Fallout 4: Siła - Perki poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2024
Siła
Siła jest miarą twojej tężyzny fizycznej. Wpływa na to, jak duży ciężar jesteś w stanie unieść, oraz jakie obrażenia mogą wywołać twoje ataki bezpośrednie.
Żelazna Pięść
| Poziom 1: Ciosy pięściami zadają o 20% obrażeń więcej (Wymagania: Siła 1); Poziom 2: Ciosy pięściami zadają teraz o 40% obrażeń więcej (Wymagania: Poziom 9, Siła 1); Poziom 3: Ciosy pięściami zadają teraz o 60% obrażeń więcej. Potężne ataki wręcz mogą okaleczyć kończyny wroga (Wymagania: Poziom 18, Siła 1); Poziom 4: Ciosy pięściami zadają teraz o 80% obrażeń więcej. Potężne ataki wręcz mają zwiększoną szansę na okaleczenie jednej z kończyn wroga (Wymagania: Poziom 31, Siła 1); Poziom 5: Ciosy pięściami zadają teraz podwójne obrażenia. Trafienia krytyczne w V.A.T.S. zapewniają szansę na sparaliżowanie przeciwnika (Wymagania: Poziom 46, Siła 1). |
Pierwsza Liga
| Poziom 1: Zadajesz o 20% więcej obrażeń bronią białą (Wymagania: Siła 2); Poziom 2: Twoja broń biała zadaje o 40% więcej obrażeń i możesz przy jej użyciu rozbroić atakowanego przeciwnika (Wymagania: Poziom 7, Siła 2); Poziom 3: Twoja broń biała zadaje o 60% więcej obrażeń i daje większą szansę na rozbrojenie atakowanego przeciwnika (Wymagania: Poziom 15, Siła 2); Poziom 4: Twoja broń biała zadaje o 80% więcej obrażeń i trafiasz nią wszystkie znajdujące się przed tobą cele (Wymagania: Poziom 27, Siła 2); Poziom 5: Zadajesz podwójne obrażenia bronią białą i możesz nią okaleczyć przeciwnika albo po prostu oderwać mu łepetynę (Wymagania: Poziom 42, Siła 2). |
Zbrojmistrz
| Poziom 1: Chroń się przed niebezpieczeństwami pustkowi z dostępem do 1. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Siła 3); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 13, Siła 3); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 25, Siła 3); Poziom 4: Zyskujesz dostęp do 4. poziomu modyfikacji pancerza (Wymagania: Poziom 39, Siła 3). |
Kowal
| Poziom 1: Rozpal w piecu i zyskaj dostęp do 1. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Siła 4); Poziom 2: Zyskujesz dostęp do 2. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Poziom 16, Siła 4); Poziom 3: Zyskujesz dostęp do 3. poziomu modyfikacji broni białej (Wymagania: Poziom 29, Siła 4). |
Ciężkozbrojny
| Poziom 1: Dzięki treningom i wyćwiczonym uwarunkowaniom skuteczniej używasz broni ciężkiej, która zadaje teraz o 20% obrażeń więcej (Wymagania: Siła 5); Poziom 2: Twoja broń ciężka zadaje o 40% więcej obrażeń i gwarantuje większą celność podczas strzelania z biodra (Wymagania: Poziom 11, Siła 5); Poziom 3: Twoja broń ciężka zadaje o 60% więcej obrażeń. Celność podczas strzelania z biodra wzrasta jeszcze bardziej (Wymagania: Poziom 21, Siła 5); Poziom 4: Twoja broń ciężka zadaje o 80% więcej obrażeń i może pozbawiać przeciwników równowagi (Wymagania: Poziom 35, Siła 5); Poziom 5: Twoja broń ciężka zadaje podwójne obrażenia (Wymagania: Poziom 47, Siła 5). |
Mocny Grzbiet
| Poziom 1: Zdobywasz +25 do maksymalnego udźwigu (Wymagania: Siła 6); Poziom 2: Zdobywasz +50 do maksymalnego udźwigu (Wymagania: Poziom 10, Siła 6); Poziom 3: Możesz zużywać punkty akcji, by biec mimo przeciążenia (Wymagania: Poziom 20, Siła 6); Poziom 4: Możesz korzystać z opcji szybkiej podróży niezależnie od obciążenia (Wymagania: Poziom 30, Siła 6). |
Pewna Ręka
| Poziom 1: Zwiększona celność strzałów z biodra podczas używania dowolnej broni (Wymagania: Siła 7); Poziom 2: Podczas strzelania z biodra celność zwiększa się jeszcze bardziej (Wymagania: Poziom 28, Siła 7). |
Tłuczek
| Poziom 1: Uderzanie wrogów spluwami zadaje o 25% więcej obrażeń (Wymagania: Siła 8); Poziom 2: Uderzanie wrogów spluwami zadaje o 50% więcej obrażeń i może okaleczyć przeciwnika (Wymagania: Poziom 5, Siła 8); Poziom 3: Uderzanie wrogów spluwami zadaje o 75% więcej obrażeń i zapewnia większą szansę okaleczenia przeciwnika (Wymagania: Poziom 14, Siła 8); Poziom 4: Uderzanie wrogów spluwami zadaje dwukrotne obrażenia i zapewnia większą szansę na okaleczenie przeciwnika. Możliwe jest też trafienie krytyczne (Wymagania: Poziom 26, Siła 8). |
Zakorzenienie
| Poziom 1: Gdy stoisz nieruchomo, zdobywasz +25 do odporności na obrażenia, a twoje ataki bronią białą i wręcz zadają o 25% więcej obrażeń (Wymagania: Siła 9); Poziom 2: Gdy stoisz nieruchomo, zdobywasz +50 do odporności na obrażenia, a twoje ataki bronią białą i wręcz zadają o 50% więcej obrażeń (Wymagania: Poziom 22, Siła 9); Poziom 3: Gdy stoisz nieruchomo, możesz automatycznie rozbrajać przeciwników, którzy użyją na tobie broni białej (Wymagania: Poziom 43, Siła 9). |
Pociąg Bólu
| Poziom 1: Kiedy masz na sobie pancerz wspomagany, możesz ranić i wytrącać z równowagi wrogów, zderzając się z nimi w sprincie. Roboty i więksi przeciwnicy są odporni (Wymagania: Siła 10); Poziom 2: Wbieganie we wrogów po założeniu pancerza wspomaganego dotkliwie ich teraz rani oraz wytrąca ich z równowagi na dłużej. Roboty i więksi przeciwnicy są odporni (Wymagania: Poziom 24, Siła 10); Poziom 3: Wbieganie we wrogów po założeniu pancerza wspomaganego okrutnie ich teraz rani oraz obala ich na ziemię. Lądowanie z uderzeniem nieopodal nich zadaje jeszcze większe obrażenia (Wymagania: Poziom 50, Siła 10). |