Fallout 4: Charyzma - Perki poradnik Fallout 4
Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2024
Charyzma
Charyzma obejmuje twój urok osobisty i siłę perswazji. Modyfikuje szansę wpłynięcia na rozmówcę oraz ceny, które możesz wynegocjować.
Zbieracz Kapsli
| Poziom 1: Możesz uzyskiwać cenę o 25% lepszą, gdy coś sprzedajesz lub kupujesz (Wymagania: Charyzma 1); Poziom 2: Ceny kupna i sprzedaży są teraz sporo lepsze (Wymagania: Poziom 20, Charyzma 1); Poziom 3: Możesz teraz zainwestować łącznie 500 kapsli, by zwiększyć zdolności nabywcze sklepu (Wymagania: Poziom 41, Charyzma 1); |
Kobieciarz
| Poziom 1: Zadajesz kobietom 5% więcej obrażeń w walce, a podczas rozmowy łatwiej przekonasz je do swojej racji (Wymagania: Charyzma 2); Poziom 2: Zadajesz kobietom +10% obrażeń i jeszcze łatwiej możesz przekonać je do swojej racji. Ich okiełznanie za pomocą profitu "Zastraszenie" jest teraz łatwiejsze (Wymagania: Poziom 7, Charyzma 2); Poziom 3: Zadajesz kobietom +15% obrażeń i zdecydowanie łatwiej ci przekonać je do swoich racji. Ich okiełznanie za pomocą profitu "Zastraszanie" jest jeszcze łatwiejsze (Wymagania: Poziom 16, Charyzma 2). |
Samotny Wędrowiec
| Poziom 1: Gdy podróżujesz samotnie, otrzymujesz o 15% mniejsze obrażenia, a udźwig rośnie o 50 (Wymagania: Charyzma 3); Poziom 2: Gdy podróżujesz samotnie, otrzymujesz o 30% mniejsze obrażenia, a udźwig rośnie o 100 (Wymagania: Poziom 17, Charyzma 3); Poziom 3: Gdy podróżujesz samotnie, zadajesz o 25% większe obrażenia (Wymagania: Poziom 40, Charyzma 3); |
Pies Bojowy
| Poziom 1: Twój wierny psi towarzysz uczy się przytrzymywać wrogów, dzięki czemu łatwiej ich trafić w V.A.T.S. (Wymagania: Charyzma 4); Poziom 2: Gdy twój pies trzyma przeciwnika, istnieje szansa, że okaleczy kończynę, którą gryzie (Wymagania: Poziom 9, Charyzma 4); Poziom 3: Gdy twój pies trzyma przeciwnika, istnieje szansa, że spowoduje krwawienie (Wymagania: Poziom 25, Charyzma 4). |
Przyjaciel Zwierząt
| Poziom 1: Wyceluj bronią w zwierzę słabsze od ciebie i zyskaj szansę na okiełznanie go (Wymagania: Charyzma 5); Poziom 2: Kiedy uda ci się okiełznać zwierzę, możesz je podjudzić do ataku (Wymagania: Poziom 12, Charyzma 5); Poziom 3: Kiedy uda ci się okiełznać zwierzę, możesz wydawać mu konkretne rozkazy (Wymagania: Poziom 28, Charyzma 5). |
Burmistrz
| Poziom 1: Możesz ustawiać linie zaopatrzeniowe między twoimi osadami warsztatowymi (Wymagania: Charyzma 6); Poziom 2: Możesz budować sklepy i stanowiska w osadach warsztatowych (Wymagania: Poziom 14, Charyzma 6). |
Imprezowicz
| Poziom 1: Nigdy nie zagrozi ci alkoholizm (Wymagania: Charyzma 7); Poziom 2: Alkohol działa na ciebie dwa razy mocniej (Wymagania: Poziom 15, Charyzma 7); Poziom 3: Twoje szczęście rośnie o 3, gdy jesteś pod wpływem alkoholu (Wymagania: Poziom 37, Charyzma 7). |
Ku Pokrzepieniu Serc
| Poziom 1: Twój towarzysz zadaje więcej obrażeń w walce i nie zrobi ci krzywdy (Wymagania: Charyzma 8); Poziom 2: Twój towarzysz ma w walce większą odporność na obrażenia i nie może zostać skrzywdzony przez twoje ataki (Wymagania: Poziom 19, Charyzma 8); Poziom 3: Twój towarzysz może nieść więcej przedmiotów (Wymagania: Poziom 43, Charyzma 8). |
Poskramiacz Pustkowi
| Poziom 1: Wyceluj bronią w istotę z pustkowi słabszą od ciebie i zdobądź szansę na jej okiełznanie (Wymagania: Charyzma 9); Poziom 2: Kiedy uda ci się okiełznać istotę z pustkowi, możesz ją podjudzić do ataku (Wymagania: Poziom 21, Charyzma 9); Poziom 3: Kiedy uda ci się okiełznać istotę z pustkowi, możesz wydawać jej konkretne rozkazy (Wymagania: Poziom 49, Charyzma 9). |
Zastraszanie
| Poziom 1: Wyceluj bronią w ludzkiego, słabszego od ciebie przeciwnika i spróbuj go zastraszyć (Wymagania: Charyzma 10); Poziom 2: Kiedy uda ci się kogoś zastraszyć, możesz go podjudzić do ataku (Wymagania: Poziom 23, Charyzma 10); Poziom 3: Kiedy uda cię się kogoś zastraszyć, możesz wydawać mu konkretne rozkazy (Wymagania: Poziom 50, Charyzma 10). |