Nadoret - dla łotrzyków (2) | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
5) Włam się do magazynu
Otwórz drzwi do magazynu (3) za pomocą szpilek lub wytrychów i wejdź do środka.
6) Rozejrzyj się po magazynie
W środku musisz otworzyć kilka skrzyń , aby zobaczyć co jest tam przechowywane. Nie da się nic z nich zabrać, ponieważ każda próba kończy się reprymendą Bardo . Kiedy przejrzysz kilka skrzyń , do magazynu wejdzie rekrut Pagol wraz ze strażnikiem . Po krótkiej wymianie zdań Pagol wyjdzie, zostawiając strażnika samego. Możesz teraz:
a) Przekonać go Gadaniną, aby przyjął od Ciebie 5 $ i wypuścił was.
b) Zastraszyć go, dzięki czemu strażnik wypuści was z magazynu .
c) Wdać się w walkę z nim. Kiedy zadasz mu ostatni cios pojawi się rekrut Pagol wraz ze zbirami . Rekrut ponownie zniknie, a Ty będziesz musiał zabić zbirów .
7) Zdaj raport
Po automatycznym przeniesieniu się do gildii , powiedz o tym co was spotkało Dildze Panek (M7, 3) .
5Ł. Stąpaj ostrożnie
Otrzymane od: Dilga Panek (M7, 3) . Po zadaniu 4Ł. Niczym Cień.
Nadoret - okolice wschodniej bramy:
1. Brama wschodnia
2. Kapitan portu Orbet i pomagierzy
3. Most
4. Hesindiane Zoltan
Złodziejka Odila (M7, 4) mówi, że kapitan portu (2) znajduje się teraz przy wschodniej bramie (1) .
1) Udaj się do bramy wschodniej
Wyjdź z gildii i dowolną drogą skieruj się do bramy wschodniej (1) . Przejdź przez nią, a zobaczysz kapitana portu (2) , który wydaje właśnie rozkazy mężczyznom prowadzącym obładowanego woła . Podejdź trochę bliżej, a odezwie się Bardo . Powie, że on pójdzie za kapitanem portu , a Ty masz podążać za wołem .
2) Obserwuj tajemniczą przesyłkę
Śledź mężczyzn (2) prowadzących woła , ale nie zbliżaj się do nich. Jeżeli podejdziesz zbyt blisko, odezwie się do Ciebie jeden z pomagierów i ostrzeże Cię, abyś więcej do nich nie podchodził. Nie posłuchanie go i dalsze bliskie podchodzenie skutkuje walką z jednym z pomagierów .
3) Udaj się w głąb lasu
Ten fragment zadania będzie dostępny tylko jeżeli w poprzednim punkcie (2. Obserwuj tajemniczą przesyłkę) zabiłeś pomagiera . Zamknie Ci to możliwość podsłuchania rozmowy pomagierów (niedostępne będą punkty 4. Posłuchaj rozmowy oraz 5. Podążaj za pułapkami).
Idź w stronę Mrocznego Lasu . Zaraz przy wejściu do niego zobaczysz czarodziejkę (4) walczącą z wilkami . Podejdź do niej i chwilkę porozmawiaj. Po chwili wasza konwersacja zostanie przerwana i zaatakują was wilki .
4) Posłuchaj rozmowy
Ten fragment zadania będzie dostępny tylko jeżeli w punkcie 2. Obserwuj tajemniczą przesyłkę uniknąłeś walki z pomagierem .
Śledzeni przez Ciebie mężczyźni z wołem zatrzymają się zaraz za mostkiem (3) prowadzącym w stronę Mrocznego Lasu . Spotkają się tam z kolejnym z nich. Włącz tryb skradania i podejdź w ich stronę, aby usłyszeć o czym między sobą mówią. Jeżeli Cię nie zauważą, podsłuchasz fragment rozmowy, a następnie zostaniesz zaatakowany od tyłu przez Runko - kolejnego pomagiera. Jeżeli natomiast nie powiedzie Ci się skradanie, pomagierzy od razu wykryją Twoją obecność i nie będą między sobą rozmawiać, a jeden z nich zaatakuje Cię.
5) Podążaj za pułapkami
Ten fragment zadania będzie dostępny tylko jeżeli w punkcie 2. Obserwuj tajemniczą przesyłkę uniknąłeś walki z pomagierem .
Idź w stronę Mrocznego Lasu . Po drodze miniesz pułapki zastawione przez pomagierów . Zaraz przy wejściu do lasu zobaczysz czarodziejkę (4) walczącą z wilkami . Podejdź tam i porozmawiaj z nią. Po chwili wasza konwersacja zostanie przerwana i atakiem wilków .
6) Zgładź wilczycę
Zabij wilki oraz krwawego wilka . Po walce porozmawiaj z czarodziejką (3) . Otrzymasz od niej list , który znalazła pośród zabitych. Na koniec przeszukaj jeszcze woła i resztę poległych .
6) Wróć do gildii
Wróć jeszcze do gildii , zdaj sprawozdanie z tego co zobaczyłeś Dildze Panek (M7,3) i przekaż jej list . W ten sposób ukończysz również zadanie 2Ł. Dokończ trening. Dodatkowo dzięki Dildze poznasz cuda (złodziejskie czary), których łotrzyca może Cię od tej chwili uczyć.