Hammerberg (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Hammerberg
22. Piraci w Hammerbergu
Wystarczy, że tam dopłyniesz, a zadanie zostanie ukończone.
23. Względy piratów
Otrzymane od: Avarosh "Złotozęby" (M14, 6) .
Od Avarosha (M14, 6) dowiesz się, że rozmawiać z wodzem piratów będziesz mógł tylko po zdobyciu przychylności piątki wpływowych piratów .
1) Zdobądź głos Złotozębego
Wykonaj zadanie 24. Windykacja oraz zadanie 25. Nawiedzona kopalnia.
2) Zdobądź głos Bardobijki
Wykonaj zadanie 28. Gorzałka za głos.
3) Zdobądź głos Wdowibrata
Wykonaj zadanie 30. Niebezpieczne związki oraz zadanie 31. Przekonujące argumenty.
4) Zdobądź głos Hakensanga
Wykonaj zadanie 29. Zaginiony łup.
5) Zdobądź głos Żelazogryza
Wykonaj zadanie 27. Futrzasty uciekinier oraz zadanie 32. Tajna wiadomość.
24. Windykacja
Otrzymane od: Avarosh "Złotozęby " (M14, 6) .
By zdobyć przychylność Avarosha (M14, 6) musisz odebrać pieniądze od jego dłużników .
1) Dług Warczącego
Wystarczy, że masz w drużynie Ardo , a on sam sprawi (wykaże się świetną znajomością psów), że "Warczący" Bodo (M14, 16) odda pieniądze . Bez Ardo możesz użyć Gadaniny lub Zastraszania, aby przekonać Bodo do spłaty długu.
2) Król musi zapłacić
O Radomira możesz spytać barmankę oraz Jadirę. | Po pewnym czasie zjawi się i stanie za barem. |
Radomira (M15, 9) spotkasz w karczmie (M14, 2) . Nie zastaniesz go tam od razu. Najpierw porozmawiaj o nim z karczmarką Jadirą (M15, 7) . Po pewnym czasie zobaczysz jak podchodzi do baru. Do spłaty długu przekonasz go Gadaniną lub Zastraszaniem.
3) Zdobądź pieniądze od ulicznicy
Śnieżkę (M14, 8) do zapłaty możesz przekonać korzystając z Gadaniny, Uwodzenia lub Zastraszania. Jeżeli Ci się nie powiedzie, spróbuj jeszcze odzyskać od niej chociaż połowę sumy.
4) Oddaj złoto Avaroshowi
Po oddaniu złota dalej nie będziesz miał poparcia Avarosha (M14, 6) . Musisz wykonać dla niego kolejne zadanie - 25. Nawiedzona kopalnia.
25. Nawiedzona kopalnia
Otrzymane od: Avarosh "Złotozęby " (M14, 6) . Po zadaniu 24. Windykacja.
Kopalnia Avarosha (M14, 3) jest nawiedzona przez ducha. Masz rozwiązać sprawę tak, aby krasnoludy mogły wrócić do pracy. Aby dostać się do kopalni musisz najpierw porozmawiać ze strażnikiem mostu (M14, 7) . Powiedz mu, że Avarosh chce, abyś dotarł do kopalni . Strażnik uwierzy Ci na słowo i opuści most.
Kiedy podejdziesz do kopalni (M14, 3) , podbiegnie do Ciebie handlarz Ungram i ostrzeże Cię, abyś nie wchodził do środka. Wypytaj go o sytuację, po czym zignoruj jego radę i wejdź do kopalni lub idź najpierw do Sanrai (M14, 21) .
1) Poproś o pomoc Sanrayę
Sanraia (M14, 21) może Ci sprzedać za 3 $ lub 7 liści pozłotki artefakt , którego będziesz mógł użyć na skamieniałych krasnoludach z kopalni , aby przywrócić im normalną postać. Nie jest to jednak niezbędne, ponieważ ten sam efekt osiągniesz prawidłowo odpowiadając na pytania kobolda .
2) Staw czoła duchowi
Pierwszy skamieniały krasnolud
W głębi kopalni natkniesz się na pierwszego skamieniałego krasnoluda (M17, 2) . Kiedy do niego podejdziesz, pojawi się kobold i wciągnie Cię w swoją grę. Jest ona bardzo prosta - musisz po prostu prawidłowo odpowiedzieć na pytanie kobolda , a przywrócisz normalną postać krasnoludowi . W dodatku krasnolud przekaże Ci literę, na którą zaczyna się imię kobolda .
Odpowiedź na pytanie to: Niame.
Pierwsza litera imienia kobolda to: N.
Drugi skamieniały krasnolud
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie