Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dom Opieki Sandy Coves | Salem - Sektor 3 | Mapy Fallout 4 poradnik Fallout 4

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Dom Opieki Sandy Coves

Jeden z kluczy w pokoju na biurku - Dom Opieki Sandy Coves | Salem - Sektor 3 | Mapy Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Jeden z kluczy w pokoju na biurku

W domu opieki wszyscy mieszkańcy zeszli już z tego świata, lecz roboty obsługi nadal próbują być przydatne. W budynku można odnaleźć sporo leków i narkotyków, lecz trzeba do tego odnaleźć sześć kluczy w pokojach gości, oraz jeden dostaniesz przy użyciu odrobiny Charyzmy chcąc zameldować się w hotelu przy rozmowie z recepcjonistą.

Oryginalna lista wszystkich kluczy z terminala - Dom Opieki Sandy Coves | Salem - Sektor 3 | Mapy Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Oryginalna lista wszystkich kluczy z terminala

Pełny spis i miejsca ich ukrycia kluczy znajduje się w głównym terminalu przed wejściem. Można z niego wyczytać co następuje:

  1. Catherine, 205: Przy misce kota
  2. Edward, 106: Obok maszyny do pisania
  3. Ethel, 203: Pod pędzlem do malowania w rogu pomieszczenia
  4. Margaret, 104: Pomiędzy workami nawozu, zaraz przy wejściu
  5. Mortimer, 101: W modelu łodzi, przy oknie
  6. Randall, 201: Pod zawieszoną na ścianie głową jelenia (możliwe, że znajdziesz klucz pod szkieletem)

Każdy z kluczy posiada brelok "nuka-coli quantum" i otwiera jeden sejf przy recepcji, nie ma możliwości otwarcia ich z użyciem wytrychów. Za zamkniętymi drzwiami obok znajduje się magazyn Periodyk Chirurgiczny Massachusetts - drzwi również otworzysz z pomocą terminala recepcji.

Syntki napadną na ośrodek, gdy tylko zaczniesz wracać do wyjścia - Dom Opieki Sandy Coves | Salem - Sektor 3 | Mapy Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Syntki napadną na ośrodek, gdy tylko zaczniesz wracać do wyjścia

Przy wejściu w głąb budynku i powrocie do recepcji na budynek najadą syntki w sporej ilości. Roboty mogą pomóc ci w walce, jednak poza odciągnięciem na chwilę uwagi przeciwników ich przydatność jest niewielka.