacje z sekretamiPrzekaźnik Zimonja - Niesamowicie Niesłychane Opowieści Skylanes, lot 1981 - Niesamowicie Niesłychane Opowieści, w toalecie w części samolotu, gdzie znajduje się kokpit Gimnazjum w Malden/Krypta 75 - Grognak Barbarzyńca Szpital Medfod Memorial - Periodyk Chirurgiczny Massachusetts, za zamkniętymi drzwiami na I piętrze Stanowy Szpital Psychiatryczny Parsons - Periodyk Chirurgiczny Massachusetts, dostępny w zadaniu Tajemnica domu Cabotów Stocznia Irish Pride Industries - Zakazane Tatuaże Cmentarz w Wildwood - Haker Absolutny, przy jednym z drzew Stacja Malden Center - Magazyn Ślusarski Trubina Poseidon Energy nr 18-F - Magazyn Ślusarski Ośrodek Szkoleniowy Gwardii Narodowej - Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych Lynn Woods - Poradnik Przetrwania na Pustkowiach Przesmyk w zapadlisku - Poradnik Przetrwania na Pustkowiach, w jaskini, do której prowadzi wodospad/wir Następna Mapy sektorów Malden - Sektor 2 Przekaźnik Zimonja Poprzednia Mapy sektorów Sanktuarium - Sektor 1 Staw Walden