Archetypy znawców natury | Bohater w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Archetypy znawców natury
Uwaga! Statystyki archetypów są przedstawione po wyzerowaniu punktów przygody, czyli przedstawiają początkowe wartości bohaterów.
Łowca
Silne cechy: INT, ZWI, SI Słabe cechy: ODW, SPR, ZRĘ Zalecana broń: Łuk Elfi światopogląd: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny
Elf doskonale zna naturę. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. Świetnie strzela z łuku, a jego czary służą przede wszystkim do magicznego podniesienia statystyk. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (0), Percepcja (2) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (1), Przetrwanie (2), Pułapki (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Rozbrajanie pułapek (1) |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Dystans: Strzał Mierzony Obrona: Uniki I |
Czary
| Cechy: Oko Orła, Uchi Rysia (0), Attributio Intuicja (1), Sokole Oko, Pewna Ręka (2) Specjalne: Światło w Ciemności (1) Dominacja: Bądź Potulny (1) |
Tkacz magii
Silne cechy: SPR, INT, CHA Słabe cechy: ODW, BUD, SI Zalecana broń: Sztylet Elfi światopogląd: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny
Elf doskonale zna naturę. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. Posiada bogaty wachlarz zaklęć stosownych na każdą okazję. Dobrze walczy sztyletem. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (1), Percepcja (1) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (1), Przetrwanie (1) Wiedzy: Leczenie zatruć (1), Leczenie ran (2), Wiedza tajemna (1) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Brak |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Zwarcie: Finta |
Czary | Cechy: Oko Orła, Uchi Rysia (0), Magizbroja (0) Walka: Grom (2) Specjalne: Światło w Ciemności (2) Leczenie: Balsam Leczniczy (2) Przywołanie: Pomocna Łapa (2) Dominacja: Bądź Potulny (2) |
Bojownik
Silne cechy: ZWI, BUD, SI Słabe cechy: SPR, INT, ZRĘ Zalecana broń: Włócznia Elfi światopogląd: -2 do Uwodzenia, Etykiety, Targowania się i Gadaniny Elf doskonale zna naturę. Kompletnie nie radzi sobie za to podczas rozmowy. Świetnie walczy włócznią. Czary służą mu tylko do tymczasowego podnoszenia statystyk. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (1), Siła woli (1), Percepcja (1) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (0), Przetrwanie (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (-2) Rzemieślnicze: Brak |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Zwarcie: Finta Obrona: Uniki I |
Czary | Cechy: Oko Orła, Ucho Rysia (0), Attributio Zwinność (1), Lodowy Wojownik (1) Specjalne: Światło w Ciemności (1) |
Poszukiwacz
Silne cechy: INT, BUD, SI Słabe cechy: SPR, CHA, ZWI Zalecana broń: Kusza
Krasnolud uniwersalny. Strzela z kuszy, ale może także założyć ciężką zbroję i walczyć toporem. Potrafi wypatroszyć zwierzęta, zbierać rośliny, zakładać i rozbrajać pułapki. Sprawdzi się w wielu zadaniach, ale w żadnym z nich nie jest nadzwyczaj dobry. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (-2), Siła woli (1), Percepcja (0), Krasnoludzki nos (2) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (0), Przetrwanie (1), Pułapki (1) Wiedzy: Leczenie ran (0) Społeczne: Targowanie (0), Natura ludzka (0), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Rozbrajanie pułapek (1) |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Dystans: Strzał Mierzony Obrona: Używanie Zbroi I |
Geomanta
Silne cechy: SPR, INT, BUD Słabe cechy: ZRĘ, ZWI, SI Zalecana broń: Kostur Premia do umiejętności natury - +2 do wszystkich umiejętności Natury Znawca natury. Świetnie nadaje się do zbierania roślin i patroszenia zwierząt. Nie radzi sobie podczas rozmowy. Jedyny archetyp krasnoluda umiejący czarować. Posiada unikalne zaklęcia związane z ziemią. | |
Umiejętności | Fizyczne: Skradanie się (0), Siła woli (1), Percepcja (1), Krasnoludzki nos (0) Natury: Wiedza o zwierzętach (2), Zielarstwo (4), Przetrwanie (3) Wiedzy: Leczenie ran (1), Wiedza tajemna (0) Społeczne: Natura ludzka (-2), Gadanina (0) Rzemieślnicze: Brak |
Broń | Zwarcie:
Dystans:
|
Umiejętności specjalne | Brak |
Czary | Cechy: Tarcza Sumu (2), Plumbumbarum Ciężka Ręka (0) Walka: Niech Cię Piorun! (0), Siła Ziemi (2) Specjalne: Światło w Ciemności (1) Leczenie: Moc Natury (2) |