Myśliwy czy ofiara? | Główny wątek fabularny Fallout 4 poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Myśliwy czy ofiara?
Sposób odblokowania: Zadanie odblokuje się automatycznie po ukończeniu głównego questu Morze Blasku w lokacji Skalna jaskinia (M8,1).
Cele zadania:
- Udaj się do ITW
- Dostrój się do częstotliwości radiowej łowczych
- Użyj częstotliwości radiowej łowczych, by namierzyć jednego z nich
- Zabij łowczego
- Zabierz chip łowczego
Dostrojenie się do częstotliwości radiowej łowczych

W celu rozpoczęcia tego zadania musisz dotrzeć do lokacji Ruiny ITW zlokalizowanej w Cambridge w centralnej części mapy. Po tym jak osiągniesz cel podróży nie wchodź do dużego budynku ITW, tylko zamiast tego załącz Pip-Boy'a i przejdź do zakładki ze stacjami radiowymi. Wybierz z listy częstotliwość radiową łowczych (Courser Signal).
Użycie częstotliwości radiowej łowczych do namierzenia jednego z nich

Zauważ, że od tego momentu w lewym górnym narożniku ekranu regularnie będzie pojawiała się informacja na temat siły sygnału radiowego. Jest to wskazówka pomocna w ustaleniu miejsca pobytu poszukiwanego syntetyka. Cel podróży to zaznaczona na powyższym obrazku lokacja Greenetech Genetics, która znajduje się kilkaset metrów na wschód od ruin ITW. Dotrzyj do dużego zielonego budynku i odszukaj na parterze drzwi prowadzące do jego wnętrza.
Odnalezienie i zabicie łowczego

Przeprawa przez budynek Greentech jest dość liniowa i zakłada ona dotarcie na jedno z najwyższych pięter. Nie oznacza to jednak, że jest ona pozbawiona emocji. W trakcie eksploracji budynku musisz liczyć się z koniecznością eliminowania członków grupy Gunners (w szczególności uważaj na osobnika z wyrzutnią rakiet) oraz różnorakich wieżyczek obronnych (część z nich możesz wyłączać dzięki włamywaniu się do mijanych terminali). Oprócz tego uważaj na porozmieszczane w niektórych miejscach (szczególnie na długich pomostach) pułapki w postaci wiązek laserowych oraz min.

W dalszej części wspinaczki skorzystaj z windy żeby przedostać się na wyższe piętra wieżowca. Docelowo musisz dotrzeć do pomieszczenia, w którym przebywa poszukiwany syntetyk-łowczy Z2-47. Rozmowa z tą postacią jest możliwa, ale nie uda ci się rozwiązać sytuacji w sposób pokojowy i ostatecznie i tak dojdzie do walki. Pojedynek możesz rozpocząć od aktywacji systemu V.A.T.S., ale po tym jak syntetyk zacznie używać kamuflażu postaw na bardziej tradycyjne metody walki. Jeśli chcesz szybko i bezproblemowo zakończyć tę bitwę możesz zakraść się do pobliskich schodów, zabrać leżącego tam Fat Mana i wystrzelić mini-atomówkę w stronę celu misji.
Zabranie chipa łowczego

Zlokalizuj zwłoki Z2-47 i zabierz chip łowczego (Courser Chip), dzięki czemu odblokujesz kolejne główne zadanie Poziom molekularny. Jeśli chcesz to przed opuszczeniem budynku możesz uwolnić przetrzymywaną w sąsiednim pomieszczeniu syntetyczkę K1-98 Jenny. Musiałbyś w takim celu odnaleźć pod schodami (tymi z Fat Manem) skrzynkę na narzędzia i zabrać z niej hasło dostępu (Greentech Genetics Password).
Nagrody za ukończenie zadania: Punkty doświadczenia, nowe główne zadanie (Poziom molekularny).