Fallout 4: Snajper - najlepszy build poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2024
W grze Fallout 4 masz ogromne możliwości wyboru ulubionej broni palnej. Jednymi z najciekawszych, ale także najbardziej wymagającymi umiejętności oraz cierpliwości są snajperki. Prezentowany przez nas build Snajpera, charakteryzuje się atakiem z jak największych odległości, pozostając jak najdłużej niezauważonym. Jego żywiołem są duże otwarte przestrzenie. Niestety, walka w tunelach lub budynkach będzie bardziej wymagająca.
Ogólne informacje
Najbardziej oczywistym wyborem w przypadku Snajpera są perki odpowiedzialne za obrażenia oraz celność karabinów nieautomatycznych. Warto także zadbać o zmniejszenie wykrywalności naszej postaci oraz szybkie przeładowanie. W przypadku spotkań na mniejsze odległości warto nauczyć się korzystania z pistoletów, które lepiej sprawdzą się w budynkach i tunelach niż karabin z lunetą. Bardzo ważne jest także zainwestowanie kilku punktów w system V.A.T.S.
Statystyki
Do rozdzielenia będziesz miał 21 punktów. Stworzona postać powinna mieć następujące statystyki:
- Siła: 2
- Percepcja: 9
- Wytrzymałość: 1
- Charyzma: 1
- Inteligencja: 6
- Zwinność: 8
- Szczęście: 1
Tak rozwinięta postać pozwala jedynie na wybór najważniejszych perków, warto w miarę zdobywania kolejnych poziomów przeznaczyć część punktów na zwiększenie wytrzymałości oraz siły.
Najlepsze perki
Dla snajpera priorytetowe perki znajdują się w trzech "drzewkach". Percepcja, odpowiedzialna za celność oraz zwiększenie obrażeń broni palnej jest dla ciebie najważniejsza. Warto także dodać kilka perków związanych ze zwinnością. Zwiększysz dzięki temu ogólną sprawność twojej postaci w walce. Nie można także zapominać o kilku perkach "Inteligencji", które pozwolą ci ulepszać zdobytą broń, dodawać lepsze celowniki, tłumiki itp.
Karabinier
| Poziom 1: Trzymaj wrogów na dystans i wybijaj jednego po drugim. Karabiny nieautomatyczne zadają o 20% więcej obrażeń (Wymagania: Percepcja 2); Poziom 2: Ataki karabinami nieautomatycznym zadają o 40% więcej obrażeń i pomijają 15% pancerza celu (Wymagania: Poziom 9, Percepcja 2); Poziom 3: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają o 60% więcej obrażeń i pomijają 20% pancerza celu (Wymagania: Poziom 18, Percepcja 2); Poziom 4: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają o 80% więcej obrażeń i pomijają 25% pancerza celu. Poza tym każdy ma odrobinę większą szansę na okaleczenie kończyny (Wymagania: Poziom 31, Percepcja 2); Poziom 5: Ataki karabinami nieautomatycznymi zadają podwójną ilość obrażeń i pomijają 30% wartości pancerza celu. Poza tym każdy atak posiada nieznacznie większą szansę na okaleczenie celu (Wymagania: Poziom 46, Percepcja 2). |
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie