Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1) | Zadania poboczne poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało)
Z18. Głupi wół
Otrzymane od: Poganiacz Hayo (M3, 27) .
Poganiacz Hayo (M3, 27) czeka na współpracownika - Bogumiła (M4, 10) , który miał już się u niego zjawić dawno temu. Prosi Cię, abyś poszedł do karczmy "Pod Wesołym Wołem" (M4, 1) , zobaczyć czy tam go nie ma.
1) Odszukaj Bogumiła
Wół Bogumił stoi pod szyldem karczmy. | Najwięcej o wole wie karczmarz. Będziesz musiał kilka razy wypytać go o Bogumiła. |
Udaj się tam i porozmawiaj z karczmarzem Rosheadem (M4, 7) . Dowiesz się od niego, że Bogumił (M4, 10) to wół, który stoi pod szyldem karczmy . Spróbuj go jakoś zaprowadzić do poganiacza (M3, 27) , klikając na wole . Nic to jednak nie da. Wróć do karczmarza i jeszcze raz wypytaj go o Bogumiła . Uzgodnisz razem z nim, że to pewnie hełm wiszący na szyldzie przyciąga woła .
a) Gadaniną przekonaj karczmarza , że warto byłoby zmienić szyld na nowy, a hełm może Ci oddać.
b) Za pomocą Targowania możesz kupić hełm za 1 $ .
Załóż hełm i kliknij na woła . Będzie nieco zdezorientowany, ale nadal nie ruszy się z miejsca. Ponownie zapytaj się karczmarza o co chodzi, a ten poleci Ci, abyś w hełm ubrał krasnoluda . Załóż więc hełm Forgrimmowi , przełącz się na niego i kliknij na woła . Nic się nie stanie, ale Forgrimm przypomni sobie sposób, w jaki jego wuj rozwiązywał podobne problemy. Pierwszym krokiem jest wypicie przez krasnoluda kilku piw .
2) Zdobądź piwo dla Forgrimma
Idź do karczmarza (M4, 7) i zamów u niego pięć jasnych ferdockich dla krasnoluda (ich łączny koszt to 0,1 $ ). Po wypiciu piw Forgrimm rozbierze się do bielizny i zacznie rozmawiać z wołem (M4, 10) , po czym automatycznie przeniesie się do poganiacza Hayo (M3, 27) . Uradowanego mężczyznę możesz jeszcze poprosić o nagrodę :
a) Bardzo wysoką umiejętnością Targowanie możesz wynegocjować 5 $ .
b) Możesz także zgodzić się na propozycję poganiacza , który oferuje naprawę bawolego hełmu . Hełm będziesz mógł odkupić za 1000 $ lub przy użyciu Targowania za 999 $ u kowala Tarno po wykonaniu zadania 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo.
Bawoli hełm mocy | Obciążenie: 0 Głowa (9) Zastraszanie, Uwodzenie, Gadanina +10 Kara -3 do BZ wszystkich czarów |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie