Łupy wojenne | Zadania frakcji Bractwa Stali | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Łupy wojenne
Sposób odblokowania: Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu misji Zmysł taktyczny.
Cele zadania:
- Porozmawiaj z prefekt Ingram (Speak to Proctor Ingram)
- Poleć do Mass Fusion lub poinformuj Instytut (Fly to Mass Fusion or Inform the Institute)
- Znajdź rezonator berylowy (Locate the Beryllium Agitator)
- Udaj się na poziom reaktora (Proceed to the Reactor Level)
- (Opcjonalne) Przywróć zasilanie windy ((Optional) Restore Power to the Elevator)
- Wejdź do komory reaktora (Enter the Reactor Chamber)
- Otwórz reaktor (Open Reactor)
- Zabierz rezonator berylowy (Take Beryllium Agitator)
- Zlikwiduj ochronę na poziomie reaktora (Elliminate Reactor Level Security)
- Wyjdź z Mass Fusion (Exit Mass Fusion)
- (Opcjonalne) Wesprzyj siły Bractwa w lobby ((Optional) Assist Brotherhood Forces in the Lobby)
- Wróć do portu lotniczego (Return to Boston Airport)
- Porozmawiaj z prefekt Ingram (Speak to Proctor Ingram)
Poleć do Mass Fusion
Misja ta rozpocznie się automatycznie po skończeniu ostatniej rozmowy w ramach zadania Zmysł taktyczny na statku Prydwen. Twoim pierwszym krokiem powinna być rozmowa z prefekt Ingram. Będziesz musiał znaleźć jeszcze jedną część do wielkiego robota Bractwa. Ingram zaproponuje, że pójdzie z tobą.
W tym momencie możesz się jeszcze wycofać z poparcia Bractwa Stali i powiedzieć o wszystkim Instytutowi. Jeśli jednak jesteś zdecydowany, idź za Ingram i wejdź do latacza. Pamiętaj, że Instytut stanie się w stosunku do ciebie wrogi.
Po wejściu na pokład latacza rozpocznie się krótki lot, w trakcie którego dotrzesz do budynku Mass Fusion. Najpierw, za pomocą działka, musisz pozbyć się wszystkich syntków z dachu. Gdy śmigłowiec na chwilę zawiśnie wyskocz z niego naciskając klawisz "E". Teraz musisz udać się na poszukiwania rezonatora berylowego. Wejdź do środka i udaj się do terminala zaznaczonego zielonym punktem. Jest on na poziomie zaawansowanym, jednak nie musisz się martwić jeśli nie masz tak rozwiniętego hakowania. W pomieszczeniu obok, w biurku, znajdziesz odpowiednie hasło. Przeczytaj pierwszy wpis, a cel zostanie osiągnięty.
Znajdź rezonator berylowy
Wróć do głównego pomieszczenia i skorzystaj z windy. Wymaga ona karty, która także znajdowała się w biurku, razem z hasłem do terminala. Podczas zjeżdżania w głąb budynku będziesz musiał eliminować syntków na kolejnych poziomach. Niestety, w pewnym momencie winda stanie. Musisz przywrócić zasilanie. Wejdź na wyższy poziom, odszukaj skrzynkę elektryczną i użyj dźwigni. Ponownie wejdź do windy i użyj karty.
Zjedziesz na niższy poziom, gdzie czeka cię walka z kilkoma syntkami. Po ich pokonaniu idź do pomieszczenia po lewej. Znajdziesz tam kolejną windę, której musisz użyć. Dostałeś się już do pomieszczenia z reaktorem. Musisz teraz wejść do środka. Wcześniej warto jednak zażyć Rad-X, który zmniejszy promieniowanie. Normalnie wynosi ono około +60, więc musisz zażyć naprawdę sporo medykamentów. Gdy to zrobisz naciśnij czerwony przycisk i przejdź przez drzwi. Szybko biegnij na platformę na środku, naciśnij przycisk i zabierz rezonator. Teraz jak najszybciej wróć do tunelu skąd wyszedłeś i ponownie naciśnij przycisk, który zamknie drzwi.
Wyjdź z Mass Fusion
To jednak nie koniec. Teraz czeka cię trudna walka z robotami, które aktywowały się po zabraniu rezonatora. Jednym z nich będzie Bot Strażniczy. Staraj się korzystać z granatów i chować za osłonami, chociaż walka i tak będzie bardzo trudna. Ostrożnie udaj się na wyższy poziom, gdzie znajdziesz wyjście z ośrodka. Podczas jazdy windą aktywuje sie jednak cel poboczny, polegający na pomocy oddziałom Bractwa Stali w lobby budynku. Od razu po otwarciu drzwi windy, ty oraz kilku członków bractwa, zostaniecie zaatakowani przez bardzo dużą grupę wrogów. W celu pozbycia się ich najlepiej użyć jakiejś potężnej broni np. miniguna.
Po pozbyciu się większości wrogów możesz już wyjść z budynku. Przenieś się do Portu Lotniczego Boston i porozmawiaj z prefekt Ingram. Zadanie zostanie zaliczone.
Nagrody za wykonanie zadania: Punkty doświadczenia.