Inne zadania Minutemanów | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Inne zadania Minutemanów
Broń osady
Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główne zadanie Pierwszy krok i spotkać się z Prestonem Garvey'em (w aktualnym miejscu jego pobytu) lub wysłuchać komunikatu Radia Wolność w pobliżu Zamku. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów. Najwcześniej może dojść do jego odblokowania po zaliczeniu pobocznego zadania Pierwszy krok, porozmawianiu z Prestonem Garvey'em i wyrażeniu chęci dalszego współpracowania z tą frakcją. Możesz zostać poproszony o pomoc w obronie jednej z osad Minutemanów (jest ona losowo wybierana). Udaj się w to miejsce i rozważ postawienie konstrukcji obronnych (np. działek) jeszcze przed rozpoczęciem walk. Na osadę mogą napaść potwory, bandyci lub członkowie wrogo nastawionych frakcji i jeśli nie chcesz żeby misja zakończyła się niepowodzeniem nie możesz doprowadzić do tego żeby zginęli wszyscy osadnicy. Po wygranej bitwie porozmawiaj z jednym z ocalałych osadników i następnie zdaj raport Prestonowi.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Uwaga - Zadanie to ma również nieco inną odmianę, w której zamiast całej osady musisz bronić jedynie postawionego wcześniej stanowiska artyleryjskiego. Ogólne założenia questu nie ulegają jednak większym zmianom.
Porwanie
Sposób odblokowania: Musisz spotkać się z osadnikami z lokacji chronionej przez Minutemanów. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów i możesz je rozpocząć spotykając się z mieszkańcami jednej z osad będących pod ochroną tej frakcji. Możesz zostać poproszony przez osadników o uratowanie osoby, która została porwana przez bandytów. Quest ten ma dwa rozwiązania - przekazanie osadnikom kapsli potrzebnych na opłacenie okupu lub udanie się do kryjówki bandytów celem uratowania zakładnika. Jeśli wybrałeś ten drugi wariant to musisz skierować się do losowo wybranej lokacji ze świata gry. Przed wkroczeniem do tej lokacji zapisz dla pewności stan gry, bo śmierć przetrzymywanego osadnika będzie oznaczała zawalenie misji. Pozbądź się wszystkich bandytów i oswobódź zakładnika. Powróć do zleceniodawcy questu i po odebraniu od niego nagrody zdaj jeszcze raport z misji Prestonowi Garvey'owi.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Przesiedlenie uchodźców
Sposób odblokowania: Musisz po ukończeniu nadrzędnego zadania Minutemanów Nuklearna alternatywa spotkać się z Prestonem Garvey'em. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów. Najwcześniej możesz je otrzymać po ukończeniu głównego wątku fabularnego, czyli zadania Nuklearna alternatywa, w którym zniszczyłeś siedzibę Instytutu. Stanie się tak jednak tylko wtedy jeśli podczas zaliczania wspomnianego questu wydałeś rozkaz ewakuacji i pozwoliłeś niewinnym pracownikom Instytutu na opuszczenie tej placówki przed zniszczeniem jej. W trakcie jednej z rozmów z Prestonem Garvey'em możesz dowiedzieć się o tym, że uchodźcy z Instytutu mogą potrzebować pomocy. Spotkaj się z uchodźcą, a następnie udaj się do wskazanej przez niego losowo wybranej lokacji ze świata gry. Pozbądź się wszystkich wrogów z tej lokacji - mogą to być bandyci lub potwory. Po zakończonych walkach zlokalizuj i uaktywnij warsztat. Musisz teraz raz jeszcze porozmawiać z uchodźcą i na sam koniec powrócić do Prestona żeby zdać mu pełny raport.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.
Zbiegły łowczy
Sposób odblokowania: Musisz po ukończeniu nadrzędnego zadania Minutemanów Nuklearna alternatywa spotkać się z Prestonem Garvey'em. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.
Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Minutemanów. Najwcześniej możesz je otrzymać po ukończeniu głównego wątku fabularnego, czyli zadania Nuklearna alternatywa, w którym zniszczyłeś siedzibę Instytutu. W trakcie jednej z rozmów z Prestonem Garvey'em możesz dowiedzieć się o zlokalizowaniu syntetyka-łowczego, który zbiegł z Instytutu i dołączył do jednej z grup bandytów. Udaj się do losowo wybranej lokacji w świecie gry gdzie swoją siedzibę mają bandyci. Po dotarciu na miejsce pozbądź się przede wszystkim łowczego, choć możesz również rozprawić się z bandytami. Powróć następnie do Prestona i zdaj mu raport z misji.
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, kapsle.