Operacja Ticonderoga | Zadania frakcji Trasy | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Operacja Ticonderoga
Sposób odblokowania: Zadanie jest dostępne po rozpoczęciu zadania Skryci, tajni i podziemni (Underground Undercover), porozmawiaj z Desdemoną w Sztabie Trasy (M6,2)
Cele zadania:
- Udaj się do kryjówki Ticonderoga (Go to Ticonderoga Safehouse)
- Zabij wszystkich łowczych (Kill all Coursers)
- Zgłoś się do Desdemony (Report back to Desdemona)
Udaj się do Ticonderogi

Gdy przybędziesz do Sztabu Trasy podczas wykonywania postępów w zadaniu Skryci, tajni i podziemni (Underground Undercover), lub po prostu po jego zakończeniu. O dostępności zadania zostaniesz poinformowany przez Bębniarza, gdy wejdziesz do bazy. Idź wtedy porozmawiać z Desdemoną.

Dowiesz się, że budynek Trasy, Ticonderoga, gdzie w zadaniu Boston po zmroku odprowadzałeś towarzyszy, został napadnięty przez syntki. W budynku wyjedź windą na samą górę, gdzie napotkasz Łowczego (Coursor) oraz kilkunastu zwykłych syntków na tym, wyższym oraz niższych piętrach aż do parteru. Nie musisz rozmawiać z Łowczym, lecz od razu rozpocznij atak z zaskoczenia. Ma on znacznie więcej zdrowia niż pozostałe syntki, a także potrafi stać się niewidzialny.

Gdy rozprawisz się z pierwszym Łowczym zejdź na parter, gdyż winda zostanie zablokowana. Przed wejściem do budynku czeka na ciebie drugi Łowczym o podobnych parametrach co pierwszy. Pozbądź się go i wracaj do Sztabu Trasy, gdzie na raport oczekuje Desdemona.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, losowy element zbroi, 500 kapsli.