Nadoret 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań) | Zadania poboczne poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Nadoret 4 (po zadaniu 33. Ukryta przystań)
Z25. Nieumarli w wiosce
Otrzymane od: Drwal . Po zadaniu Z24. Uczta z martwiakami.
Udaj się do wieży maga (M4, 2) . Kiedy znajdziesz się w pobliżu, podbiegnie do Ciebie drwal i powie, że wioska jest atakowana przez nieumarłych .
1) Odpędź nieumarłych
Idź do wioski , nieopodal cmentarza (M4, 8) . Na jej środku stoi magiczny monolit , a wokół niego gromadzą się szkielety . Musisz najpierw zniszczyć monolit , który sprawia, że nieumarli wychodzą z ziemi. Kiedy to zrobisz pojawi się Deont Borona i poprosi, abyś sprawdził czy mistrz Brookbeard ma z tym coś wspólnego.
2) Porozmawiaj z magiem
Idź do wieży maga (M4, 2) i porozmawiaj z jej gospodarzem. Dowiesz się, że jego poprzedni eksperyment mógł doprowadzić do szczeliny między sferami, przez którą przechodzą nieumarli . Mag wręczy Ci również artefakt pozwalający na dostrzeganie energii z innych sfer. To zadanie jest kontynuowane w kolejny zadaniu Z26. Konsekwencje beztroski.
Z26. Konsekwencje beztroski
Otrzymane od: Mistrz Brookbeard . Po zadaniu Z25. Nieumarli w wiosce.
1) Zniszcz monolity
Ubierz amulet wręczony przez maga , a gdy tylko wyjdziesz z wieży zobaczysz fioletową ścieżkę. Idąc nią odkryjesz kilka monolitów . Zniszcz je oraz nieumarłych i wróć do maga .
2) Zdaj raport magowi
W ramach wdzięczności otrzymasz od niego buty maga (Obciążenie: 0, Ochrona nóg: 3).
Z27. Handel niewolnikami w Nadoret
Otrzymane od: Brat Emmeran (M3, 33) . Będzie tutaj o ile wcześniej wykonałeś zadanie Z16. Wyspa rusałek.
Rusałka (M3, 33) została uwięziona przez chciwego kupca , który chce ją sprzedać na targu niewolników. Możesz ją ocalić:
a) Skuteczną Gadaniną, a następnie Zastraszaniem.
b) Dołączając się do licytacji i płacąc za rusałkę 150 $ .
c) Czekając aż rusałka zostanie wylicytowana, a następnie przekonanie oferanta , który wygrał do tego, że nie może zrobić z rusałki niewolnika.
W nagrodę za ocalenie niewinnej istoty otrzymasz od Emmerana porządną szatę geomanty (Obciążenie: 0.4, Klatka piersiowa 2, Brzuch 2, Plecy 2, Ręce 2, Nogi 2, Zajmuje: Tors i Ramiona)