Komora mytnicza (1) | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Komora mytnicza
13. Myto to za mało
Otrzymane: Po przybyciu do komory mytniczej .
Kiedy zjawisz się w komorze mytniczej , będziesz musiał dostać się do fortecy i dowiedzieć się co knuje jej komendant .
1) Podejmij decyzję
Do fortecy możesz dostać się na dwa sposoby. Forgrimm (M9, 2) proponuje, aby wejść tam główną bramą i w razie kłopotów użyć brutalnej siły. Cano (M9, 2) chce się zakraść do środka i jak najmniej rzucać się w oczy. Porozmawiaj z nimi i zdecyduj, który sposób bardziej Ci odpowiada.
2 Cano) Wejdź niepostrzeżenie do twierdzy
Idź za Cano, który pobiegnie drogą wiodącą pod mostem. | Przejdź pod mostem i dojdź do Cano, który już na Ciebie czeka. |
Idź za Cano , a ten tajnym przejściem wprowadzi Cię do kanałów fortecy .
3 Cano) Opuść kanały
1. Zamknięta brama
2. Chałupka
3. Cuchnąca skrzynia - klucz szczurołapa
4. Schody na wyższy poziom
A. Pierwsza kryjówka
B. Druga kryjówka
! Czerwone wykrzykniki to pułapki szczurołapa
---> Zielone strzałki to trasa jaką powinieneś iść
<---> Czerwone strzałki to trasa, którą chodzi szczurołap
Kiedy podejdziesz blisko okrągłego pomieszczenia zobaczysz filmik, na którym komendant zejdzie do szczurołapa i każe mu rozprawić się z intruzami. Szczurołap wraz ze swoim psem ruszą się z miejsca i rozpoczną patrolowanie kanałów . Problem z nimi możesz rozwiązać na dwa sposoby:
a) Zabij szczurołapa i jego psa . Przy ich szczątkach nie znajdziesz nic ciekawego.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie