M3 Nadoret - miasto | Mapy w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
M3 Nadoret - miasto
1. Brama zachodnia
2. Brama północna
3. Brama wschodnia
4. Brama południowa
5. Karczma "Pod Skocznym Jeleniem" - na początku gry będzie tam przesiadywać Ardo.
6. Świątynia Praiosa - spotkasz w niej Alrika i otrzymasz od niego zadanie Z6. Alrik szuka modlitewnika. W świątyni znajduje się również deont Irian, który jest jeden z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.
7. Jaskinia - wejście do podziemi miasta. To tam znajduje się arena walk.
8. Szczurzy dom - pojawia się podczas zadania Z10. Szczurzy dom.
9. Strażnicy bram (zachodniej, północnej i wschodniej) - związani z zadaniem Z14. Symbole czterech wichrów.
10. Plotkara, Praczka, Gaduła - doradzą Ci jak dojść do Moodlemasha podczas zadania 2Ł. Dokończ trening.
11. Brat Emmeran - jest tutaj tylko w momencie, w którym przybędziesz po raz pierwszy do Nadoret. Spotkasz go później na Wyspie Zapomnienia.
12. Strażnik miejski Rabig - zleca zadanie Z3. Przynieś piwo. Jest też związany z zadaniem Z14. Symbole czterech wiatrów.
13. "Bełkoczący" Brin i Cordo "Pyszałek" - związani z zadaniem Z5. Auralia i jej wywar.
14. Żebrak Siwowłosy - związany z zadaniem 6. Zbierz informacje na temat piratów.
15. Strażnik miejski - pszczelarz - pojawia się po zadaniu 8. Nocna misja. Związany z zadaniem Z17. Szalony pszczelarz.
16. Kramarz Olbin - zleca zadanie Z2. Paczki kramarza Olbina.
17. Rządca Bornhelm - zleca zadanie Z4. Listy gończe. Jest również jednym z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.
18. Krawiec Marcusi - zleca zadanie Z9. Elegancka pani. Jeden z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.
19. Alchemiczka Auralia - zleca zadanie Z5. Auralia i jej wywar. Związana z zadaniem Z23. Szkodniki.
20. Otto "Krętacz" - związany z zadaniami Z15. Trolle przy moście, Z23. Szkodniki oraz Z40. Źródło zarazy.
21. Kapitan portu - jest tu na początku gry. Zaraz po przybyciu do Nadoret wskaże Ci drogę do Twojego nauczyciela.
22. Ardo i kapitan Delbrack - pojawią się przy porcie po zadaniu 9. Informacje Gerlinga na temat piratów.
23. Kowal Tarno - związany z zadaniem Z18. Głupi wół.
24. Odo Bickerbold - związany z zadaniem Z4. Listy gończe.
25. Bodo Bickerbold - związany z zadaniem Z4. Listy gończe.
26. Mamuśka Bickerbold - związana z zadaniem Z4. Listy gończe.
30. Kapitan Nirulf - związany z zadaniem 2W. Dokończ trening oraz Z20. Przy świetle księżyca.
31. Pastuch - zleca zadanie Z11. Pastuch.
32. Wolters Claas - porozmawiaj z nim, aby wejść do Gildii Złodziei. Możesz się tam dostać jeżeli masz Cano w drużynie lub sam jesteś złodziejem.
Po zadaniu głównym 13. Myto to za mało:
27. Poganiacz Hayo - zleca zadanie Z18. Głupi wół.
28. Mieszczanin Kostan - zleca zadanie Z19. Szczurołap.
29. Włodarz Enno z Vardock - zleca zadanie Z22. Podróżnik.
Po zadaniu 33. Ukryta przystań:
33. Rusałka i brat Emmeran na targu niewolników - aby wywołać tę sytuację (zadanie Z27. Handel niewolnikami w Nadoret) , trzeba wcześnie wykonać zadanie Z16. Wyspa rusałek.