Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo) | Zadania poboczne poradnik Drakensang: The River of Time

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)

Z32. Zaginiony uczeń maga

Otrzymane od: Arcymag Rakorium (M9, 10) .

Arcymag Rakorium (M9, 10) rozmawia ze strażnikami rzecznymi ciągle wspominając coś o niejakim Nottelu . Porozmawiaj z nim, a poprosi Cię, abyś znalazł Nottela - który jest jego uczniem.

1) Odszukaj ucznia Rakoriuma

Udaj się do magicznego kręgu (M9, 8) (północno-wschodnia część lokacji). Chłopak stoi w samym jego środku wołając o pomoc. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że jakaś magia, która znajduje się w jaskiniach pod kręgiem (M9, 11) przytrzymuje go tutaj i nie może się ruszyć. Poleci Ci także iść do Rakoriuma (M9, 10) , aby przekazać mu co się dzieje.

2) Poproś o pomoc Rakoriuma

Wróć do Rakoriuma (M9, 10) i powiedz mu o Nottelu . Arcymag nie może ruszyć mu na pomoc, ponieważ dalej jest przesłuchiwany przez strażników . Wręczy Ci za to cudowny artefakt otwierający jaskinie - czyli zwykły kilof .

3) Odszukaj źródło magii

1 - Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Wróć w okolice kręgu i idź w stronę wielkiego głazu - Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Wróć w okolice kręgu i idź w stronę wielkiego głazu . Zanim do niego dojdziesz, zostaniesz zaatakowany przez pająki , które pojawią się w magiczny sposób. Zabij je i kliknij na głaz , aby go zniszczyć. Wejdź teraz do jaskini (M9, 11) .

4) Zbierz komponenty do rytuału

Nieopodal wyjścia z jaskini (M11, 1) spotkasz maga Marawamira ay Elburum (M11, 2) . W krótkiej rozmowie poprosi Cię o zebranie magicznych komponentów i teleportuje się.

2 - Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry
Poruszając się dalej po jaskini natkniesz się także na drugie wcielenie Marawamira - jego mroczniejszą postać - Komora mytnicza 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo) | Zadania poboczne - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie