Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

M4 Nadoret - północ | Mapy w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

M4 Nadoret - północ

1 - M4 Nadoret - północ | Mapy w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

1. Karczma "Pod Wesołym Wołem"

2. Wieża maga - w środku znajdziesz Mistrza Brookbearda oraz jego uczennicę Hesindiane Zoltan. Są oni związani z początkowymi zadaniami magów 2M. Dokończ trening. Później pojawiają się również w Z21. Nieudany eksperyment, Z25. Nieumarli w wiosce oraz Z26. Konsekwencje beztroski.

3. Otruta dziewczyna - związana z zadaniem Z7. Otruta dziewczyna.

4. Godo Bickerbold - zbir pojawia się tutaj podczas zadania Z4. Listy gończe.

5. Ciotka Balmar - masz jej dostarczyć jedną z paczek podczas Z2. Paczki kramarza Olbina.

6. Drwal - zleca zadanie Z8. Drwal.

7. Karczmarz Roshead - związany z dwoma zadaniami: Z2. Paczki kramarza Olbina oraz Z18. Głupi wół.

8. Cmentarz - opłaca się tu przyjść dopiero po kilku zadaniach głównych. Można wtedy otrzymać zadanie Z24. Uczta z martwiakami.

9. Wejście do Mrocznego Lasu - do lasu trzeba wejść dopiero podczas jednego z ostatnich zadań głównych 34. Wejście do zamku. Poza tym nie warto do niego chodzić, ponieważ grasują w nim odradzające się zwierzęta, które szybko zabiją Ci drużynę.

Po zadaniu 13. Myto to za mało:

10. Wół Bogumił - związany z zadaniem Z18. Głupi wół.

Podczas zadania 34. Wejście do zamku:

11. Skrzynia Orberta - związana z zadaniem 34. Wejście do zamku.

12. Kamienny klucz - związany z zadaniem 34. Wejście do zamku.