Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hipoteza | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Hipoteza

Sposób odblokowania: Musisz spotkać się w Instytucie (M5,6) z doktorem Claytonem Holdrenem. Misja ta jest jedną z losowo odblokowywanych.

Cele zadania:

  • Zbierz próbkę tkanki
  • Zabierz próbkę tkanki do Claytona Holdrena
Elitarny supermutant pozostawi po sobie próbkę tkanki - Hipoteza | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Elitarny supermutant pozostawi po sobie próbkę tkanki

Zadanie to jest jednym z wielu losowych powiązanych z frakcją Instytutu. Najwcześniej może dojść do jego odblokowania po zaliczeniu zadania Człowiek i instytucja, oczywiście przy założeniu, że przystałeś na propozycję Ojca i dołączyłeś do tej frakcji. Spotkaj się w Instytucie z doktorem Claytonem Holdrenem - w zależności od pory dnia odnajdziesz go w sekcji bionauk (Bioscience), w głównej sali Instytutu lub w jego osobistej kwaterze.

Clayton poprosi głównego bohatera o pozyskanie próbki tkanki od jednego z elitarnych supermutantów przebywającego w losowo wybranej lokacji świata gry. Przenieś się w to miejsce, przy czym zanim odbędziesz podróż upewnij się, że Twoja postać dostatecznie awansowała i że jest wyposażona w najlepsze bronie do likwidacji mutantów. Po dotarciu na miejsce możesz od razu skupić się na zlokalizowaniu i zabiciu elitarnego supermutanta lub najpierw zneutralizować jego obstawę. Niezależnie jak się zachowasz zbadaj zwłoki potwora i zabierz próbkę tkanki (Tissue Sample). Powróć do Claytona i przekaż mu próbkę. Jeśli w trakcie rozmowy użyjesz Charyzmy i poprosisz o nagrodę to otrzymasz od niego 4 stimpaki.

Uwaga - Zadanie to możesz powtarzać wiele razy. Musisz jedynie trochę odczekać zanim ponownie spotkasz się z Claytonem. Przy kolejnej rozmowie dowiesz się od niego o zlokalizowaniu nowego unikalnego supermutanta.

Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, 4 stimpaki.