Zamek Nadoret (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Zamek Nadoret
34. Wejście do zamku
Otrzymane od: Kapitan Eilif "Grzmiąca Pięść" . Po zadaniu 33. Ukryta przystań.
1) Porozmawiaj ze starym Siwowłosym
Upewnij się przedtem, że wykonałeś wszystkie zadania poboczne i kupiłeś najlepszy sprzęt. Nie ma już sensu oszczędzać pieniędzy. Zaopatrz się w mikstury (szczególnie lecznicze), najlepszą amunicję , diamentowe osełki itd. Wybierz też rozważnie drużynę, ponieważ nie będziesz miał już możliwości jej zmiany (nie możesz jedynie zrezygnować z usług Ardo , bez którego nie da się rozpocząć misji).
Kiedy będziesz pewny, że zrobiłeś wszystko co chciałeś, porozmawiaj z Siwowłosym , który stoi zaraz obok Twojego statku w Nadoret . Żebrak zabierze Cię do Mrocznego Lasu (M4, 9) .
2) Odszukaj kapitana portu Orberta
Musisz teraz dotrzeć na koniec Mrocznego Lasu . Ze skrzyni Orberta (M4, 11) zabierz najpierw pochodnię dymną i wyposaż w nią głównego bohatera. Dzięki niej unikniesz zwierząt , których w lesie jest mnóstwo.
Skrzynia Orberta. | Kamienny klucz. |
Kiedy dotrzesz do Orberta rozpocznie się walka z nim i jego pomagierami . Zaraz po niej kliknij na głaz (M4, 12) , który otworzy tajne przejście do wąwozu .
35. W przebraniu
Otrzymane: Po zadaniu 34. Wejście do zamku.
Kiedy znajdziesz się w wąwozie będziesz musiał podjąć decyzję o tym, w jaki sposób chcesz dostać się do zamku . Możesz zwyczajnie powybijać najemników (dla bardzo silnej drużyny będzie to krótsze rozwiązanie) lub udawać rekrutów.
Rozwiązanie siłowe:
Przebij się przez dziesiątki najemników i dojdź do drzwi (M20, 4) prowadzących na zamek . Otworzysz je za pomocą klucza otrzymanego po zabiciu kwatermistrza (M20, 13) , który ich pilnuje.
Przejdź niepostrzeżenie przez wąwóz:
Zaraz po wejściu do wąwozu zaczepi Cię najemnik (M20, 5) . Okłam go, a następnie włóż na siebie i resztę drużyny stroje najemników , które znajdziesz w skrzyniach (M20, 1) . Następnie przejdź przez otwartą bramę (M20, 2) i okłam kolejnego najemnika (M20, 6) .
1) Udaj się za strażnikiem do kwatermistrza
Idź teraz za najemnikiem, aż dotrzecie do kwatermistrza (M20, 7) . Chwilę z wami porozmawia i odeśle was dalej.
2) Zgłoś się do sierżanta Gradowego
Sierżant (M20, 8) chce, abyś został jeszcze sprawdzony przez dwójkę najemników .
3) Opinia łuczniczki Keen
Łuczniczka (M20, 9) każe Ci zniszczyć dwa gniazda z jajami harpii (M20, 10) . Zrób to (możesz na czas zadania założyć własne zbroje ) i wróć do niej. Od łuczniczki otrzymasz list , który musisz oddać sierżantowi Gradowemu (M20, 8) .
4) Opinia sir Erunda
Po rozmowie z kowalką, zabierz miecz ze skrzyni. | Po przyniesieniu miecza, musisz jeszcze udowodnić swoją wartość walcząc z najemnikami. |
Sir Erund (M20, 11) na początek każe Ci przynieś jego miecz , który jest do odbioru u kowalki Ingrasha (M20, 12) . Porozmawiaj z nią i zabierz miecz ze skrzyni . Następnie wróć z nim do sir Erunda . Aby ostatecznie zdobyć pozytywną opinię najemnika , będziesz musiał jeszcze zgodzić się na stoczenie pojedynku z jego podwładnymi. Kiedy ich pokonasz, otrzymasz list , który musisz oddać sierżantowi Gradowemu (M20, 8) .
5) Udaj się do kwatermistrza Springdale
Idź teraz pod bramę (M20, 3) i porozmawiaj z pilnującymi jej najemnikami . Po pokazaniu im przepustki pozwolą Ci przejść. Przed rozmową z kwatermistrzem (M20, 13) , załóż własną zbroję , ponieważ czeka Cię walka. W trakcie rozmowy zjawi się sierżant Gradowy , który wie już, że jesteście oszustami. Po zabiciu najemników przejdź do zamku przez drzwi (M20, 4) .
36. Poszukiwacze zaginionej korony
Otrzymane: Po zadaniu 35. W przebraniu.
W piwnicach natkniesz się na lokaja Wendella (M21, 1) . Niezależnie od tego co powiesz, rozpozna on Ardo . Twój towarzysz wytłumaczy mu sytuację i w tym momencie pojawią się strażnicy których będziesz musiał zabić.
1) Udaj się za Brewinem do sali balowej
Idź teraz za lokajem , aż do samej sali balowej .
2) Porozmawiaj z Miną von Berg
Na miejscu porozmawiaj najpierw z Miną von Berg (M21, 3) . Wypytaj ją o pozostałych gości.
3) Zepsuj atmosferę na bankiecie
Mina von Berg. | Hrabina Malgorra del Incendio. |
Włodarz Enno z Vardock. | Giermek Trewman. |
Teraz pora porozmawiać z resztą gości i powiedzieć im o tym, co sądzi o nich Mina von Berg (M21, 3) . Porozmawiaj z:
1. Hrabiną Malgorra del Incendio (M21, 4)
2. Włodarzem Enno z Vardock (M21, 5)
3. Giermkiem Trewman (M21, 6)
4) Porozmawiaj z baronem Dajinem
Kiedy na sali zapanuje niemiła atmosfera, pojawi się baron (M21, 7) . Porozmawiaj z nim, a następnie idź za baronem , który ma Cię zaprowadzić w jakieś ustronne miejsce. Idąc za nim wejdziesz w pułapkę i ostatecznie trafisz do celi .