Fallout 4: Wytrzymałość - Perki poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2024
Wytrzymałość
Wytrzymałość to ogólna sprawność twojego organizmu. Wpływa na poziom zdrowia i prędkość ubywania punktów akcji podczas biegania.
Twardziel
| Poziom 1: +10 do odporności na obrażenia fizyczne (Wymagania: Wytrzymałość 1); Poziom 2: +20 do odporności na obrażenia fizyczne (Wymagania: Poziom 9, Wytrzymałość 1); Poziom 3: +30 do odporności na obrażenia fizyczne (Wymagania: Poziom 18, Wytrzymałość 1); Poziom 4: +40 do odporności na obrażenia fizyczne (Wymagania: Poziom 31, Wytrzymałość 1); Poziom 5: +50 do odporności na obrażenia fizyczne (Wymagania: Poziom 46, Wytrzymałość 1). |
Brzuch z Ołowiu
| Poziom 1: Promieniowanie ze spożywanych posiłków i napojów ma na ciebie słabszy wpływ (Wymagania: Wytrzymałość 2); Poziom 2: Zyskujesz jeszcze większą odporność na promieniowanie z jedzenia i napojów (Wymagania: Poziom 6, Wytrzymałość 2); Poziom 3: Zyskujesz całkowitą odporność na promieniowanie z jedzenia i napojów (Wymagania: Poziom 17, Wytrzymałość 2). |
Życiodajna Moc
| Poziom 1: Zyskujesz +20 do limitu punktów wytrzymałości (Wymagania: Wytrzymałość 3); Poziom 2: Zyskujesz kolejne +20 do limitu punktów wytrzymałości (Wymagania: Poziom 8, Wytrzymałość 3); Poziom 3: Zyskujesz kolejne +20 do limitu punktów wytrzymałości i powoli regenerujesz utracone zdrowie (Wymagania: Poziom 20, Wytrzymałość 3). |
Chemioodporność
| Poziom 1: Masz o 50% mniej szans na uzależnienie się od używanych środków chemicznych (Wymagania: Wytrzymałość 4); Poziom 2: Zdobywasz całkowitą odporność na uzależnienie od środków chemicznych (Wymagania: Poziom 22, Wytrzymałość 4). |
Wodnik
| Poziom 1: Podczas pływania nie zagraża ci promieniowanie i możesz oddychać pod wodą (Wymagania: Wytrzymałość 5); Poziom 2: Gdy się zanurzysz, jesteś niewykrywalny (Wymagania: Poziom 21, Wytrzymałość 5). |
Promienioodporność
| Poziom 1: +10 do odporności na promieniowanie (Wymagania: Wytrzymałość 6); Poziom 2: +20 do odporności na promieniowanie (Wymagania: Poziom 13, Wytrzymałość 6); Poziom 3: +30 do odporności na promieniowanie (Wymagania: Poziom 26, Wytrzymałość 6). |
Szkielet z Adamantytu
| Poziom 1: Kończyny przyjmują obrażenia zmniejszone o 30% (Wymagania: Wytrzymałość 7); Poziom 2: Obrażenia kończyn zmniejszane są o 60% (Wymagania: Poziom 13, Wytrzymałość 7); Poziom 3: Obrażenia kończyn są niwelowane (Wymagania: Poziom 26, Wytrzymałość 7). |
Kanibal
| Poziom 1: Zjadanie ludzkich zwłok przywraca ci zdrowie (Wymagania: Wytrzymałość 8); Poziom 2: Jedzenie ciał ghuli lub supermutantów przywraca zdrowie (Wymagania: Poziom 19, Wytrzymałość 8); Poziom 3: Jedzenie ciał ludzi, ghuli lub supermutantów przywraca dużą część zdrowia (Wymagania: Poziom 38, Wytrzymałość 8). |
Ghulowatość
| Poziom 1: Promieniowanie odnawia utracone przez ciebie zdrowie (Wymagania: Wytrzymałość 9); Poziom 2: Promieniowanie odnawia jeszcze większe ilości twojego zdrowia (Wymagania: Poziom 24, Wytrzymałość 9); Poziom 3: Promieniowanie odnawia jeszcze większe ilości twojego zdrowia, a niektóre zdziczałe ghule mogą nawet stać się twoimi sojuszniczkami (Wymagania: Poziom 48, Wytrzymałość 9). |
Zasilanie Słoneczne
| Poziom 1: Zdobywasz +2 do Siły i Wytrzymałości między 6:00 a 18:00 (Wymagania: Wytrzymałość 10); Poziom 2: Światło słoneczne powoli leczy twoje obrażenia od promieniowania (Wymagania: Poziom 27, Wytrzymałość 10); Poziom 3: Światło słoneczne powoli przywraca ci utracone zdrowie (Wymagania: Poziom 50, Wytrzymałość 10). |