Nadoret - dla znawców natury | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Nadoret - dla znawców natury
2N. Dokończ trening
Otrzymane od: Automatycznie po rozpoczęciu gry.
1) Odszukaj mistrza Laurelina
Wypytaj kapitana portu (M3, 21) o mistrza Laurelina (M5, 4) . Powie, abyś wyszedł z miasta i porozmawiał z kobietą zbierającą grzyby (M5, 9) .
Zrób tak, a dowiesz się od niej gdzie znaleźć Laurelina . Kiedy go spotkasz, zleci Ci proste zadanie.
2) Zakończenie zadania
Aby ukończyć to zadanie musisz wykonać 3 inne zadania: 3N. Lekka ręka, 4N. Złowrogi szum skrzydeł oraz 5N. Pułapki.
3N. Lekka ręka
Otrzymane od: Laurelin (M5, 4) . Podczas zadania 2N. Dokończ trening.
1) Zdobądź zaufanie borsuka
Na początek masz zdobyć zaufanie borsuka Laurelina. Krąży on w okolicy (masz go zaznaczonego znakiem zapytania na mapie). Włącz tryb normalnego chodzenia, ponieważ podbiegnięcie do zwierzaka płoszy go. Następnie "porozmawiaj" z nim. Wykazując się umiejętnością Wiedza o zwierzętach zyskasz sobie jego zaufanie.
Jednojagody znajdziesz pod kładką wiodącą do elfa. | Borsuk będzie Ci towarzyszył w kolejnych zadaniach od Laurelina. |
Możesz także przedtem zerwać jednojagody . Karmiąc nimi borsuka również zyskasz jego zaufanie.
2) Wróć do mistrza Laurelina
Wróć jeszcze do Laurelina (M5, 4) , aby go o tym poinformować.
4N. Złowrogi szum skrzydeł
Otrzymane od: Laurelin (M5, 4) . Po zadaniu 3N. Lekka ręka.
Laurelin (M5, 4) chce, abyś zniszczył gniazda świetlików , które przez szalonego pszczelarza zbytnio rozpanoszyły się w okolicy.
1) Podążaj z biegiem rzeki
1. Laurelin
2. Pszczelarz
! Gniazda świetlików
Idź wzdłuż rzeki i niszcz wszystkie napotkanie po drodze gniazda.
2) Poszukaj pszczelarza w mieście
Przy jednym z gniazd napotkasz na pomocnika pszczelarza . Powie Ci, że pszczelarza znajdziesz koło południowej bramy (M3, 4) . Idź tam i postaraj się przekonać go, aby zaprzestał swojej działalności z świetlikami. Niestety Twoja próba zakończy się niepowodzeniem, a po chwili zjawi się kapitan portu i wyrzuci Cię z miasta.
3) Wróć do mistrza Laurelina
Powiedz Laurelinowi (M5, 4) o Twoim połowicznym sukcesie.
5N. Pułapki
Otrzymane od: Laurelin (M5, 4) . Po zadaniu 4N. Złowrogi szum skrzydeł.
1) Rozbrój pułapki
Zaraz za mostkiem zaatakują Cię traperzy. | Pułapki możesz rozbrajać po walce z Krwawym Wilkiem. |
Laurelin (M5, 4) przed zadaniem podszkoli Cię w umiejętności Rozbrajanie pułapek. Idź na północ, do Mrocznego Lasu (M4, 9) i po drodze zajmij się pułapkami .
2) Zapoluj na Krwawego Wilka
Zaraz przed wejściem do lasu (M4, 9) zobaczysz czarodziejkę Hesindiane . Chwilę z nią porozmawiasz i otrzymasz od niej list , który znalazła przy zwłokach kupców. Po chwili w lesie pojawi się Krwawy Wilk . Razem z czarodziejką i borsukiem zabijcie go oraz pozostałe wilki .
3) Wróć do mistrza Laurelina
Po unieszkodliwieniu pułapek i zabiciu Krwawego Wilka wróć do Laurelina (M5, 4) .