Rezerwat | Zadania poboczne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Rezerwat
Z47. Wyprawa łowiecka
Otrzymane od: Łowczy Fenner (M24, 2) oraz włodarz Enno z Vardock (M24, 3) . Po zadaniu Podróżnik.
1) Pozbądź się olbrzymich żuków
Porozmawiaj z łowczym (M24, 2) , a dowiesz się, że w rezerwacie grasują olbrzymie żuki (M17, 5) , które zjadają korę drzewną. Omów jeszcze ich sprawę z włodarzem (M24, 3) i rusz na południe, aby je zabić. Kiedy to zrobisz, wróć do włodarza po 5 $.
2) Zabij dziki (dostępne podczas drugiego pobytu w rezerwacie)
Wystarczy, że wypłyniesz z rezerwatu np. do Nadoret i od razu wrócisz, aby otrzymać od włodarza (M24, 3) kolejne zlecenie. Tym razem masz pozbyć się stada dzików (M24, 6) na południowym zachodzie. Po zabiciu ostatniego z nich otrzymasz trofeum pogromcy dzików , które musisz zanieść do włodarza . Ten z kolei wręczy Ci 7,5 $.
3) Zapoluj na niedźwiedzia (dostępne po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
Włodarz chce, abyś zabiła dla niego niedźwiedzia (M24, 7) . Kiedy to zrobisz otrzymasz od niego 10 $ .
4) Zgładź wilki (dostępne po zadaniu 33. Ukryta przystań)
Kolejnym zleceniem włodarza (M24, 3) jest zabicie watahy wilków (M24, 14) , które znajdziesz w zachodniej części lokacji, zaraz za kamiennym mostem. Oddając zdobyte po pokonaniu wilków trofeum otrzymasz od włodarza 15 $ .
Z48. Plaga orków
Otrzymane od: Włodarz Enno z Vardock (M24, 3) . Dostępne po pierwszym spotkaniu z orkami w rezerwacie .
Uwaga! Pamiętaj o przeszukaniu martwych orków - łuczników . Często mają przy sobie orkowy łuk kompozytowy , który jest sporo wart (można go sprzedać za około 8 $ )
Podczas eksploracji zachodniej części rezerwatu , natkniesz się na orki (M24, !) . Zabij je wszystkie i wróć do włodarza (M24, 3) . On sam dzięki łowczemu (M24, 2) dowiedział się o nich i zleci Ci pozbycie się bandy orków .
1) Pozbądź się orków
Orków (M24, !) na mapie jest dosyć dużo. Najgroźniejsze są jednak walki z ogrami (M24, !) . Te stworzenia są bardzo silne, szczególnie gdy towarzyszą im orki . Dobrym sposobem na walkę z orkami i ogrami jest próba wyciągania ich pojedynczo. Frontalny atak na całą grupę wrogów zazwyczaj kończy się porażką. Najlepiej wybrać postać strzelającą na długi dystans i wysłać ją na zwiady. Kiedy tylko zauważy ją jakiś ork , zacznij uciekać swoim bohaterem ewentualnie strzelając do niego. W ten sposób może udać Ci się przyciągnąć do reszty towarzyszy jedynie kilka orków , a nie całą ich armię. Kiedy zabijesz wszystkie orki , zobaczysz, że dalszą drogę blokuje drzewo (M24, 8) .
2) Poinformuj włodarza
Poinformuj o drzewie (M24, 8) włodarza (M24, 3) , a następnie jego parobków (M24, 4) .
3) Usuń barykadę
Usuwanie drzewa (M24, 8) trochę potrwa. Nie ma żadnego sensu czekać na parobków (M24, 4) , aż się z tym uwiną. Popłyń więc gdziekolwiek i wróć. Kiedy będziesz znowu w rezerwacie , blokada zniknie. Ponownie porozmawiaj z włodarzem (M24, 3) o orkach (M24, !) . Każe Ci dalszą ich eksterminację w rezerwacie po drugiej stronie drzewa .
4) Pozbądź się pozostałych orków
Pozostałe orki (M24, !) rozmieszczone są głównie w dwóch obozach (M24, 9 i M24, 12) . W pierwszym obozie jest pełno orków i ogr (M24, !) . Staraj się wyciągać ich pojedynczo.
Do drugiego obozu dostaniesz się przez ukrytą w skałach szczelinę (M24, 10) . Na początku wpadniesz w zasadzę orków (M24, 13) . Zaatakuje Cię znienacka kilka z nich, ale powinieneś sobie spokojnie z nimi dać radę. Teraz musisz pozabijać orki z obozu . Jest ich tam bardzo dużo, a wśród nich znajdują się także ogry (jeden wyjątkowo silny), szaman orków i wódz orków (M24, !) (dwaj ostatni nie są jednak o wiele mocniejsi od zwykłego orka).
Orków najłatwiej wyciąga się z obozu idąc od strony rzeki. Podchodząc do obozu i uciekając rzeką, można systematycznie przyciągać małe grupy orków , z którymi walczy się znacznie łatwiej niż z całą ich hordą. Dodatkowo wiadomo, którędy orkowie pójdą - więc można na tej trasie położyć pułapki .
5) Poinformuj włodarza
Kiedy upewnisz się, że wszystkie orki zginęły, wróć do włodarza (M24, 3) . Wręczy Ci on w nagrodę 25 $.