Nadoret 2 (po zadaniu 13. Myto to za mało) (2) | Zadania poboczne poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
5) Połóż kres mękom wilkołaka
Po walce odezwie się do Ciebie kapitan i każe pójść za wilkołakiem do świątyni . Możesz tam wejść od razu, bez żadnego przygotowania - w środku nie czeka Cię żadna walka.
W świątyni podejdź do ołtarza. Po chwili włączy się filmik pokazujący przemianę nieżyjącego już wilkołaka w Iriana - deonta Praiosa . W tym momencie pojawi się też kapitan i podsumuje waszą akcję. W nagrodę za pomoc w walce otrzymasz od niego Andergastiańskie ostrze (można je sprzedać za około 30 $ ).
Z21. Nieudany eksperyment
Otrzymane od: Strażnik miejski przy wieży maga (M4, 2) .
Uwaga! Przed tym zadaniem zaopatrz się w maść na oparzenia (sprzedaje je alchemiczka Auralia (M3, 19) ). Niech każdy bohater ma przynajmniej jedną, a najlepiej dwie lub trzy sztuki.
Zaraz po powrocie do Nadoret z komory mytniczej zobaczysz na niebie fioletową poświatę znajdującą się dokładnie nad wieżą maga (M4, 2) . Wyjdź z miasta i skieruj się w tamtą stronę.
Magiczną łunę widać już z portu. | Wieśniacy staną po Twojej stronie w rozmowie ze strażnikami. |
Przed wejściem na teren wieży zobaczysz strażników oraz zdenerwowanych wieśniaków . Strażnicy blokują przejście, ale usilne proszenie o wpuszczenie na zagrożony teren skończy się powodzeniem. Pora wejść do wieży maga .
1) Odszukaj Mistrza Brookbearda
Po wejściu do wieży (M4, 2) skorzystaj ze schodów prowadzących na niższy poziom . Następnie zejdź o jeszcze jeden poziom niżej kolejnymi schodami. Znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym zobaczysz Hesindiane Zoltan oraz bryłę lodu , która tak naprawdę jest zamrożonym mistrzem Brookbeardem .
2) Otwórz laboratorium
Porozmawiaj z Hesindiane , a wyjawi Ci, że jej mistrz pracował nad czarem przywołania co przyniosło tragiczne efekty. Aby mu pomóc musisz dostać się do laboratorium i zobaczyć co się tam stało. Aby dostać się do laboratorium musisz zacząć od kliknięcia na klucz trzymany przez zamrożonego mistrza . Spowoduje to, że klucz automatycznie przeniesie się na blokujący wejście do laboratorium mechanizm . Teraz musisz rozwiązać zagadkę logiczną:
Ustaw okręgi tak, aby znalazły się w identycznej pozycji jak na obrazku. Na początku ruszaj wewnętrznym kołem (1), później zewnętrznym (3), a na końcu tym pośrodku (2). Kiedy okręgi znajdą się na właściwym miejscu, kliknij jeszcze na odłamki (A - 3 kliknięcia, B - 1 kliknięcie i C - 2 kliknięcia) tak, aby weszły w mechanizm. Po chwili otworzą się drzwi - możesz już wejść do laboratorium .
3) Pokonaj duchy ognia
Na środku pomieszczenia zobaczysz krąg . Zanim na niego wejdziesz, przygotuj się do walki (przywołaj czarami pomocnika, rzuć czary podnoszące atrybuty itd.). Kiedy wejdziesz do kręgu , zostaniesz zaatakowany przez duchy ognia . W tym momencie użyj maści na oparzenia i zabij duchy . Pamiętaj, że maść działa tylko przez 45 sekund. Kiedy się skończy, użyj kolejnych.
4) Pokonaj ognistego wojownika
Po duchach pojawi się potężniejszy duch ognia . Ponownie warto użyć maści na oparzenia , aby bronić się przed jego płomieniami. Po jego zabiciu otrzymasz pierścień życia , a od uradowanego Twoim zwycięstwem mistrza dostaniesz kapelusz maga . Od tej chwili u mistrza Brookbearda będziesz mógł też kupić nowy sprzęt.
Kapelusz maga | Obciążenie: 0 Głowa (2) Zajmuje: głowa |
Pierścień życia | ZD +10 |
Z22. Podróżnik
Otrzymane od: Włodarz Enno z Vardock (M3, 29) .
Włodarza spotkasz w pobliżu statku. | Nagrodę otrzymasz gdy przypłyniesz do rezerwatu. |
Nieopodal statku stoi włodarz Enno z Vardock (M3, 30) . Nie zawsze można go tam znaleźć, więc jeżeli nadal go nie ma, wykonaj kilka zadań pobocznych, popływaj do innych miejsc i wróć tutaj później. Włodarz szuka statku, który zapewniłby mu transport do rezerwatu . Zgódź się, a za pomocą Targowaniem wynegocjujesz nawet 20 $ . Następnie powiedz kapitanowi , że chcesz płynąć do rezerwatu .