Archetypy wojowników (2) | Bohater w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Barbarzyńca
Silne cechy: ODW, BUD, SI Słabe cechy: SPR, CHA, ZRĘ Zalecana broń: Topory i buławy Naiwność: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny Dziki wojownik wpadający w bitewny szał. Sprawnie posługuje się toporami i buławami. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (1), Percepcja (1) Natury: Wiedza o zwierzętach (0), Zielarstwo (0), Przetrwanie (1), Pułapki (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Brak |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Zwarcie: Mocny Cios, Berserk, Obelgi Obrona: Wytrzymałość I |
Amazonka
Silne cechy: ZWI, BUD, SI Słabe cechy: SPR, INT, CHA Zalecana broń: Łuk lub szabla Dodatkowe wyposażenie: Amazonka na starcie posiada specjalny ekwipunek, który nie jest jednak dużo lepszy od tego, który otrzymuje reszta postaci.
Amazonka najlepiej strzela z łuku. Dobrze walczy także szablą, która jest typową bronią kobiet - wojowników. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (1), Percepcja (1) Natury: Przetrwanie (0) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Brak |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Zwarcie: Finta Obrona: Używanie Zbroi I |
Najemnik
Silne cechy: ODW, BUD, SI Słabe cechy: SPR, INT, CHA Zalecana broń: Topory i buławy
Maszyna do zabijania. Świetnie sprawdzi się jako wojownik stający w pierwszym szeregu. Umie także kuć broń i zbroje. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (-2), Siła woli (1), Percepcja (0), Krasnoludzki nos (1) Natury: Brak Wiedzy: Cwaniactwo (1), Leczenie ran (1) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Kowalstwo (1) |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Zwarcie: Mocny Cios Obrona: Używanie Zbroi I |
Saper
Silne cechy: ODW, BUD, SI Słabe cechy: SPR, CHA, ZRĘ Zalecana broń: Topory i buławy Premia do kowalstwa: +3 do umiejętności Kowalstwo. Saper od samego początku jest doświadczonym kowalem. Sprawdzi się jako wojownik potrafiący otworzyć zamknięte zamki, rozbroić pułapki i założyć je. Dzięki umiejętności Targowanie się wynegocjuje niższe ceny. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (-2), Siła woli (1), Percepcja (0), Krasnoludzki nos (1) Natury: Pułapki (1) Wiedzy: Cwaniactwo (0), Leczenie ran (0) Społeczne: Targowanie (0), Natura ludzka (-2), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Kowalstwo (4), Otwieranie zamków (1), Rozbrajanie pułapek (1) |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Zwarcie: Mocny Cios |