Elfi Las (2) | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
19. Tańczący z elfami
Otrzymane: Podczas zadania 18. Negocjacje. Po rozmowie z Linwenem Sowie Skrzydło (M12, 21) .
O duchy opiekuńcze elfów możesz wypytać ich samych oraz kilka innych osób:
Gwendalę Słoneczna Bryza (M12, 20) , Shanaha Patrzącą w Sny (M12, 22) oraz Mandavara Taniec Szponów (M12, 24) .
1) Dowiedz się, co jest duchem opiekuńczym Calenlei
Duchem Calenlei (M12, 14) jest orzeł.
2) Dowiedz się, co jest duchem opiekuńczym Elbrenella
Duchem Elbrenella (M12, 22) jest sroka.
3) Dowiedz się, co jest duchem opiekuńczym Lellindora
Duchem Lellindora (M12, 23) jest wiewiórka.
4) Wróć do Linwena
Po poznaniu trzech duchów opiekuńczych porozmawiaj z Linwenem (M12, 21) . W nagrodę otrzymasz dwa naszyjniki . O swoim sukcesie powiedz też Isaliel Trzepot Skrzydeł (M12, 19) .
Ama | Wartość: 29 $ Naszyjnik Natura ludzka +3 |
Zelja'ama | Wartość: 29 $ Naszyjnik Percepcja +3 Przeznaczony tylko dla Fayris . |
20. Pokonaj rzecznych piratów
Otrzymane: Podczas zadania 16. Piraci i elfy, kiedy zdecydujesz się skorzystać z rad Forgrimma .
1) Zajmij obóz piratów
Na początku wejdź do obozu (M12, 3) i rozpraw się z obecnymi tam piratami .
2) Pokonaj zwiadowców
W obozie pojawią się kolejni piraci , z którymi będziesz musiał walczyć. Spotkasz jeszcze dwie grupy zwiadowców - zaraz po wyjściu z obozu oraz pod ogromnym drzewem w zatopionych ogrodach .
3) Udaj się w pogoń za resztą piratów
Drzewo znajdziesz na zachód od obozu. | Na drzewo wejdziesz po rozłożystej gałęzi. |
Ostatnich piratów znajdziesz na drzewie w zatopionych ogrodach. Przygotuj się do walki i wejdź na nie.
4) Walcz z kapitanem piratów
Zabij kapitana i resztę jego załogi . Z jego zwłok zabierz również cenną szablę oraz pieniądze - 21 $ .
21. Nawiedzone ruiny
Otrzymane: Po rozmowie z Isaliel Trzepot Skrzydeł (M12, 19) .
1) Zbadaj ruiny
Przed wejściem do ruin (M12, 4) spotkasz Archona Megalona . Za pomocą Natury ludzkiej będziesz w stanie dowiedzieć się, że prowadzi on doświadczenia nad zależnością między strachem i chciwością, a ich wypływem na degenerację umysłową, powodowaną irracjonalnymi przesłankami.
2) Pokonaj Mroczne Amazonki
Po wejściu do ruin zobaczysz grupę Mrocznych Amazonek (M13, !) . Tego spotkania nie da się rozwiązać pokojowo, więc będziesz musiał je zabić.
3) Znajdź pierwszy brakujący element
Uwaga! Jeżeli nie będzie Ci się chciało rozwiązać zagadki z posadzkami wystarczy, że wyjdziesz z pomieszczenia (M13, 3) . W tym momencie pojawi się Archon Megalon i powie, że jeżeli nie jesteś w stanie jej zrobić, to on może rozwiązać ją za Ciebie. Jeżeli się zgodzisz, zagadka zostanie rozwiązana, ale Ty nie otrzymasz za nią punktów doświadczenia.
Pierwszy element otrzymasz rozwiązując zagadkę logiczną w północnej części ruin (M13, 3) . W pomieszczeniu znajdują się dwie oddzielone od siebie posadzki . Na jednej możesz chodzić Ty, a na drugiej chodzi szkielet , którego kroki są odwrotnością Twoich. Część kafelek na posadzce szkieletu jest zabezpieczona pułapkami . Nie możesz dopuścić do tego, aby trafił on na jedną z nich (powoduje to, że będziesz musiał prowadzić go od początku). Podczas chodzenia po posadzce zostaniesz zaatakowany przez szkielety . Niech reszta drużyny się nimi zajmie, a Ty dalej jedną z postaci przechodź przez posadzkę .
Na obrazku pokazane jest, w jaki sposób rozpoczynając od pola z numerem 1 masz przejść swoją posadzkę. Kiedy to Ci się uda, obok posadzki (z jej lewej strony) pojawi się skrzynia , w której znajdziesz pierwszy brakujący element .