Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1) | Zadania poboczne poradnik Drakensang: The River of Time

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało)

Z18. Głupi wół

Otrzymane od: Poganiacz Hayo (M3, 27) .

Poganiacz Hayo (M3, 27) czeka na współpracownika - Bogumiła (M4, 10) , który miał już się u niego zjawić dawno temu. Prosi Cię, abyś poszedł do karczmy "Pod Wesołym Wołem" (M4, 1) , zobaczyć czy tam go nie ma.

1) Odszukaj Bogumiła

1 - Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Wół Bogumił stoi pod szyldem karczmy - Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Wół Bogumił stoi pod szyldem karczmy.

Najwięcej o wole wie karczmarz. Będziesz musiał kilka razy wypytać go o Bogumiła.

Udaj się tam i porozmawiaj z karczmarzem Rosheadem (M4, 7) . Dowiesz się od niego, że Bogumił (M4, 10) to wół, który stoi pod szyldem karczmy . Spróbuj go jakoś zaprowadzić do poganiacza (M3, 27) , klikając na wole . Nic to jednak nie da. Wróć do karczmarza i jeszcze raz wypytaj go o Bogumiła . Uzgodnisz razem z nim, że to pewnie hełm wiszący na szyldzie przyciąga woła .

a) Gadaniną przekonaj karczmarza , że warto byłoby zmienić szyld na nowy, a hełm może Ci oddać.

b) Za pomocą Targowania możesz kupić hełm za 1 $ .

Załóż hełm i kliknij na woła . Będzie nieco zdezorientowany, ale nadal nie ruszy się z miejsca. Ponownie zapytaj się karczmarza o co chodzi, a ten poleci Ci, abyś w hełm ubrał krasnoluda . Załóż więc hełm Forgrimmowi , przełącz się na niego i kliknij na woła . Nic się nie stanie, ale Forgrimm przypomni sobie sposób, w jaki jego wuj rozwiązywał podobne problemy. Pierwszym krokiem jest wypicie przez krasnoluda kilku piw .

2) Zdobądź piwo dla Forgrimma

Idź do karczmarza (M4, 7) i zamów u niego pięć jasnych ferdockich dla krasnoluda (ich łączny koszt to 0,1 $ ). Po wypiciu piw Forgrimm rozbierze się do bielizny i zacznie rozmawiać z wołem (M4, 10) , po czym automatycznie przeniesie się do poganiacza Hayo (M3, 27) . Uradowanego mężczyznę możesz jeszcze poprosić o nagrodę :

a) Bardzo wysoką umiejętnością Targowanie możesz wynegocjować 5 $ .

b) Możesz także zgodzić się na propozycję poganiacza , który oferuje naprawę bawolego hełmu . Hełm będziesz mógł odkupić za 1000 $ lub przy użyciu Targowania za 999 $ u kowala Tarno po wykonaniu zadania 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo.

Bawoli hełm mocy

Obciążenie: 0 - Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (1) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Obciążenie: 0

Głowa (9)

Zastraszanie, Uwodzenie, Gadanina +10

Kara -3 do BZ wszystkich czarów

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie