Nadoret 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo) | Zadania poboczne poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Nadoret 3 (po zadaniu 15. Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo)
Z23. Szkodniki
Otrzymane od: Młynarz Speltgood (M5, 2) .
W młynie (M5, 1) natkniesz się na wszy grobowe . Zabij je i idź porozmawiać z młynarzem , który jest w pobliżu. Okazuje się, że wszy opanowały jego młyn . Twoim zadaniem jest pozbycie się szkodników .
1) Rozpraw się z resztą szkodników
Nowe wszy pojawiają się co jakiś czas, ale ich ilość jest ograniczona. | Beczka z dziwnym napojem znajduje się na tyłach domu obok młyna. |
Na początku wróć przed młyn (M5, 1) . Krążą tam już nowe wszy . Zabij je wszystkie i idź na tyły domu obok młyna . Zobaczysz tam beczkę . Otwórz ją i wyciągnij z niej dziwny napój .
2) Spytaj młynarza o butelkę
Idź teraz do młynarza i wypytaj go o butelkę z napojem . Nie będzie wiedział skąd się wzięła w jego beczce i poprosi Cię, abyś zbadał tą sprawę. Za pomocą Targowania możesz od niego wyłudzić 4 $ za fatygę.
3) Zbierz informacje o płynie
Wpierw porozmawiaj z Auralią (M3, 19) . Powie Ci, że płyn ma specjalną właściwość przyciągania wszy i poleci porozmawiać jeszcze z Otto (M3, 20) . W rozmowie z Otto musisz użyć Zastraszania lub Targowania, aby dowiedzieć się, że sprzedał tę butelkę pewnej dziewczynie .
4) Porozmawiaj z młynarzem
Wróć do młynarza i podaj mu opis dziewczyny , a ten zorientuje się, że to jego córka . W nagrodę za rozwiązanie zagadki otrzymasz od niego złoty pierścień .
Z24. Uczta z martwiakami
Otrzymane od: Deont Boron .
Na cmentarzu (M4, 8) spotkasz deonta Borona . Zauważysz, że coś go trapi, więc porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że coś złego dzieje się w krypcie i otrzymasz klucz do niej, aby osobiście móc to sprawdzić.
1) Poszukaj źródła zła w krypcie
Kliknij na pochodnie, aby je zgasić. Kiedy to zrobisz zapadnie ciemność. | Jeżeli spróbujesz otworzyć drzwi przy zapalonych pochodniach - uruchomisz ogniową pułapkę. |
Po wejściu do krypty musisz zgasić wszystkie pochodnie (M8, 2) . Tylko w ten sposób da się otworzyć drzwi (M8, 3) prowadzące w głąb grobowca.
2) Zniszcz ghule
Okazuje się, że w krypcie grasują ghule (M8, !) (oprócz nich musisz uważać na liczne pułapki ). By wykonać zadanie, zabij je wszystkie. Po pokonaniu jednej z grup ghuli (M8, 6) otrzymasz fragment odznaki . Kolejne dwa znajdują się w sarkofagach (M8, 4 i 5) .
3) Wróć do kapłana Borona
Poinformuj jeszcze deonta Borona o tym co zastałeś w krypcie .