Ukryta przystań | Zadania główne w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Ukryta przystań
33. Ukryta przystań
Otrzymane od: Soorman (M15, 3) . Po zadaniu 23. Względy piratów.
1) Podejdź do bramy
Po wyjściu z karczmy zaczepi Cię barmanka i powie, że słyszała Twoją rozmowę z Soormanem . Dowiesz się również, że ona także była wykorzystana do tego planu chociaż o tym nie wiedziała. Idź teraz na wschód. Dojdziesz do przejścia blokowanego przez strażników (M14, 23) . Wiedzą, że przysłał Cię Soorman i pozwolą Ci przejść dalej.
2) Porozmawiaj z Grzmiącą Pięścią
Wejdź do ukrytej przystani (M14, 5) . Idź do przodu, aż dotrzesz do statku Grzmiącej Pięści (M19, 2) . Spotkasz tam Kapitan Eilif "Grzmiąca Pięść" . Wyjaw jej, że Soorman chce ją podstępnie zaatakować. W tym momencie rozmowa zostanie przerwana, ponieważ Soorman i jego piraci właśnie rozpoczęli atak.
3) Walka z Soormanem
Na okres walk, do Twojej drużyny dołączy "Grzmiąca Pięść" (nie możesz jednak nią sterować). Po twojej stronie staną także maru - krokodylo podobne olbrzymie stworzenia. To one tworzą pierwszą linię ataku i za nimi cały czas podążaj.
Na początku zaatakuje Cię ork (M19, !) wraz goblinami . Podczas krótkiej rozmowy z nimi możesz zasugerować goblinom , aby uciekły (opcja dostępna tylko, jeżeli w zadaniu 27. Furtrzasty uciekinier pomogłeś goblinom ).
Kolejne starcia stoczysz z piratami (M19, !) . Przed jednym z nich, któryś z piratów chwilę z Tobą porozmawia. Możesz wtedy zaproponować mu i jego towarzyszom 100 $ w zamian za to, że nie będą walczyć (ta opcja nie jest opłacalna, ponieważ piraci nie są zbyt silni).
Kiedy dojdziesz już dosyć daleko, zatrzyma Cię "Grzmiąca Pięść" mówiąc, abyś przygotował się nieco przed nadciągającym starciem. Skorzystaj ze skrzyń (M19, 3) obok chatki. Znajdziesz w nich między innymi napoje lecznicze oraz amunicję .
Najlepiej zabierz wszystko ze skrzyni. Nawet jak tego nie wykorzystasz, będziesz mógł to sprzedać. | W lesie grzybów znajdują się łucznicy. Możesz ich zabić tylko z dystansu. |
Po zaopatrzeniu się w skrzyniach i zregenerowaniu życia rusz dalej. Musisz teraz przejść przez las grzybów i dotrzeć do statku Soormana (M19, !). Kiedy tam dotrzesz uruchomi się filmik, po którym zostaniesz zaatakowany przez zaczarowane maru , Soormana oraz czarodziejkę - Jasmine ze Strumienia .
Na początku rozpraw się z maru , które są bardzo potężne. Następnie zabij Soormana , a na końcu walcz z Jasmine , która i tak zniknie kiedy odbierzesz jej część życia. Po walce porozmawiaj z kapitan Eilif "Grzmiąca Pięść" . Przywódczyni piratów wytłumaczy Ci wiele spraw i opowie o tajnym przejściu prowadzącym do zamku w Nadoret .